Xemtoth Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Balnazzar dog inte, efterstom han återfinns i WoW. (Blizz logik) Enligt warcraft 3 storyn gör han det... Sylvanas: Kill him Varimatharas: But i... it is forbidden to one nathrezim to kill another Sylvanas: This is my final test of loyality Balnazzar: You would'nt dare! *Varimatharas slår sönder honom* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Enligt warcraft 3 storyn gör han det... Sylvanas: Kill him Varimatharas: But i... it is forbidden to one nathrezim to kill another Sylvanas: This is my final test of loyality Balnazzar: You would'nt dare! *Varimatharas slår sönder honom* Japp jag vet, men man kan ju undra vem det var som droppade mina Wyrmtounge Spaulders om inte Balnazzar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Japp jag vet, men man kan ju undra vem det var som droppade mina Wyrmtounge Spaulders om inte Balnazzar Han kanske finns i wow av en störd andledning , konstigt att dem inte följer storyn genom alla spelen som dem gjorde fram till TFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) The possible discontinuity of Balnazzar's survival is so far unexplained. Theories include that Varimathras didn't really kill his brother and lied to Sylvanas; that his destruction was complete; or that it is simply an oversight by the WoW writers. Lite delade meningar där asså. Redigerad 15 oktober, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Han är ju typ "Sista Bossen" i Stratholme, Scarlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Okej har lånat WoW av brorsan, ska få spela på hans konto men... 800Mhz Nvida Geforce2 32mb 256mb ram vad tror ni kommer det gå att spela förutom att det kommer lagga apröv i IF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det är bara att gå in i options, video och sänk allt möjligt du hittar så funkar det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Men de kommer nog lagga apröv ändå.. över allt.. Geforce 5600 FX 256mb, 512mb ram, AMD 1.5ghz = högst 20fps.. brukar ligga på 18.. typ... Sen i t.ex. OG så får man räkna med 5-10fps. de suger Edit: Kollade på sidan och det du har är absolut minimum.. Du kommer kunna spela det, men de kommer inte va kul.. Redigerad 15 oktober, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Gah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Gah Hahaha fett ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Gah LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Okej har lånat WoW av brorsan, ska få spela på hans konto men... 800Mhz Nvida Geforce2 32mb 256mb ram vad tror ni kommer det gå att spela förutom att det kommer lagga apröv i IF? Jag har en 500mhz Pentium III med Geforce 2 MX411 som jag kör WoW på, det går inte snabbt men det funkar Runt 10fps, kanske 5fps i Orgimmar, men det klarar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vart ska jag vara på lvl 47 ? börjar bli ganska tråkigt i tanaris , har vart där sen typ lvl 43 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Vart ska jag vara på lvl 47 ? börjar bli ganska tråkigt i tanaris , har vart där sen typ lvl 43 Feralas? Hinterlands? Searing Gorge? EDIT:LOL nefr teh palydan Redigerad 16 oktober, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hur kommer man till silverpine forest om man är alliance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hur kommer man till silverpine forest om man är alliance Hillsbrad. Sen är det bara att traska. Fick mina cenarion spaulders idag. Nu är jag härmed en levande buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hur många HKs måste man ha för att få rank ett? Scout / Private? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hur många HKs måste man ha för att få rank ett? Scout / Private? 10 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) 10 typ Du verkar inte ha kommit till ranken private eller scout ? eller menade du 100 ? jag fick de vid 70 uppåt, nått sånt .. men jag tror det bror på med Hk pointsen eller va de e Redigerad 16 oktober, 2005 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Det beror på från server till server. Men eftersom man måste ha minst 25 på samma vecka för att de ska räknas över huvudtaget så är det kanske 50 ~ drt vill säga väldigt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts