Blaucrozz Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vilket guild var det? Guildet jag var med i heter Sol Legion, men det är inte på Deathwing. Btw har du deletat Nahazi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 En av dom starkaste guildarna på Doomhammer Starkaste guilden och dom har med en lvl 53? Bladefists bästa guild är nog Synergy. Man får typ inte komma in om man har gröna items Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Starkaste guilden och dom har med en lvl 53? Bladefists bästa guild är nog Synergy. Man får typ inte komma in om man har gröna items Köp röda då.... Redigerad 14 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gillar min mana pool. (har ett par fina buffs ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gillar min mana pool. (har ett par fina buffs ) 8,6k MANA!!?? OMFG OMFG! Får man höra vilka buffs det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 8,6k MANA!!?? OMFG OMFG! Får man höra vilka buffs det var? En av våra präster hade 9,4k mana. :"> Buffs: MotW, AB, BoK, Onyxia buff, +50int buff i blasted lands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Guildet jag var med i heter Sol Legion, men det är inte på Deathwing. Btw har du deletat Nahazi? Naej jag har flyttat honom till twisting nether. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gillar min mana pool. (har ett par fina buffs ) Ser ut som en annorlunda Verigan's fist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Banshe? då måste hon vara den enda bansheen som finns! jag fattar fortfarande inte vad en banshee är för något Men gah *Dampar* Sylvanas Windrunner var en general över Quel'thalas, en High elf stad som Arthas tog över för att återuppliva Necromancern Kel'thuzad som en Lich. Sylvanas hade gjort vägen till moonwell där arthas skulle lägga kel'thuzads aska för att återuppliva honom, så när arthas kom fram o högg ner henne, så sade sylvanas att det skulle vara skönt med en stolt och ädel död, men arthas sade att hon hade gjort vägen till moonwell så j*vla jobbig så hon skulle inte få det typ, han corruperade Sylvanas själv, sen när Arthas återkomnmer till Lodearon (Nuvarande Undercity) så skrämmer arthas iväg 3 dreadlords från burning legion, ovetandes om deras förlorande; Varimathiras (Sylvanas body guerd i WoW) Detheroc och Balnazzar, Sylvanas lyckades dra sig ifrån Lich King, atackerade Varimatharas och han svor att han skulle visa sina bröders gömställe om han skulle få leva, hon tog honom som body guard, dem dödade detheroc, sen gick dem till balnazzar, Varimatharas är en Nathrezim, en sorts demon typ och enligt deras lagar får man inte döda en annan av samma sort, Varimatharas dödade ändå balnazzar, så han är dömd, Alltså är han body guard till Sylvanas, Ang att hon är en Banshee queen är att hon var den första Bansheen Lich King skapade. Alltså är Sylvanas Windrunner en High Elf av quel'thalas, INTE Night elf Var jag tydlig? edit: Banshee är ett sorts spöke, Sylvanas tog tillbaka sin kropp i 3an innan dem gav sig till Arthas kungarike ^^ nuvarande Undercity Redigerad 14 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men gah *Dampar* Sylvanas Windrunner var en general över Quel'thalas, en High elf stad som Arthas tog över för att återuppliva Necromancern Kel'thuzad som en Lich. Sylvanas hade gjort vägen till moonwell där arthas skulle lägga kel'thuzads aska för att återuppliva honom, så när arthas kom fram o högg ner henne, så sade sylvanas att det skulle vara skönt med en stolt och ädel död, men arthas sade att hon hade gjort vägen till moonwell så j*vla jobbig så hon skulle inte få det typ, han corruperade Sylvanas själv, sen när Arthas återkomnmer till Lodearon (Nuvarande Undercity) så skrämmer arthas iväg 3 dreadlords från burning legion, ovetandes om deras förlorande; Varimathiras (Sylvanas body guerd i WoW) Detheroc och Balnazzar, Sylvanas lyckades dra sig ifrån Lich King, atackerade Varimatharas och han svor att han skulle visa sina bröders gömställe om han skulle få leva, hon tog honom som body guard, dem dödade detheroc, sen gick dem till balnazzar, Varimatharas är en Nathrezim, en sorts demon typ och enligt deras lagar får man inte döda en annan av samma sort, Varimatharas dödade ändå balnazzar, så han är dömd, Alltså är han body guard till Sylvanas, Ang att hon är en Banshee queen är att hon var den första Bansheen Lich King skapade. Alltså är Sylvanas Windrunner en High Elf av quel'thalas, INTE Night elf Var jag tydlig? edit: Banshee är ett sorts spöke, Sylvanas tog tillbaka sin kropp i 3an innan dem gav sig till Arthas kungarike ^^ nuvarande Undercity Balnazzar dog inte, efterstom han återfinns i WoW. (Blizz logik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Är level 60 max level eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Är level 60 max level eller? Yes. Går rykten om att det ska höjas i en expansion men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Yes. Går rykten om att det ska höjas i en expansion men.. Tror nog dom kommer göra det i en patch ist, skulle vara ganska mera jobb för en expansion som man ska köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tror nog dom kommer göra det i en patch ist, skulle vara ganska mera jobb för en expansion som man ska köpa. Duh, det kommer ju mer saker i expansionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag kan inte logga in på wow ....när jag klickar på log in så kommer all rutor och till sist står det disconnected from server.... har testat med många olika acc men ingen funkar ......har någon haft samma problem ??? jag behöver hjälp vill spela !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 fan va jobbigt aja jag har ingen aning skulle sluta spela wow men gjorde det inte gick ner en rank och skulle göra 'några sista saker' innan jag sluta men då viskade alla mina vänner jag skaffat... fick mig att ändra mig nu har lirar jag och en annan på varandras account skitkul jag har en 60 rogue och han 60 shaman och vi ska köra bg till rank 11 på min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 ... Hade tråkigt igår kväll http://img405.imageshack.us/img405/5451/wowscrnshot1015050113242ij.jpg http://img445.imageshack.us/img445/5430/wowscrnshot1014052312229po.jpg Och ja, jag vet att jag har lite HP/Mana så nämn inte ens det har inte pallat köpa items.. använder det jag hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vilken add0n e det som man ser den där saken högst upp på skärmen..där man bla: ser Rank, var du e, Kordinater, å durability?? //Tobias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Ser ut som en annorlunda Verigan's fist Hammer of the Grand Crusader Vilken add0n e det som man ser den där saken högst upp på skärmen..där man bla: ser Rank, var du e, Kordinater, å durability?? //Tobias Titanbar. Redigerad 15 oktober, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ouch, det är något som inte stämmer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts