Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 IMO Sämst Rogue build jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det äger, du kan ju ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det äger, du kan ju ingenting Tssk... Du har imp. backstab så jag antar att det är en Dagger build, men inte imp. ambush? 2/5 malice detta är den viktigaste talenten man har. specca 5/5 och 5/5 Lethality så får du hårdare backstabs. 3/3 Imp. vanish - värdelös 2/2 imp. Chapshot värdelöst med mer än 1/2 Premedation, varför? Den skillen suger Och 5/5 Rapid Concealment, Master of Deception och Camoflauge. Man behöver bara en av dessa MoD eller Camoflauge totalt onödigt att ha alla 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 ... att ha alla tre äger, ingen ser dig, du är snabb som attan, och du stealthar tillbaks snabbare än vissa vanishar typ så, inte dåligt att ha alla 3 ska fixa mitt talent tree nån gång men har , 11/8/31 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 ... att ha alla tre äger, ingen ser dig, du är snabb som attan, och du stealthar tillbaks snabbare än vissa vanishar typ så, inte dåligt att ha alla 3 ska fixa mitt talent tree nån gång men har , 11/8/31 tror jag Tror inte någon vanishar när man inte är i strid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nej, men man måste ju stealtha efter strid, och då får man vänta några sekunder efteråt alltid.. för mig iaf Himla skönt enligt mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Tssk... Du har imp. backstab så jag antar att det är en Dagger build, men inte imp. ambush? 2/5 malice detta är den viktigaste talenten man har. specca 5/5 och 5/5 Lethality så får du hårdare backstabs. 3/3 Imp. vanish - värdelös 2/2 imp. Chapshot värdelöst med mer än 1/2 Premedation, varför? Den skillen suger Och 5/5 Rapid Concealment, Master of Deception och Camoflauge. Man behöver bara en av dessa MoD eller Camoflauge totalt onödigt att ha alla 3. Så bara för att det inte är cookie cutter så suger det? - 2/5 malice jag föredrog imp evis där, smaksak. - imp vanish.. om du inte har testat det kombinerat med +15% stealth speed så har du ingen aning vad du snackar om - imp cheapshot.. hinner göra 2 backstabs innan cheapshot är borta om jag timar rätt (varför 1/2? finns ju ändå ingen skill som har tar 50 energy som jag kommer använda... sinister strike = 40 backstab = 60.. hur jag än gör kommer jag ha 10 onödiga energipoäng) - Premeditation.. suger? en av de härligaste skillsen, väldigt bra opener Redigerad 2 november, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hihi http://www.ihatemurlocs.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Om man inte testat en klass eller särsklid talent tree vet man inte vad man snackar om Premedation är gud, 2 combo points, imp cs , bam bam, baff död EDIT : lol krax Redigerad 2 november, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Så bara för att det inte är cookie cutter så suger det? - 2/5 malice jag föredrog imp evis där, smaksak. - imp vanish.. om du inte har testat det kombinerat med +15% stealth speed så har du ingen aning vad du snackar om - imp cheapshot.. hinner göra 2 backstabs innan cheapshot är borta om jag timar rätt (varför 1/2? finns ju ändå ingen skill som har tar 50 energy som jag kommer använda... sinister strike = 40 backstab = 60.. hur jag än gör kommer jag ha 10 onödiga energipoäng) - Premeditation.. suger? en av de härligaste skillsen, väldigt bra opener Nej det finns många icke cookiecutter builds som är bra men ditt val av talents är inte bra. Du gimpar din citchans och damage genom att inte ha malice/lethality Imp. Vanish är totalt onödigt som jag sa, finns ingen andledning att ta den. ja dne stackar med Camoflauge så du får 115% run speed i 10 sekunder men det är itne värt det 2/2 Imp Cheapshot och 2 backstabs kräver som du säger att sitta och tima energy ticksen med energywatch, vilket inte funkar bra i pvp då varje sekund räknas, 1/2 Imp. cheapshot ger möjlighet till CS->BS->Gouge combo. Premedation suger ja, du måste vara i melee range för att använda den och 2 combo points ger inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Mikolan, tyst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Mikolan, tyst... Slut på motargument? Det finns mycket bättre taletns att spendera poäng på än att ha alla tier1 talents i Subtetly trädet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Stealth är det viktigaste en rogue har, att ha alla 3 är så jävla bra. Inte ens hunters ser mig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Stealth är det viktigaste en rogue har, att ha alla 3 är så jävla bra. Inte ens hunters ser mig längre. *Flare* poof det enda som gör dig svårare att se är MoD, och det är det man bör ta som tier1 talent i subtetly trädet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Håller med Mikolan på alla håll just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hihi http://www.ihatemurlocs.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 .... ENDAST i duell flarar en hunter, eller fall han tar flaggan.... så jag bryr mig fan inte om det, står framför folk och dom ser mig inte, och om dom gör det drar jag Sublety (Stealth lame rogue ) Här är det som är bra med det.. Man kan slakta alla klasser om man kan spela Mage/warlock, äter man princip upp, särskilt kul om dom sitter ner Warrior, är alltid kul och gnaga på, speciellt protection för dom ta mer dmg paladin ... bleh, sure att imp vanish är skit bra... men imp ambush är 45 % crit mer, vilket ger dina fina 1200 + dmg haft imp vanish också men jag slipper nog den tack imp evi(l) är det en rogue måste ha =/ alltid kul att möta andra swords rogues Mikolan : Lethaly (om jag nu minns rätt) så ger den crit chance på sinister, gouge och något mer INTE dom andra man gillar, bs, ambush , evi vilket kan ta sig i röven om det är så, 200 dmg gouge liksom .. ska kolla i talent tree och visa vad jag menar om jag hade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 .... ENDAST i duell flarar en hunter, eller fall han tar flaggan.... så jag bryr mig fan inte om det, står framför folk och dom ser mig inte, och om dom gör det drar jag Sublety (Stealth lame rogue ) Här är det som är bra med det.. Man kan slakta alla klasser om man kan spela Mage/warlock, äter man princip upp, särskilt kul om dom sitter ner Warrior, är alltid kul och gnaga på, speciellt protection för dom ta mer dmg paladin ... bleh, sure att imp vanish är skit bra... men imp ambush är 45 % crit mer, vilket ger dina fina 1200 + dmg haft imp vanish också men jag slipper nog den tack imp evi(l) är det en rogue måste ha =/ alltid kul att möta andra swords rogues Mikolan : Lethaly (om jag nu minns rätt) så ger den crit chance på sinister, gouge och något mer INTE dom andra man gillar, bs, ambush , evi vilket kan ta sig i röven om det är så, 200 dmg gouge liksom .. ska kolla i talent tree och visa vad jag menar om jag hade rätt Lethality: Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilites by 30%. 30% mer damage på SS, BS, Gouge etc. Mycket bra att ha kommer upp i 1000 sinister strikes snart vilket vore omöjligt utan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055103003120300 Vad gillar du den då? allvarligt alltså, inte säker men kanske switchar Redigerad 2 november, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Lethality: Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilites by 30%. 30% mer damage på SS, BS, Gouge etc. Mycket bra att ha kommer upp i 1000 sinister strikes snart vilket vore omöjligt utan den. Jo visst bra at ha men då missar du imp cheap shot + premeditation vilket inte är värt det tycker jag imp vanish äger hårt... folk kommer immobiliza/slowa å kita dig då vill du ha imp vanish för å komma fram å tex cheap shotta innan de slänger av en arcane explosion demoralizing roar etc. @blaucrozz subtlety 32 points men inte premed? å 4 points i rapid concealment tar ju bort iden me imp gouge en hel del = ingen restealth flytta en point dit isf från MoD... men asså folk kör med vad de vill... jag koncentrerar mig på stealth eftersom det passar min spelstil, just det som talent trees finns för (även om endel e brutna nu menmen det mesta funkar bra). Redigerad 2 november, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts