Krillepille Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Tja alla WoW freaks. HADDE TUREN ATT FICK TAG I WOW I TORSDAGS Jag är level 8 och är pÃ¥ Darnassus nÃ¥got tips var jag kan jaga PS_vill i frÃ¥n ön och hur kommer jag till stormwind Redigerad 26 februari, 2005 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Okey.. Men om masken bara är där för att vara snygg förlorar man dÃ¥ inte pÃ¥ att ha den istället för kanske en bättre hjälm?? Tror knappast att det spelar nÃ¥gon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Tror knappast att det spelar nÃ¥gon roll. Men helms har väll defense o sÃ¥nt?? dÃ¥ mÃ¥ste det spela roll ju... Redigerad 26 februari, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men helms har väll defense o sÃ¥nt?? dÃ¥ mÃ¥ste det spela roll ju... Det är ju cloth, och det finns inte mycket bättre helms i cloth förens mycket högre lvl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tja alla WoW freaks. HADDE TUREN ATT FICK TAG I WOW I TORSDAGS Jag är level 8 och är pÃ¥ Darnassus nÃ¥got tips var jag kan jaga PS_vill i frÃ¥n ön och hur kommer jag till stormwind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Tja alla WoW freaks. HADDE TUREN ATT FICK TAG I WOW I TORSDAGS Jag är level 8 och är pÃ¥ Darnassus nÃ¥got tips var jag kan jaga PS_vill i frÃ¥n ön och hur kommer jag till stormwind Ehh... du har faktist skrivit det en gÃ¥ng innan... @Stellhell: Okey, tack Redigerad 26 februari, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Okey.. Men om masken bara är där för att vara snygg förlorar man dÃ¥ inte pÃ¥ att ha den istället för kanske en bättre hjälm?? En Defias leather bandana kan du fÃ¥tag pÃ¥ omkring lvl 7 medans den första hjälmen ligger nog pÃ¥ minimun lvl 20 (tror jag) och d e bara för att ha den pÃ¥ sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Första läderhjälmen är min lvl 25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Tja alla WoW freaks. HADDE TUREN ATT FICK TAG I WOW I TORSDAGS Jag är level 8 och är pÃ¥ Darnassus nÃ¥got tips var jag kan jaga PS_vill i frÃ¥n ön och hur kommer jag till stormwind Snacka med killen pÃ¥ bryggan i Darnassus sÃ¥ teleporterar han dig till Menethil Harbor. DärifrÃ¥n fÃ¥r du resa genom hela Wetlands längds med en väg som leder dig till sist till Ironforge. Ta därifrÃ¥n tunnelbanan till Stormwind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Är demdär tjuvsnubbarna som man fÃ¥r dendär Rogue masken lätta att döda eller mÃ¥ste man va bra för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Är demdär tjuvsnubbarna som man fÃ¥r dendär Rogue masken lätta att döda eller mÃ¥ste man va bra för det? lvl 10,11,12,13,14,15 vad jag ahr sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 lvl 10,11,12,13,14,15 vad jag ahr sett ...16, 17, 18, sÃ¥ lÃ¥ngt har jag sett dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Okey tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Hehe... du e druid... Hur ser detdär ut när man är katt och vattendjur?? nÃ¥n som kan visa screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Hur mkt kostar det i mÃ¥naden ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Man ska kunna köpa "game-cards" frÃ¥n och med fredag. istället för att betala med kreditkort varje mÃ¥ndad sÃ¥ köper man ett kort med en kod ska köpa det.. snaart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Man ska kunna köpa "game-cards" frÃ¥n och med fredag. istället för att betala med kreditkort varje mÃ¥ndad sÃ¥ köper man ett kort med en kod ska köpa det.. snaart Men det räcker i 2 mÃ¥nader alltsÃ¥ Game-Cards... dom kostar 240:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men det räcker i 2 mÃ¥nader alltsÃ¥ Game-Cards... dom kostar 240:- DÃ¥ känar man väll pÃ¥ att ha gratis konto?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Klarade VanCleef idag, vi var tre pers http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1367 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts