Stoffe Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Säkert gammal, men vafan http://www.big-boys.com/articles/leeroy.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Nu till en annan fråga, någon som vet hur man ger permission till någon non-guildleader att invita? Du går in på guild control eller vad den heter så kan du välja hur mycket vilken rank kan göra. Säkert gammal, men vafan http://www.big-boys.com/articles/leeroy.html Antik Redigerad 2 oktober, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Har äntligen nytt gamecard. Håller på att updata till 1.7 Skall bli kul att se hur mycket Rested jag är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Har äntligen nytt gamecard. Håller på att updata till 1.7 Skall bli kul att se hur mycket Rested jag är! Man kan bara va 1,8 levlar rested ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Halva lvlen till 59 då, rested hela... Gjorde en übertråkig BRD run med random party och han få 30k exp (rested) innan alla skrev: booooring, cya Men men, kommer väl bli lvl 60 nån gång iaf hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Bitchen har landat! Unknown Entity (Guild Hemsida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Bitchen har landat! Den skulle man vilja ha.. fast man är ju inte lvl 60 än.. Ca Värde på svärdet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Den skulle man vilja ha.. fast man är ju inte lvl 60 än.. Ca Värde på svärdet? Overderlig. BoP. Crafted item. http://www.thottbot.com/?i=35776 <-- Boken som startat questen. Du lämnar in boken, får ett "svärd"(obrukbart) som du sedan måste gå till Onyxia. Låta hennes fire breath spell träffa svärdet. Sen har du 20minuter på dig att döda henne annars så misslyckas questen och du måste hämta ett nytt svärd igen. Mycket jobbig quest men rewarden är.. Otrolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Ska till Zul'Gurub med guilden igen nu då Så himla kul att vara MT där, speciellt när man får beröm. En officer warlock har älskat mig sen min första runda i torsdags Föresten, ett epic svärd som nästan är lika bra som Quel'serrar kan droppa ifrån fjärde bossen i ZG http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19867 Redigerad 2 oktober, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 En fråga till alla: Vilken server lirar ni på? Har min main på Al'Akir och ett troll på Ragnaros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 En fråga till alla: Vilken server lirar ni på? Har min main på Al'Akir och ett troll på Ragnaros. Ragnaros är min main på, tänkt på att flytta till Skullcrusher eller Shattered Hand när Blizzard ska fixa det, fast är inte säker just nu, flyttade till en roligare guild förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ragnaros är min main på, tänkt på att flytta till Skullcrusher eller Shattered Hand när Blizzard ska fixa det, fast är inte säker just nu, flyttade till en roligare guild förra veckan Är du alliance eller horde på ragnaros isf vilken guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Är du alliance eller horde på ragnaros isf vilken guild? Alliance, guilden heter The GoodFellas(jag vet, halvtaskigt namn, fast schysta killar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Alliance, guilden heter The GoodFellas(jag vet, halvtaskigt namn, fast schysta killar) Vad heter du? Jag kanske har dödat dig. Jag heter örjanöl som du ser i siggen, UD mage 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad heter du? Jag kanske har dödat dig. Jag heter örjanöl som du ser i siggen, UD mage 60. Swen 60 dwarf warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/omg-teh-1337.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 lol stoffe varför tror du han tog med Combat logg för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 En liten bild på min nya char http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/hashe1.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Japp, hoss alex, så j*vla jobbigt att har haft wow så¨länge o inte kunna köra det Aww, thats sucks :'( Sorry for Double-post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Bitchen har landat! Om våran guild kunde ta o få ner Onyxia nångång så jag också kunde få min Quel'serrar... Har haft questfan i en jävla massa månader nu.. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts