MyStiC Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Tier1. Tier 2 är BWL. Jepp.. sorry.. vi fick bara the "racial" gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 GZ till Blizzard som ger Second Wind (healing trinket) till mages Aja, 10 crystal water / conjure är väl iaf någon form av buff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vilken server är test realmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vilken server är test realmen? Läs på deras hemsida. Ska det vara så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 http://www.wowguru.com/gallery/files/silit...mountjpg-id955/ MMMHH!! ÄLSKA! btw, "Jepp.. sorry.. vi fick bara the "racial" gear " ? Racial gear? har du nån koll över huvud taget kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) http://www.wowguru.com/gallery/files/silit...mountjpg-id955/ MMMHH!! ÄLSKA! btw, "Jepp.. sorry.. vi fick bara the "racial" gear " ? Racial gear? har du nån koll över huvud taget kanske? Men åå! Epic seten som är för varje klass Redigerad 24 november, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hmm..pinsamt..jag har aldrig spelat WoW.. :"> Hur mycket kostar sådana där kort som man behöver för att kunna spela? Och hur funkar det hela? Funderar på att köpa WoW, men är lite fundersam över att man behöver betala varje månad(Eller hur det nu var) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Tog Sulfuron och Golemagg i MC med guilden igår, båda på första försöket =) Två Nightslayer Belt droppade samtidigt i en och samma pull =P Golemagg droppa Staff of Dominance samt Nightslayer Chestpiece, rogues blev som galna. Fick staven <3 IceCandy: Gamecards kostar ~250kr och gäller för 60 dagar. När ett gamecard tar slut köper du bara ett nytt och aktiverar det, missar du att "förnya" kontot så blir det fryst, dvs. att du inte längre kan logga in och lira, men det går självklart att förnya och dina karaktärer försvinner inte. Redigerad 25 november, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Staff of Dominance Langa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Woot! 1 level kvar, några bra tips vars jag kan questa? Inga instances tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Woot! 1 level kvar, några bra tips vars jag kan questa? Inga instances tack.. EPL, Winterfall, Blasted Lands, Burning Steppes, Azhara, Silithus. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 EPL, Winterfall, Blasted Lands, Burning Steppes, Azhara, Silithus. (:!!! Tackar, tackar...ska nog skita i att skaffa Lightforge grejer i helgen, ska questa (och grinda) häcken av mig tills jag är lvl 60. Sen kan jag ju börja tänka över mitt gear litegrann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 EPL, Winterfall, Blasted Lands, Burning Steppes, Azhara, Silithus. Finns det quests i Azshara och Blasted Lands för alliance? Räknar inte in +50 buff-questerna eller de få som man kan ta vid fp i Azshara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Vaelastrasz är frustrerande... 5 % är rekordet Edit: YEY FICK NER HAN! ! !! ! ! ! !! Redigerad 26 november, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Woot! 1 level kvar, några bra tips vars jag kan questa? Inga instances tack.. Grinda i WS på furbolgs, det gjorde jag 54>60 tog 5 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 eller de få som man kan ta vid fp i Azshara. Hydraxian Waterlords? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Busiga troll i ZG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Funderar på att köpa WoW, men är lite fundersam över att man behöver betala varje månad(Eller hur det nu var) Tro mig det är värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Wohoo! Då var jag äntligen lvl 60. Dingade den 26:e november klockan 23.06 på kvällen . Questade ihop ca 150k xp sen började jag grinda det lilla som fattades. Redigerad 27 november, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Wohoo! Då var jag äntligen lvl 60. Dingade den 26:e november klockan 23.06 på kvällen . Questade ihop ca 150k xp sen började jag grinda det lilla som fattades. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts