Cortez Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ladida. Vet inte om det är gammalt. http://www.gamingeye.com/pc/online/wow/nyh...et.eye?id=56792 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Det är nog 3-4 gången dom drar igång test server, men det kom upp idag men den är som vanligt: Retrieving character list fast dom borde ha fixat det till i morron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Ok, kan man stå och bara öppna dörrarna i SM hela tiden eller är det någon sorts cooldown? Har bara 177 i skill Det tror jag, inte säker faktiskt. Men sen när du kommer upp i högre skill, så har jag ett ganska bra tips. Du går och gör pick pocket på alla humanoids i BRD, många droppar Heavy Junkboxes som du kan lockpicka. Sen får ju stålar också. Alla droppar ett par silver, och i lockboxarna så hittar du ibland, mat/healing pots. Bra att ha ! edit: Förtydligar: Tror att man kan stå och picka hur mycket man vill, men jag är inte säker som sagt. Redigerad 29 september, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Det tror jag, inte säker faktiskt. Men sen när du kommer upp i högre skill, så har jag ett ganska bra tips. Du går och gör pick pocket på alla humanoids i BRD, många droppar Heavy Junkboxes som du kan lockpicka. Sen får ju stålar också. Alla droppar ett par silver, och i lockboxarna så hittar du ibland, mat/healing pots. Bra att ha ! edit: Förtydligar: Tror att man kan stå och picka hur mycket man vill, men jag är inte säker som sagt. Ok, tack för tipset! ( ) Kommer säkert ha användning av det =)... Btw, finns det någon lvl 60 rogue här på Burning Legion som vill hjälpa mig att skaffa Barman Shanker? *EDIT* Hur mycket menar du med högre skill? *EDIT2* Fick reda på att det var 250 skill. Redigerad 29 september, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Usch. 3000+ i kö. Jag vill ju kolla in druidernas nya talants. Måste ju veta hur jag ska respecca när patchen kommer. :'( Prästerna kommer nog inte gilla denna patchen pga. att en del druider kommer välja bort Innervate. Men jag antar att en del fortfarande kommer vara Heal-bot och prästernas egna lilla mana batteri. Usch. det suger. Ge oss Innervate som en spell och skippa Hurricane. Ingen använder den ändå. Men Innervate behöver alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Usch. 3000+ i kö. Jag vill ju kolla in druidernas nya talants. Måste ju veta hur jag ska respecca när patchen kommer. :'( Prästerna kommer nog inte gilla denna patchen pga. att en del druider kommer välja bort Innervate. Men jag antar att en del fortfarande kommer vara Heal-bot och prästernas egna lilla mana batteri. Usch. det suger. Ge oss Innervate som en spell och skippa Hurricane. Ingen använder den ändå. Men Innervate behöver alla. Jo, om vi inte får innervate att druiderna i mc vet jag inte vad jag ska ta mig till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Kommer iofs bli najs med deras björnformsgrej som ger +3% i crit. När man är i mc, har fullt med buffs, är i berserker stance, har tagit en elixir of moongoose och dom är i den formen. Då kommer man ligga på runt 37% critchans! Redigerad 30 september, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jo, om vi inte får innervate att druiderna i mc vet jag inte vad jag ska ta mig till! Rolla en druid å gå restoration? då får du din efterlängtade innervate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 .lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 .lol AOE på vissa låglvlade mobs i Barrens is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Började på en ny skapad realm Lighting Blade. Vad tycker ni man ska va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Fan, spela på Ragnaros istället Vet inte.. Men jag tycker att Mage är göttigt.. du SKA vara Horde förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Någon som spelar på ShadowSong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag skaffade ju Wow vid releasen, men datorn gick sönder, så fått lira lite hoss en polare ett tag nu, Ska fixa min burk & Wow vid jul Level 10 Warlock: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Warlock_lv10.jpg Och lv 12 hunter (nu är han lv 13 med ett 2handed sword + bättre armor & båge) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Hunter_lv12.jpg Ursäkta storleken :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Var kan man hitta interface moddar till wow? glömt sidan :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Var kan man hitta interface moddar till wow? glömt sidan :"> Hmm? http://www.curse-gaming.com/mod.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Jag skaffade ju Wow vid releasen, men datorn gick sönder, så fått lira lite hoss en polare ett tag nu, Ska fixa min burk & Wow vid jul Level 10 Warlock: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Warlock_lv10.jpg Och lv 12 hunter (nu är han lv 13 med ett 2handed sword + bättre armor & båge) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Hunter_lv12.jpg Ursäkta storleken :"> Hos alex eller? edit: hunter FTW! Redigerad 2 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hos alex eller? edit: hunter FTW! Japp, hoss alex, så j*vla jobbigt att har haft wow så¨länge o inte kunna köra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Så, nu har jag fyllt min Guild Charter med 9 signaturer, sen? Det går ju inte att registrera den hos gubbfan. EDIT: Sådär ja. Nu till en annan fråga, någon som vet hur man ger permission till någon non-guildleader att invita? Redigerad 2 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts