Blaucrozz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vi har inte börjat med Mc, (För få) Inga har som sagt gjort onyxia questline, Inga drakar än. Vi har väll kommit en bit in i Zul Gurub men igår whipa vi på Bat Massor som inte komm osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Bara ett försök? Vad var orsaken, var ni lata eller? =P Saken var nog den att de hade tagit oss 5 timmar o komma dit på grund av diverse wipes och respawns, så alla var nog lite trötta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vilken High Priest? Finns ett antal i sånna i ZG Första gången i MC idag med guilden, kul erfarenhet. VI kämpade oss tappert fram till Lucifron men efter ett misslyckat försök gav vi upp. Fick iallafall Giantstalker's Bracers så jag vart nöjd med min första runda Heh, första :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Fyfan har suttit i typ 3h nu med DM Tribute, vi hade runt 100 wipes. Vid Kromcrush var en snubbe tvungen att gå, han skulle på nån träning eller nåt. Vi får en till wipe direkt efter det och allas eq är typ helt röd, så vi bestämmer oss att ge upp mitt framför bossen, kommer ju kosta skjortan typ att reparera skiten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Azuregos fick vi ner till 55% på första försöket. Och det var med 24 pers. Har vi !?? NÄRDÅ!? Redigerad 24 oktober, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Tog high priest:erna Jeklik (bat), Venoxis (snake) och raptor-bossen (450k hp) i ZG nyss, ingen wipe alls =) Från Jeklik fick jag Primal Hakkari Bindings (rollade 100), sedan fick jag även ett antal coins, 3 närmare bestämt (raid roll med 20 pers =D ). Sedan droppade raptor-bossen Bloodtinged Kilt, jag och en warlock tävlade lite vad gäller dkp, fick den till slut efter att ha betalat dkp för 4 MC-Lucifron runs Jävligt nöjd med denna run alltså, har aldrig vunnit/köpt något förut så det blev en bra början =) Redigerad 24 oktober, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har vi !?? NÄRDÅ!? Det var sent nångång efter mc har jag för mig om. Blev rätt plötsligt faktiskt. Men Daggers of Darkness eller om det var craftwerk försökte ju två gånger före oss med fullt raid och fick ner honom till 70% som bäst. Suger dom inte lite eller? Men iaf. Nyss i MC. Garr dog. Han droppar Helm of Might och Bindings of the Windseeker... Och så vinner den där jävla Tyeldran BÅDA. Han ninjar allt från mig. x| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det var sent nångång efter mc har jag för mig om. Blev rätt plötsligt faktiskt. Men Daggers of Darkness eller om det var craftwerk försökte ju två gånger före oss med fullt raid och fick ner honom till 70% som bäst. Suger dom inte lite eller? Men iaf. Nyss i MC. Garr dog. Han droppar Helm of Might och Bindings of the Windseeker... Och så vinner den där jävla Tyeldran BÅDA. Han ninjar allt från mig. x| Kör ni med DKP? Om inte, dumt val. Du ska omöjligen kunna få 2 drops av samma boss. Dessutom inte en artifact eftersom den är dyrare än ett Tier 2 item. Om han nu skulle få båda dom 2 dropsen så skulle ha vart tvungen att inte bjuda på några andra saker på väldigt länge. Det är 400-500dkp för dom 2 itemsen(nerfedDKP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jo, vi kör med DKP. Men grejen var att han hade 260 poäng eller nåt sånt, medans den warriorn med näst mest poäng hade 118 (o jag 112). Så på hjälmen biddade han 119 och på bindingen så biddade han nåt liknande. Blaha säger jag bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jo, vi kör med DKP. Men grejen var att han hade 260 poäng eller nåt sånt, medans den warriorn med näst mest poäng hade 118 (o jag 112). Så på hjälmen biddade han 119 och på bindingen så biddade han nåt liknande. Blaha säger jag bara... Surt liv. Våran MT har runt -400 dkp just nu. Men endå så får han prioritet på saker som Head of Onyxia. Allt för att vå andra ska få bra Fire res gear. (han är reveled med Thorium) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Antar att ni kör med ZeroSum DKP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Antar att ni kör med ZeroSum DKP? NurfedDKP. http://www.nurfed.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4232 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Blackfathom deeps, kan nån visa på en karta vart man hittar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vad är DKP ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vad är DKP ? Det är typ nått system med poäng om man tex vi ha en sak i mc och en annan också så kan man typ ta sina poäng för att få saken! Fattar heller inte så mycket av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Blackfathom deeps, kan nån visa på en karta vart man hittar det? Nordvästra Ashenvale, Zoriam Strand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vad är DKP ? DragonKillPoints, om man är med i raider och sånt och tar ner bossar får man poäng, dom poängen används för att köpa items man needar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Blackfathom deeps, kan nån visa på en karta vart man hittar det? Här: Redigerad 26 oktober, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Aww Sweet.. Kolla eran mail.. Man kan skicka ett gratis 10-dagars konto till valfri person Ska använda de själv och mobba allys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Aww Sweet.. Kolla eran mail.. Man kan skicka ett gratis 10-dagars konto till valfri person Ska använda de själv och mobba allys Hehe, tack för den informationen. Jag hade missat det helt, eftersom jag kollar mailen som WoW är reggat till väldigt sällan. Får se vad jag gör med det. Edit: hmm. Offer expires January 1st, 2006. You can only invite one friend into the game. When your friend upgrades his trial account to a full account and then pays for his first month of World of Warcraft, your account will be automatically credited with a FREE 30-day World of Warcraft subscription Går det verkligen att bara lägga till ett kreditkortsnummer eller ett gamecard på accountet? . Jag trodde att man var tvungen att köpa WoW för att få CD-keyn Redigerad 26 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts