Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ok, kan man stå och bara öppna dörrarna i SM hela tiden eller är det någon sorts cooldown?

Har bara 177 i skill  :rolleyes:

Det tror jag, inte säker faktiskt. Men sen när du kommer upp i högre skill, så har jag ett ganska bra tips. Du går och gör pick pocket på alla humanoids i BRD, många droppar Heavy Junkboxes som du kan lockpicka. Sen får ju stålar också. Alla droppar ett par silver, och i lockboxarna så hittar du ibland, mat/healing pots. Bra att ha ! :)

edit: Förtydligar: Tror att man kan stå och picka hur mycket man vill, men jag är inte säker som sagt.

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tror jag, inte säker faktiskt. Men sen när du kommer upp i högre skill, så har jag ett ganska bra tips. Du går och gör pick pocket på alla humanoids i BRD, många droppar Heavy Junkboxes som du kan lockpicka. Sen får ju stålar också. Alla droppar ett par silver, och i lockboxarna så hittar du ibland, mat/healing pots. Bra att ha !  :)

edit: Förtydligar: Tror att man kan stå och picka hur mycket man vill, men jag är inte säker som sagt.

Ok, tack för tipset! ( :rolleyes: )

Kommer säkert ha användning av det =)...

Btw, finns det någon lvl 60 rogue här på Burning Legion som vill hjälpa mig att skaffa Barman Shanker?

*EDIT*

Hur mycket menar du med högre skill?

*EDIT2*

Fick reda på att det var 250 skill.

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch. 3000+ i kö.

Jag vill ju kolla in druidernas nya talants. Måste ju veta hur jag ska respecca när patchen kommer. :'(

Prästerna kommer nog inte gilla denna patchen pga. att en del druider kommer välja bort Innervate. Men jag antar att en del fortfarande kommer vara Heal-bot och prästernas egna lilla mana batteri. Usch. det suger.

Ge oss Innervate som en spell och skippa Hurricane. Ingen använder den ändå. Men Innervate behöver alla. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch. 3000+ i kö.

Jag vill ju kolla in druidernas nya talants. Måste ju veta hur jag ska respecca när patchen kommer. :'(

Prästerna kommer nog inte gilla denna patchen pga. att en del druider kommer välja bort Innervate. Men jag antar att en del fortfarande kommer vara Heal-bot och prästernas egna lilla mana batteri. Usch. det suger.

Ge oss Innervate som en spell och skippa Hurricane. Ingen använder den ändå. Men Innervate behöver alla. :blink:

Jo, om vi inte får innervate att druiderna i mc vet jag inte vad jag ska ta mig till! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skaffade ju Wow vid releasen, men datorn gick sönder, så fått lira lite hoss en polare ett tag nu, Ska fixa min burk & Wow vid jul ^_^

Level 10 Warlock:

Och lv 12 hunter (nu är han lv 13 med ett 2handed sword + bättre armor & båge)

Ursäkta storleken :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skaffade ju Wow vid releasen, men datorn gick sönder, så fått lira lite hoss en polare ett tag nu, Ska fixa min burk & Wow vid jul :D

Level 10 Warlock:

Och lv 12 hunter (nu är han lv 13 med ett 2handed sword + bättre armor & båge)

Ursäkta storleken :">

Hos alex eller?

edit: hunter FTW!

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor