Hew Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Själv så har man ju turen att vars kompis kusiner är ledare i CORE och SLUAGHTER HOUSE på Daggerspine skryt skryt Ehm... ok? Min brorsas kompis var ledare i Caelestis på Skullcrusher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Min kompis kusins klasskamrats mammas arbetskamrats sons systers kompis har duellerat en Officer i guilden SUPER BEST FRIENDS på Shattered Hand utanför Ironforge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Min kompis kusins klasskamrats mammas arbetskamrats sons systers kompis har duellerat en Officer i guilden SUPER BEST FRIENDS på Shattered Hand utanför Ironforge. Zomg är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Själv så har man ju turen att vars kompis kusiner är ledare i CORE och SLUAGHTER HOUSE på Daggerspine skryt skryt Är du horde eller alliance? Vad heter du på Daggerspine?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 *massa text* Körde ZG igår (fredag) ska köra MC senare idag har 7 delar i magisters, lirat ubrs, strat, scholo, lbrs o de sen level 55 med min guild. Har 650g, så har snart 60 mounten.. sen har jag 300 i engineering, håller på att sammla ihop mats till att göra Flawless Arcanite Rifle till en polare.. ehm, har rätt mkt o göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Är du horde eller alliance? Vad heter du på Daggerspine?? Horde undead spelar du också där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Kan nån visa ett bra talent tree för en druid som vill vara lite av varje. Du kan vara lite av varje vilken build du än har. Dock så finns det ingen bra build som har points utdelade på alla trees utan att ha ett tree som har 31 points. Mage - Balance Tree Warrior/Rogue - Feral Tree Priest - Resto Tree Balance trädet är ganska meningslöst. Bra saker på det trädet är Natural Shapeshifter (billigare shapeshifting), Omen of Clarity(Dock bara om du kör feral-build) och Nature's grasp(instant Ent. root om du blir slagen) Det nya Feral trädet har massa mumsbitar. Vill du kunna grinda som andra klasser(eftersom våran DPS suger i vanliga fall) så bör du köra iaf 31 points i feral. Resto. 31 points Innervate. Über mana regen. Där kan du sätta points lite hur du vill tills du får Innervate och Nature's Swiftness(Instant Heal). Fixar 3 builds till dig. Ett för varje träd. Balance: 31/11/9 (Moonkin form) Feral: 11/35/5 (LotP, HotW) Resto: 5/11/35 (N'S, Innervate) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Horde undead spelar du också där? Haha.. ja jag spelar också där. Är oxo Horde undead. Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har lämnat mitt gamla guild The Dying Daylight för att joina en ny guild som heter Valhalla Legion nu (Förlåt Dariuius/Knarkuzz) Ska köra MC för första gången imorgon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Horde undead spelar du också där? Jag kör där har en Tauren Warrior och är guild lös för tillfället håller på pvpa istället men men har inte kört på 2 veckor nu pga lack off money heter Chech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Startade nyss en shaman och jag beöver lite hjälp med talents. Kan nån ge mig lite exempel på schyssta builds? Har tänkt gå mest på Enhancement. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Startade nyss en shaman och jag beöver lite hjälp med talents. Kan nån ge mig lite exempel på schyssta builds? Har tänkt gå mest på Enhancement. Tack på förhand. Sätt den sista poängen var du vill. http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...an/talents.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Sätt den sista poängen var du vill. http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...an/talents.html Tycker de där trädet var litta tomt Var de meningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tycker de där trädet var litta tomt Var de meningen? Ups http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...005005005050100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har lämnat mitt gamla guild The Dying Daylight för att joina en ny guild som heter Valhalla Legion nu (Förlåt Dariuius/Knarkuzz) Ska köra MC för första gången imorgon!! VA!!! Hur vågar du! Ahaha neej min polare som spelar på Burning Legion tjatar på att jag ska joina Valhalla Legion så får väll ta och göra det då . Jag joina bara din guild för din skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Här är min Specc en vanlig arms build http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Rag nere woot, på första försöket o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Någon som har en länk till lite WoW filmer? Är jävligt sugen på att börja spela men skulle vilja se lite filmer och sådant först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Någon som har en länk till lite WoW filmer? Är jävligt sugen på att börja spela men skulle vilja se lite filmer och sådant först. warcraftmovies.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Rag nere woot, på första försöket o_O Well, grats lad! Det sorgliga är väl att Ragnaros inte är något speciellt längre. Nu är det bara BWL som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts