tobias117 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Alltså när det står Disconnected from server, funkar internet över huvudtaget? Ja asså ja kan gå in på internet och surfa men när ja startar WoW så kanske ja kan köra i en 10-15 min sen så typ börjar det lagga och sedan blir ja disconnectad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Förresten Mikolan såg dig i BRM nån vecka sen när ni skulle till MC å vi till BWL (jag e Horde orc hunter Nagrosh)... försökte ganka dig men jag lagga så jävla hårt... har dock fått nya datorn nu så nästa gång kommer du inte lika lindrigt undan ! (min rogues spec, pwn!) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055000300120001 Hehe får börja stealtha i BRM då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Hehe.. taget från wow-europe Contain "Leet" or "Dudespeak" This category includes names which: * Consist of language existent only in online communication (i.e. Roflcopter, xxnewbxx, Roxxoryou) * Use multiple caps lock in a single Håller med till 100%! (HunteR AllianCe) If a player is found to have such a name for their character, guild, or pet, he/she may: * Be assigned a randomly generated temporary name, to be changed via the online ticket system * Be given a warning * Be temporarily or permanently suspended from the game Döp inte dig till Roflcopter! Du kan bli bannad :'( En annan rolig sak är ju dom exemplen dom tar upp.. Roflcopter, xxnewbxx och Roxxoryou är ju inte precis dom vanliga Leet-orden Redigerad 2 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (min rogues spec, pwn!) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055000300120001 Tycker att du har missat imp. sap och imp. ambush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Bloody maintenance!! Get up already!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Står på forumet att de dröjer till 13.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ja asså ja kan gå in på internet och surfa men när ja startar WoW så kanske ja kan köra i en 10-15 min sen så typ börjar det lagga och sedan blir ja disconnectad... Du svarar fortfarande inte på min fråga, när du blir disconnectad ifrån WoW bryts hela uppkopplingen eller bara din connection till WoW? Jag frågar inte om du även blir frånkopplad när du sitter och surfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Står på forumet att de dröjer till 13.00 Fan orka... Då får det bli ett liten tupplur, köpa pizza när man vaknar och sen tanka hem patch + addons. BWL idag.. Burr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad heter addonet där man markerar ett item så står det hur mkt det säljs för till en vendor? Ngn kille hade det.. skullle vilja ha det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad heter addonet där man markerar ett item så står det hur mkt det säljs för till en vendor? Ngn kille hade det.. skullle vilja ha det med Lootlink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Lootlink. Eller Auctioneer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ok tack ... Hmm är det dyrt eller billig o betala 1g för en lvl 24 dagger som har 14-26 dmg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ok tack ... Hmm är det dyrt eller billig o betala 1g för en lvl 24 dagger som har 14-26 dmg? Umh.. vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Pearl-handed dagger ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ok.. de verkar vara ett rätt så normalt pris.. Kolla på AH sen vad andra liknande daggrar kostar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 http://thottbot.com/?i=9007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 SERVRARNA E UPPE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 SERVRARNA E UPPE! Inte Deathwing än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Du svarar fortfarande inte på min fråga, när du blir disconnectad ifrån WoW bryts hela uppkopplingen eller bara din connection till WoW? Jag frågar inte om du även blir frånkopplad när du sitter och surfar. Asså det e bara wow som bryts och om ja sedan quitar wow och går in på internet så funkar internet felfritt...men när ja spelar så funkar det ej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Tycker att du har missat imp. sap och imp. ambush Trust me we hurt bad enough already Redigerad 2 november, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts