Alpha Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Gamereactor han också utannonserat The Burning Crusade. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=5449 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) http://x11.putfile.com/10/30112361037-thumb.jpg OMG! /FLEE !! Redigerad 29 oktober, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Gamereactor han också utannonserat The Burning Crusade. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=5449 Dark portal.......grön......? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Speccade om mig till Frost när jag dingade 60.. Synd bara att Frost sög (man kan ju inte döda mobs?!) så jag specca om mig till Fire igen.. aah.. mobsen dör på 3 spells Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Speccade om mig till Frost när jag dingade 60.. Synd bara att Frost sög (man kan ju inte döda mobs?!) så jag specca om mig till Fire igen.. aah.. mobsen dör på 3 spells Teehee, så gjorde jag på test servern! :"> EDIT En kille sa att [barman Shanker] sög jämfört med [Heartseeker] efter 1.8 patchen, är det sant? Redigerad 30 oktober, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Heartseeker är inte mycket bättre, men Glacial blade är AV Ftw!. Btw, addepladde, som det ser ut på din Screen har du gansak nice armor men otroligt gay main hand? den där fjompiga healing proc daggern right? BYT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Teehee, så gjorde jag på test servern! :"> EDIT En kille sa att [barman Shanker] sög jämfört med [Heartseeker] efter 1.8 patchen, är det sant? Skaffa Del'Rend som alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 MOHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) MOHAHAHA Vad är det för eq du har? Edit: Vafan är det för haxor bild du har egentligen? 4 stealth knappar, stor bokstav mitt i namnet etc. Redigerad 31 oktober, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vad är det för eq du har? Edit: Vafan är det för haxor bild du har egentligen? 4 stealth knappar, stor bokstav mitt i namnet etc. Den är fake, är det där dubbla Quel-serrar han har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Bilden kommer från en emulatorserver. (Svärdet är Chromatically Tempered Sword) btw fick äntligen mitt [brutality Blade] i torsdags, så nu gör man mest dmg i MC igen ^^ Redigerad 31 oktober, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Heartseeker är inte mycket bättre, men Glacial blade är AV Ftw!. Btw, addepladde, som det ser ut på din Screen har du gansak nice armor men otroligt gay main hand? den där fjompiga healing proc daggern right? BYT! Ska byta när jag hittar/köper någon annan... Men ja, det är den fjompiga daggern som jag har för att den är snabb.. @Stellhell Jag vill skaffa off hand, men jag kör sub-rogue så jag vill ha en dagger i main... Har den i off-hand nu dock.. EDIT Har Barman Shankern nu också EDIT2 Mikolan, är du combat rogue? EDIT3 (LOLLLLLLLLL) Fick [Emberfury Talisman] i UBRS idag också. Redigerad 31 oktober, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ska byta när jag hittar/köper någon annan... Men ja, det är den fjompiga daggern som jag har för att den är snabb.. @Stellhell Jag vill skaffa off hand, men jag kör sub-rogue så jag vill ha en dagger i main... EDIT Har Barman Shankern nu också EDIT2 Mikolan, är du combat rogue? EDIT3 (LOLLLLLLLLL) Fick [Emberfury Talisman] i UBRS idag också. Min spec är 20/31/0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 WoW sux ass! Varför betala för ett spel som kostar att spela??? thats totaly F*CKED UP... POST 900!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 WoW sux ass! Varför betala för ett spel som kostar att spela??? thats totaly F*CKED UP... POST 900!!!! PiratServrar = Gratis så det kan inte vara enda anledningen till att det suger - för det kosstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 WoW sux ass! Varför betala för ett spel som kostar att spela??? thats totaly F*CKED UP... POST 900!!!! Tack för att du delar din fint motiverade åsikt med oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 WoW sux ass! Varför betala för ett spel som kostar att spela??? thats totaly F*CKED UP... POST 900!!!! Thanks! Your a retard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 WoW sux ass! Varför betala för ett spel som kostar att spela??? thats totaly F*CKED UP... POST 900!!!! Detta tror jag du gjorde endast för att få 900 posts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Det är inte alls så roligt med egen server men man kan ju teleportera sig var somhelst xD o göra egna vapen typ, men de som e tråkit me egen server är att men e så ensam =( , annars kan man ju fara på www.wowstatus.net o kolla andra public privata servar som man kan joina då Redigerad 31 oktober, 2005 av pip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) http://x11.putfile.com/10/30316012525-thumb.jpg Barman Shanker och SC cap är ändrat Redigerad 31 oktober, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts