Cortez Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Love...ser ni vad som bildas? http://www.darkstormguild.com/images/misc/...ocorpsecamp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jo, det där legendarysvärdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag heter Xerxez Du då ? Trotsky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 LOL? en fråga? varför har undead en ne drottning!. jag dampar så mycket av det att jag.. ehhm.... dampar? Hon är inte en Night Elf, hon är en Banshee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kommer den här datorn klara av World of Warcraft bra? Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hon är inte en Night Elf, hon är en Banshee. Banshe? då måste hon vara den enda bansheen som finns! jag fattar fortfarande inte vad en banshee är för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Banshe? då måste hon vara den enda bansheen som finns! jag fattar fortfarande inte vad en banshee är för något Spela WC3 så fattar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Banshe? då måste hon vara den enda bansheen som finns! jag fattar fortfarande inte vad en banshee är för något http://www.wowwiki.com/Banshee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Kommer den här datorn klara av World of Warcraft bra? Här! Omg.. Den datorn är verkligen inte värd 15k Den kommer klara det, men absolut inte på högsta.. Snälla köp inte den datorn för 15k! Redigerad 13 oktober, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Omg.. Den datorn är verkligen inte värd 15k Den kommer klara det, men absolut inte på högsta.. Snälla köp inte den datorn för 15k! Någon bra dator du kan rekomendera(eller hur man nu stavar)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 All fear Markwood of Illuminati! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 All fear Markwood of Illuminati! Heter ditt Guild Illuminati? Ettt guild som heter det på min "andra" server. Lite inbördes krig mellan dom och oss . Vi skulle göra MC men i sissta sekunden sa de att vi inte fick komam med. vi var inte "värdiga" snacka om verbalt misshandlade efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Heter ditt Guild Illuminati? En av dom starkaste guildarna på Doomhammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 En av dom starkaste guildarna på Doomhammer Måste väl finnas ett par guilder som heter nånting med Illuminati antar jag, finns en på Ragnaros där jag spelar och guilden brorsan spelar i heter Illuminators. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Heter ditt Guild Illuminati? Ettt guild som heter det på min "andra" server. Lite inbördes krig mellan dom och oss . Vi skulle göra MC men i sissta sekunden sa de att vi inte fick komam med. vi var inte "värdiga" snacka om verbalt misshandlade efter det. Vilket guild var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Mjääk.. tröttnat på WoW.. Nån som kan lvla upp min gubbe till 60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Mjääk.. tröttnat på WoW.. Nån som kan lvla upp min gubbe till 60? Har också tröttnat, tröttnade redan efter några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Byt klass så blir det roligare! Jag hade en 42 mage men tröttnade och började på en rogue... Blev genast mycket roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Har också tröttnat, tröttnade redan efter några veckor. Jag slutade spela i en månad, men sen saknade jag det som Faan =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Byt klass så blir det roligare! Jag hade en 42 mage men tröttnade och började på en rogue... Blev genast mycket roligare! De behöver inte bli roligare för att man byter klass, inte alltid iallafall. Jag började med en hunter....har testat många andra klasser efteråt, men gick alltid tillbaka till huntern, fastnade helt för den. Gillar den sortens spelstil. Förvisso så gillar många människor omväxling (gott o blandat någon?) så att byta klass kan vara en bra idé. Redigerad 13 oktober, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts