Krax Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ngn som kan ge mig nån bra talent tree för rogue? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Me med brutality /synd bara att itne crusader enchanten syns ) EDIT: Krax det finns olika beroende på om du vill använda svärd, daggers, om du vll vara bra i PvP eller PvE m.m. men dessa är vanligast: 1. 21/8/22 Cold Blood + Preparation (Dagger eller Svärd). http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055003200110000 2. 30/8/13 eller 31/8/12 Seal Fate + Cold Blood (Dagger) 30/8/13: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050003000000000 31/8/13: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050002000000000 3. 20/31/0 Blade Flurry + Adrenaline Rush (Svärd) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Redigerad 31 oktober, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) 1. 21/8/22 Cold Blood + Preparation (Dagger eller Svärd). http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055003200110000 Den kör jag Redigerad 31 oktober, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 30/8/13: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050003000000000 Kör med den. Är ganska nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag vill också vara skyltdocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Jag vill också vara skyltdocka. Fågel på huvudet Hihi: Redigerad 1 november, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Yay =D Fick tag på Dragonrider Boots från Rend i UBRS igår, kunde äntligen disenchanta de värdelösa Necropile Boots jag haft ett tag i väntan på bättre. Inte långt ifrån att få ZG's mage wrists heller, saknas bara 2 coins samt en bijou. Ska börja köra Tribute nu också, måste ha tag på Rod of the Ogre Magi någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag med, jag med!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 När jag ser bilderna så vill jag ha spelet men min dator klarar inte av det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 När jag ser bilderna så vill jag ha spelet men min dator klarar inte av det :'( Skaffa en ny dator då för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Inga pengar och mina föräldrar betalar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Asså ja har ett problem: jag blir disconnectad hela tiden...ja kanske kan spela i en kvart högst.. först så typ "fryser" spelet så att om ja högerklickar på en mob (attack) så händer det inget...han bara står där...sedan så blir det "you were disconnected from server"... Vet någon vad som e problemet och kan hjälpa mig så vore det SUPER sjysst för att ja vill värkligen kunna spela och jag och min pappa har letat som galningar efter vad som e felet men inte hittat nått.... //Tobias Redigerad 1 november, 2005 av tobias117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Asså ja har ett problem: jag blir disconnectad hela tiden...ja kanske kan spela i en kvart högst.. först så typ "fryser" spelet så att om ja högerklickar på en mob (attack) så händer det inget...han bara står där...sedan så blir det "you were disconnected from server"... Vet någon vad som e problemet och kan hjälpa mig så vore det SUPER sjysst för att ja vill värkligen kunna spela och jag och min pappa har letat som galningar efter vad som e felet men inte hittat nått.... //Tobias Bara spelet eller blir du frånkopplad ifrån hela din anslutning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vad menar du?? asså det blir inte så när ja surfar eller chattar på msn...asså det fungerar helt felfritt...men när ja spelar spel på internet tex WoW, cs, UT 2003... så blir det så som ja berätta... /Tobias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vad menar du?? asså det blir inte så när ja surfar eller chattar på msn...asså det fungerar helt felfritt...men när ja spelar spel på internet tex WoW, cs, UT 2003... så blir det så som ja berätta... /Tobias Har du alla nyaste drivrutinerna till alla dina grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur ser ja det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Någon som fått ner Razorgore? Vi har som bäst haft 3 ägg kvar. Han är svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad menar du?? asså det blir inte så när ja surfar eller chattar på msn...asså det fungerar helt felfritt...men när ja spelar spel på internet tex WoW, cs, UT 2003... så blir det så som ja berätta... /Tobias Alltså när det står Disconnected from server, funkar internet över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Förresten Mikolan såg dig i BRM nån vecka sen när ni skulle till MC å vi till BWL (jag e Horde orc hunter Nagrosh)... försökte ganka dig men jag lagga så jävla hårt... har dock fått nya datorn nu så nästa gång kommer du inte lika lindrigt undan ! (min rogues spec, pwn!) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055000300120001 Redigerad 2 november, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts