tobias117 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jo men ja vill ha lite tips för ja kan inte välja själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vilken "ras" på Horde sidan tycker ni jag ska vara? Undead eller Tauren? isåfall vilken Sorts gubbe?? mage,rouge eller shaman? Säg något annat om ni vill..=) //Tobias Undead och Trolls är klart dem coolaste i spelet, så msåte du välja mellan taurne o Undead så ta undead, tauren har ju puckelrygg o allt, det stör mig grymt mkt >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag tror ja ska vara undead mage eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Xemtoth, sluta förtala taurens på en gång, dom pwnar undead iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Vilken "ras" på Horde sidan tycker ni jag ska vara? Undead eller Tauren? isåfall vilken Sorts gubbe?? mage,rouge eller shaman? Säg något annat om ni vill..=) //Tobias Gör en Tauren Rogue, de är klart roligast!!11 Nae, men välj de du tror passar din spelstil bäst. Gillar du close combat, välj en meleeclass. Gillar du att kasta magi o sånt, välj en spellclass osv. Redigerad 11 oktober, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 WOHO , min guild Crimson fellas utd på shattered hand har nu besegrat Ragnaros =) Btw , inte jag som tog printet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) WOHO , min guild Crimson fellas utd på shattered hand har nu besegrat Ragnaros =) Btw , inte jag som tog printet Den borde droppa en orange item på en gång tycker jag! Notera: det var ett skämt... Redigerad 11 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 WOHO , min guild Crimson fellas utd på shattered hand har nu besegrat Ragnaros =) Btw , inte jag som tog printet Härligt! Nu har våran MT byggt upp 200 fire res obuffat och jag tror att vi plockar ner Ragnaros på fredag. Det är klart vi gör! Han är ju klen som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Härligt! Nu har våran MT byggt upp 200 fire res obuffat och jag tror att vi plockar ner Ragnaros på fredag. Det är klart vi gör! Han är ju klen som fan Vår MT har 327 Obuffat =) Kan tanka Geddon och stå kvar när han kör Inferno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Onyxia är nu på farm stadiet för oss. Tog ner henne idag på 15minuter utan en enda förlust. (lär er älska Greater Fire Protection Potion) Ragnaros på Torsdag. Får väl se hur det går. Finns en poll på Sunstider.net forumet (realm forum inofficiellt) där dom rankar dom "bästa" guilderna för båda sidorna. det är 1 guild som har dödar Ragnaros än så länge. Vi är tippade att bli det andra guilden som dödar honom. Och jag tror det kommer gå ganska bra på Torsdag. Fick ner honom till 60% första gången vi försökte. Utan några förberedelser eller potions. Nu har vi samlat och fixat fire res i en vecka så vi kan ju alltid hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Xemtoth, sluta förtala taurens på en gång, dom pwnar undead iaf. Ofta! Undead / Troll ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Xemtoth, sluta förtala taurens på en gång, dom pwnar undead iaf. Carebear kossor som går runt och kramar gnomes. Yich!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 DISCIPLIN PÅ BLADEFIST! Första killed på servern fick Hand of Ragnaros! Sen duellerade han alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Det var väldans snabbt som 1.8 släpptes . Tankar den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Gör en Tauren Rogue, de är klart roligast!!11 Nae, men välj de du tror passar din spelstil bäst. Gillar du close combat, välj en meleeclass. Gillar du att kasta magi o sånt, välj en spellclass osv. Taruen kan inte vara rouge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 WOHO , min guild Crimson fellas utd på shattered hand har nu besegrat Ragnaros =) Btw , inte jag som tog printet Omg, lirar du i Crimson Fellas? Gankar varje sådan jag ser. Spelar i Mithrid. Vad heter du i WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Taruen kan inte vara rouge Jag är väl medveten om det, det var förstås ironiskt menat Men de hade dock varit tufft. Tänk er en stor, fet ko som sneaker upp bakom er..."MUUUUH". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Instalerade mitt wow igen och min version är 1.1.2 vet någon vart en update? finns för blizz updater funkar inte för mig Redigerad 12 oktober, 2005 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Funkar inte? Har du låtit den stå i 5minuter innan du stänger av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Funkar inte? Har du låtit den stå i 5minuter innan du stänger av? Står att det inte finns någon version tillgänglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts