Addepladde Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Pallar inte.. försökt att komma in på BG hela dan, men alla på vår server e så jävla lama.. kom in i AB en gång Nej, de blir nog en paus i WoW.. massa nya spel som väntar på att bli installerade.. Pumpa instancer för att skaffa Magister settet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Pumpa instancer för att skaffa Magister settet? Till vilken nytta? För att få "lite" mera stats.. Men jag kommer inet använda de ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/ Info om nya expansionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Expansion http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Expansion http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/ Lite sen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Expansion http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/ 2slow4Everest. Häftigt med flygande mounts och lvl 70 Blood Elves kommer också finnas. Den andra nya rasen vet vi dock inget om. Men många rykten verkar i alla fall vara sanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Okej, detta är nått som kan få mig att börja spela igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 2slow4Everest. Häftigt med flygande mounts och lvl 70 Blood Elves kommer också finnas. Den andra nya rasen vet vi dock inget om. Men många rykten verkar i alla fall vara sanna. Hah! Hade hunnit före men datorn här är lite seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Menas det att det blir flygande mounts som man flyger själv eller är det typ sånna mounts som t.ex. gryphons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Menas det att det blir flygande mounts som man flyger själv eller är det typ sånna mounts som t.ex. gryphons? Jag tror att det blir som vanliga mounts, men man kan bara ha dom flygande i outland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hoppas man kan "transfera" sina characters från originalet till expansionen. Annars vet jag inte om jag ska skaffa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Man behöver antagligen inte flytta sina chars.. Tror att dom "bara" gör så att dom med expansionen kan gå igenom Dark Portal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hoppas man kan "transfera" sina characters från originalet till expansionen. Annars vet jag inte om jag ska skaffa det.. Q: Do you need to own the expansion to play with friends who have it? A: There will be many aspects of the expansion that are available to all players. However, in order to experience certain content, such as the Outlands, or be able to play as one of the new races, players will have to purchase the expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Man behöver antagligen inte flytta sina chars.. Tror att dom "bara" gör så att dom med expansionen kan gå igenom Dark Portal.. Tycker det skulle vara bättre att flytta över sina chars iaf. Det skulle ju vara orättvisst att dom med expansionet kan vara level 70, och alla andra kan bara vara level 60. Då skulle ju en level 70 lätt kunna ta alla som inte har expansion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Tycker det skulle vara bättre att flytta över sina chars iaf. Det skulle ju vara orättvisst att dom med expansionet kan vara level 70, och alla andra kan bara vara level 60. Då skulle ju en level 70 lätt kunna ta alla som inte har expansion.. Kanske alla kan få lvl 70 när expansionen släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ahh äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jaha då, vad är det här? Told you att vi skulle ta han på FREDAG! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jaha då, vad är det här? Told you att vi skulle ta han på FREDAG! !! O titta här vad jag fick av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Såg en snubbe med nästan hela Bloodfang settet idag o_O edit: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...-en&T=69887&P=1 # i have specced so that i can PoM my water! Redigerad 29 oktober, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) # i have specced so i can PoM my water! PoM med water = OWNAGE!! Polymorph + PoM, water + Polymorph + dricka!!! Skämt.... Redigerad 29 oktober, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts