Visa Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag och mina 2 andra irl polare som har wow har hoppat runt på alla möjliga servrar. Vi är inte högre än level 10. Sen vi bytte till horde har vi kört tre servrar. på 3dagar Defias Brotherhood - För seriös RPPVP server, mycket stränga regler. Balnazzar - Förövrigt bra server, men dock endast ca 100 items upplagda på AH totalt. Frostwhisper - för DYRT PÅ AH!!! - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Hehe, börja på Burning Legion Där spelar jag + Addlepadde (Eller vad han heter nu, kommer inte ihåg men nått sånt är det hoppas jag ) som finns här på forumet också. Redigerad 20 oktober, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Men jag vill ju spela Horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Felicia, Nightelf Druid [60] Sunstrider Och en bild på "aquaform" som någon önskade. Plus lite ögongodis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Felicia, Nightelf Druid [60] Sunstrider Håller du fortfarande på att fixa bättre items till den? eller är den "klar", och du har funderat på att börja om? Redigerad 20 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Håller du fortfarande på att fixa bättre items till den? eller är den "klar", och du har funderat på att börja om? Jag till skillnad från andra orkar inte byta chars som jag byter kalsonger. Felicia är min mainchar. Sen har jag 3st lvl 30-40~ Sen har jag wastechars som jag lirat på för att testa alla races/lirat när min server är nere. Ska inte börja om förens jag har Fullt Tier 2 set. Och det kommer jag aldrig få(iaf inte på ett par år). Så börja om är inget som ligger mig varmt om hjärtat. Önskelistor är kul. (I år) Armor: Cenarion Raiment Vapen: Staff of Dominance Sorcerous Dagger - Fire Runed Grimoire Ringar: Cauterizing Band Band of Sulfuras Trinket: Shard of the Scale Talisman of Ephemeral Power Neck: Jin'do's Evil Eye ----------------------------- Detta är alltså utanför BWL. Och vi kommer börja med det innan året är slut så kommer antagligen slösa DKP på andra saker(Tier 2 set saker t.ex) Orkar inte göra en önskelista för BWL. För mycket sjuka saker jag vill ha där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Felicia, Nightelf Druid [60] Sunstrider Och en bild på "aquaform" som någon önskade. Plus lite ögongodis. Yuck, den påminner mig om en val, har fobi mot valar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Jag har hört att demonslayers gör så här då dom dör, men.. Redigerad 21 oktober, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag har hört att Illidan gör så här då han dör, men.. Enligt storyn så dödar Arthas honom snit över bröstet typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Enligt storyn så dödar Arthas honom snit över bröstet typ Hmm..ok, editerar så att det står: Jag har hört att demonslayers gör så här då dom dör Det är jag 100% säker på Redigerad 21 oktober, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Igår jag gjorde jag en druid, lvl 8 nu. Vad ska man ta för talent tree? Någon som vet nått bra? Har noll koll på druider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Hmm, tror ni jag hinner dinga 55 tills på måndag, om jag inte lirar nått på söndag? (52 nu, ca 50k xp till 53) edit: bilden (wheeeee!) Redigerad 21 oktober, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Igår jag gjorde jag en druid, lvl 8 nu. Vad ska man ta för talent tree? Någon som vet nått bra? Har noll koll på druider. Well, eftersom du inte äns har björnform än så.. En druids talants kan man börja snacka om efter lvl 20 (då man får kattform) Balance: wannabe-mage. lvl 40 kan du få Moonkin. Gör dig till en wannabe-mage/warrior utan heals. Inte så bra. Mage/priest/warlocks kommer dock gilla dig i partyn pga. din 3% crit aura. Feral: wannabe-rogue/warrior. Fullt 31träd ger dig leader of the pack. 3% crit för melee och ranged. Rogues och hunters kommer dyrka dig. Om du också fixar EQ som en rogue så kan du komma upp i 2000crits i catform. Eller om du skaffar bearEQ så kan du faktist få mer armor än en Warrior och bash critta för runt 800-900~. Resto: Healing. Gör dig inte till en wannabe-präst eftersom du kan med rätt talants heala bättre än en präst. Instant heals, Insect swarm och Innervate är ett par godbitar i det trädet. Hmm, tror ni jag hinner dinga 55 tills på måndag, om jag inte lirar nått på söndag? (52 nu, ca 50k xp till 53) Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nej. Var inte så säker på det.. kommer iaf hinna ta 54 tills imorgon ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Var inte så säker på det.. kommer iaf hinna ta 54 tills imorgon ^^ Like I care? Du frågade. Jag svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Like I care? Du frågade. Jag svarade. Jaja, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Well, eftersom du inte äns har björnform än så.. En druids talants kan man börja snacka om efter lvl 20 (då man får kattform) Balance: wannabe-mage. lvl 40 kan du få Moonkin. Gör dig till en wannabe-mage/warrior utan heals. Inte så bra. Mage/priest/warlocks kommer dock gilla dig i partyn pga. din 3% crit aura. Feral: wannabe-rogue/warrior. Fullt 31träd ger dig leader of the pack. 3% crit för melee och ranged. Rogues och hunters kommer dyrka dig. Om du också fixar EQ som en rogue så kan du komma upp i 2000crits i catform. Eller om du skaffar bearEQ så kan du faktist få mer armor än en Warrior och bash critta för runt 800-900~. Resto: Healing. Gör dig inte till en wannabe-präst eftersom du kan med rätt talants heala bättre än en präst. Instant heals, Insect swarm och Innervate är ett par godbitar i det trädet. Nej. Hehe jag blev lvl 10 precis Men tackar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Drog till AV med några från guilden, 4 mages, 1 präst, 2 pallys och 2 rogues, gissa om vi slaktade med AoE =D 281 hks på en timme =) Redigerad 21 oktober, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Drog till AV med några från guilden, 4 mages, 1 präst, 2 pallys och 2 rogues, gissa om vi slaktade med AoE =D 281 hks på en timme =) Long gone... Redigerad 21 oktober, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det står 2 timmar och 45 minuter.... So? Det betyder inte att han var där hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts