HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Enligt warcraft 3 storyn gör han det... Sylvanas: Kill him Varimatharas: But i... it is forbidden to one nathrezim to kill another Sylvanas: This is my final test of loyality Balnazzar: You would'nt dare! *Varimatharas slår sönder honom* Nej, han dog inte.. Läs: http://www.wowwiki.com/Balnazzar // Kaboom Redigerad 17 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Nej, han dog inte.. Läs: http://www.wowwiki.com/Balnazzar // Kaboom Okey, då dog han inte, men innan man lirade wow så trodde man det så att säga.. edit: Ser balnazzar ut som en Dreadlord eller en Paladin när man möter han i WoW? Redigerad 17 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Okey, då dog han inte, men innan man lirade wow så trodde man det så att säga.. edit: Ser balnazzar ut som en Dreadlord eller en Paladin när man möter han i WoW? Han är typ en Paladin först, sen förvandlas han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Förvandlas till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 En demon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nu börjar jag känna att WoW är riktigt kul. Jag har en tendens på att alltid byta gubbe vid level 15-20 men nu känns det att spelet är riktigt kul och att jag kommer spela till lvl 60. -- Khaziz, Level 13 Orc Shaman falaing, Level 16 Dwarf Warrior falaing, Level 15 Human Paladin Forrest, Level 16 Tauren Rogue Dorso, Level 17 Night Elf Rogue Dopey, Level 12 Dwarf Hunter Helajt, Level 20 Gnome Warrior Just nu: Bergatrollet, Level 16 Troll Shaman Som ni ser brukar jag tröttna på karaktärerna omkring level 15. Men nu ska jag fanimej spela till level 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Forrest, Level 16 Tauren Rogue Fel klass kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fel klass kanske? Nej, i den nya patchen så kan även Taurens vara Rogues.. Jag skääääämtar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Lvl20 o spelet börjar bli roligt? Var iofs rätt roligt då, mend et riktigt roliga började vid 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Trick or Treat? Sexiga jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Trick or Treat? Sexiga jag Vart finns maskerna?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vart finns maskerna?! Du går till vilken Inkeeper som helst och väljer "Trick or Treat" Då slumpas du till något, tex en Katt. Det är 60min cooldown innan du kan ta "Trick or Treat" igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du går till vilken Inkeeper som helst och väljer "Trick or Treat" Då slumpas du till något, tex en Katt. Det är 60min cooldown innan du kan ta "Trick or Treat" igen Eller så får man en liten godispåse, jag fick en påse med en sak i som gör så att jag förvandla en partymember till någon typ av pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Eller så får man en liten godispåse, jag fick en påse med en sak i som gör så att jag förvandla en partymember till någon typ av pirat. Jo, jag märkte det nu. Får man Trick, så blir man förvandlad till någonting. Från man Treat, så får man en slags "påse" med en mask i. Själv fick jag en Night Elf mask som håller i 7dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag som Lepper Gnome: http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/WoWScrnShot_101805_192927.jpg Jag som Fladdermus: http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/WoWScrnShot_101805_193216.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Blä vad jag ångrar att jag började spela på en RP.PVP server, dem suger ju. Och man orkar ju inte heller börja om, nu när man är level 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Hur ser Druid (NE och Tauren) ut i Aqua form, vet tauren, bara sett en liten bild på NE, skulle uppskatta om nån NE druid skulle kunna visa en screen Redigerad 18 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Blä vad jag ångrar att jag började spela på en RP.PVP server, dem suger ju. Och man orkar ju inte heller börja om, nu när man är level 16 16 är ju ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du går till vilken Inkeeper som helst och väljer "Trick or Treat" Då slumpas du till något, tex en Katt. Det är 60min cooldown innan du kan ta "Trick or Treat" igen Kowlt. http://img103.imageshack.us/img103/4926/namnls7hr.th.jpg -- Blivit tvungen att ta bort AA från WoW, det hackar som helvete av någon anledning, det gjorde det inte förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hihi, såg live när du tog och posta den där via cam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts