Blaucrozz Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 DÃ¥ känar man väll pÃ¥ att ha gratis konto?? Ja. Fast det är ju inte gratis det kostar juh fortfarande även om du har konto-kort. Men inte lika mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Klarade VanCleef idag, vi var tre pers http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1367 Haha, jag gjorde den instancen 3 ggr igÃ¥r, bara för att fÃ¥ Blackened Defias Armor. Första gÃ¥ngen fick en hunter rollen, andra gÃ¥ngen rollade en priest pÃ¥ den. grrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Ja. Fast det är ju inte gratis det kostar juh fortfarande även om du har konto-kort. Men inte lika mycket SÃ¥ när jag fÃ¥r mitt WoW (Antagligen 25:e mars eller nÃ¥t pga försening) sÃ¥ kan ja Ã¥ka in till stan o skaffa gamecard sÃ¥ slipper ja tröga me konto?? edit: stavfel Redigerad 28 februari, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tröga med konto? det va juh skit lätt o fixa in sitt credit numer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tröga med konto? det va juh skit lätt o fixa in sitt credit numer Jo men mina föreldrar vill inte ge ut sitt kontonummer sÃ¥ ja fÃ¥r fixa nytt pÃ¥ nÃ¥t vis dÃ¥.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Xemtoth hur gick det med spelsajten.com? Var de inte du som var sÃ¥ begÃ¥vad pÃ¥ html. HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Xemtoth hur gick det med spelsajten.com? Var de inte du som var sÃ¥ begÃ¥vad pÃ¥ html. HAHAHA För det första har den varit nere för länge sen.. och vafan har du emot mig? jag har aldrig sagt att jag är begÃ¥vad men jag tycker det är kul.. föresten e det offtopic och jag önskar att du kunde sluta hÃ¥lla pÃ¥! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 För det första har den varit nere för länge sen.. och vafan har du emot mig? jag har aldrig sagt att jag är begÃ¥vad men jag tycker det är kul.. föresten e det offtopic och jag önskar att du kunde sluta hÃ¥lla pÃ¥! Jo du vcet vem jga är.. och jag vet vem du är Och jo du har sagt att du är begÃ¥vad. och ja din sida sög. HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 M http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1376# Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag vill bara säga, grymt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Varför har björnen horn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Har en frÃ¥ga eller tvÃ¥... (orkar inte läsa igenom 17 sidor sÃ¥ jag hoppas att ingen har frÃ¥gat detta innan) Jag lÃ¥nade spelet av en polare och har installerat det nu.. innan jag skaffar ett account sÃ¥ skulle jag vilja testa spelet offline, vilket jag vet att de gÃ¥r (en jag känner kan de)... Han snacka om att han ladda ner en patch som gjorde sÃ¥ att man kunde spela offline.. NÃ¥n som vet var man kan skaffa denna patch? Sen ocksÃ¥.. Kan jag bara köpa ett account sen? eller mÃ¥ste jag köpa hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Har en frÃ¥ga eller tvÃ¥... (orkar inte läsa igenom 17 sidor sÃ¥ jag hoppas att ingen har frÃ¥gat detta innan) Jag lÃ¥nade spelet av en polare och har installerat det nu.. innan jag skaffar ett account sÃ¥ skulle jag vilja testa spelet offline, vilket jag vet att de gÃ¥r (en jag känner kan de)... Han snacka om att han ladda ner en patch som gjorde sÃ¥ att man kunde spela offline.. NÃ¥n som vet var man kan skaffa denna patch? Sen ocksÃ¥.. Kan jag bara köpa ett account sen? eller mÃ¥ste jag köpa hela spelet? Vet inte riktigt men jag rÃ¥der dig att köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Har en frÃ¥ga eller tvÃ¥... (orkar inte läsa igenom 17 sidor sÃ¥ jag hoppas att ingen har frÃ¥gat detta innan) Jag lÃ¥nade spelet av en polare och har installerat det nu.. innan jag skaffar ett account sÃ¥ skulle jag vilja testa spelet offline, vilket jag vet att de gÃ¥r (en jag känner kan de)... Han snacka om att han ladda ner en patch som gjorde sÃ¥ att man kunde spela offline.. NÃ¥n som vet var man kan skaffa denna patch? Sen ocksÃ¥.. Kan jag bara köpa ett account sen? eller mÃ¥ste jag köpa hela spelet? 1cd-key per köpt exemklar. 1cd-key för varje account. Sen ang. att spela offline sÃ¥ är jag mycket tveksam. Jag har inte hört nÃ¥got om att man ska kunna köra det offline med det är väl isf om du kör pÃ¥ crackade servrar = olagligt. Och för att slippa dubbelpost; Jag hittade en gammal PvP screen i min stora hög med screens Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Leker runt lite i Blackforn Deeps Huntern whinade som fan när jag gav en halvbra leatherarmor till druiden. SÃ¥ stod dem och tjafsade och glömde helt bort mig som blev gankad av 2 stycken 23 elites Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är krigare verkligen sÃ¥ dÃ¥liga i pvp som folk säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är krigare verkligen sÃ¥ dÃ¥liga i pvp som folk säger? Eftersom dom har ranged som förstahands vapen(ska ha annars är dom störda) och använder sitt pet som blocker sÃ¥ suger dom PvP. eftersom en vanlig människa börjar inte slÃ¥ pÃ¥ hans pet istället försöker man döda huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Eftersom dom har ranged som förstahands vapen(ska ha annars är dom störda) och använder sitt pet som blocker sÃ¥ suger dom PvP. eftersom en vanlig människa börjar inte slÃ¥ pÃ¥ hans pet istället försöker man döda huntern. Var det inte warrior han frÃ¥gade om warriors e rättsÃ¥ kassa i PvP men det är väldigt bra balanserat i PvP förutsagt att spelaren vet vad han hÃ¥ller pÃ¥ med Varför har björnen horn? Det är öron Redigerad 28 februari, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Om det är en tauren druid som blir björn sÃ¥ fÃ¥r den horn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Tjenare jag e Rogue men jag fattar inte hur man pick pocket fast än jag har steal. kan nÃ¥gon berätta hur jag gör när jag ska göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts