Korven Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Ge mig lite cenarion, min Stormrage hjälm och sen kan jag vara glad. Bara kan va glad? Redigerad 6 november, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Lol @ Detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Lol @ Detta! GL om ni hade 2 rogues. Dom måste vart förstörda båda 2. @Korven: Ja, klart man blir glad. Orka bli mer än glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Cenarion visar "No mercy". Vi har inte haft en enda cenarion drop på 2-3 veckor. Och våra Onyxia drops är patetiska. 7/8 kills så har hon droppat netherwind. Grats äckliga "waterboys" Ge mig lite cenarion, min Stormrage hjälm och sen kan jag vara glad. Lol vi får alltid Cenarion / Felheart, snart blir det väl dags att disenchanta cenarion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Så! Nu har jag äntligen köpt WoW, Jag har en shaman på Shattered Hand! Är det nån som skulle vilja hjälpa mig med quest och lite items? Och skulle nån kunna skicka en bra shaman talent tree, den ska va bra på PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det ligger Cenarion bracers på vårt ah men de har du ju såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ye, har båda BoE. Vi har fullt med Felheart, Cenarion och Giantstalker. Just nu ligger dom hos guildbanken och ruttnar tills vi har kommit överens om dom ska sparas till framtida guildmedlemmar eller om vi ska sälja dom på AH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jo det gör jag thotim så nu ee jag din finde som ska cutta dig så hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ye, har båda BoE. Vi har fullt med Felheart, Cenarion och Giantstalker. Just nu ligger dom hos guildbanken och ruttnar tills vi har kommit överens om dom ska sparas till framtida guildmedlemmar eller om vi ska sälja dom på AH. Helt jävla sjukt! Vi får precis samma grejor skitofta! Vi har 5 eller 6 med fulla tier 2 sets. Och det är bara druider, hunters eller warlocks. SUCKS! @ Krille - Oh no, möt mig i Gurubashi arena kl 15 på onsdag. Och ta med så många polare du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 @ Krille - Oh no, möt mig i Gurubashi arena kl 15 på onsdag. Och ta med så många polare du vill! Hmm, luktar äg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 127 Dark Iron Ore idag, x antal blåa/gräna bracers från incendius och 1 Ace of Elementals farming ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 127 Dark Iron Ore idag, x antal blåa/gräna bracers från incendius och 1 Ace of Elementals farming ftw. Fick du dina FR bracers då? Jag hade iaf tur så jag fick mina ganska smärtfritt. På min tredje runda får jag ..Of the Monkey. Det blir en rogue ganska arg över eftersom han hade vart där och farmat i 2 veckor (alltså jag rollade inte över honom. skulle aldrgi va så dum) Sen så gick jag dit med den roguen som också behövde sina bracers. På första killen så droppar han ..Of the Eagle. /cheer 8 rundor senare så fick han tag i ett par ..Of the Tiger. Han tog dom och orkade inte bry sig mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Fick du dina FR bracers då? Jag hade iaf tur så jag fick mina ganska smärtfritt. På min tredje runda får jag ..Of the Monkey. Det blir en rogue ganska arg över eftersom han hade vart där och farmat i 2 veckor (alltså jag rollade inte över honom. skulle aldrgi va så dum) Sen så gick jag dit med den roguen som också behövde sina bracers. På första killen så droppar han ..Of the Eagle. /cheer 8 rundor senare så fick han tag i ett par ..Of the Tiger. Han tog dom och orkade inte bry sig mera. Jag har haft mina FR bracers sen länge. jag farmar BRD för pengar, man får lätt 50g i timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) @thotim tyvärr har jag träning och jag går i skolan till 15.00 Redigerad 8 november, 2005 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 @thotim tyvärr har jag träning och jag går i skolan till 15.00 Men åh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jag har haft mina FR bracers sen länge. jag farmar BRD för pengar, man får lätt 50g i timmen Yawn. Pengagrinding är tråkigt. vad ska du med pengar till? Har 850guld nu och ja. Det varken växer eller krymper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Yawn. Pengagrinding är tråkigt. vad ska du med pengar till? Har 850guld nu och ja. Det varken växer eller krymper. 100% Speed Increase mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jaha efter denna månad kan jag inte spela mer WoW Jag lån Account av min brorsa och han har bestämmt sig för att sluta spela själv, han fråga såklart om jag ville ta över accountet men jag kommer inte ha råd med det. Så ja detta är sista WoW månaden för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Du kan ju köpa gamecard lite då och då när du har råd. Jag menar, dina chars försvinner inte på minst 6månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jo det kan jag ju göra, när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts