Urkas Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Urkas, Är du snäll och länkar ditt UI ? Googla lite på Diivskins, Flexbar, Titanbar, Discord Unit Frame och CT-raid så hittar du dom "större" addons jag har. Dock får du konfa ihop dom själv. O det tog iaf för mig åtskilliga timmar. Thotim: Stämmer bra det, jag klippte ju så fint så man inte skulle se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Thotim: Stämmer bra det, jag klippte ju så fint så man inte skulle se den. Den har inte brorsan va? VA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Heh, nä jag tror inte det faktiskt. Är bara när du helar som jag får den ju. Lydila ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Heh, nä jag tror inte det faktiskt. Är bara när du helar som jag får den ju. Lydila ftw! Yey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 ... http://www.gamingeye.com/pc/online/wow/nyh...et.eye?id=56772 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 ... http://www.gamingeye.com/pc/online/wow/nyh...et.eye?id=56772 mmmmh sakna det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 mmmmh sakna det spelet Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Lvl 58 nu, tränar massa lockpicking (very tråkigt) för att kunna öppna instancer såsom BRD, UBRS etc etc... Om jag inte nämnt det förut så fick jag min första Shadowcraft del i måndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Lvl 58 nu, tränar massa lockpicking (very tråkigt) för att kunna öppna instancer såsom BRD, UBRS etc etc... Om jag inte nämnt det förut så fick jag min första Shadowcraft del i måndags. UBRS kan tyvärr inte öppnas med lockpicking. BRD finns det minst ett ställe där man inte heller kan använda lockpicking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 UBRS kan tyvärr inte öppnas med lockpicking. BRD finns det minst ett ställe där man inte heller kan använda lockpicking. Nähe då, en kille sa det till mig, han måste ha ljugit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Ahh... Har många karaktärer.. Spelade med Gizmo i Ragnaros häromdan. Redigerad 28 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Wha? Tror jag har ett kasst minne Vad hter du på Ragnaros? :"> Edit: Ohh Pani, din lilla kvinna Redigerad 28 september, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Någon frågade om jag var polsk. Nej sa jag. Sen sa personen att Panimala var ungefär "liten kvinna" på polska. Aja, blev lvl 14 med min Rouge i Al'Akir idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Wha? Tror jag har ett kasst minne Vad hter du på Ragnaros?:"> Edit: Ohh Pani, din lilla kvinna Um.. Jag var pojken som skapade den nya Troll - Mage gubben, som du hjälpte lvla upp. Det var ungefär 2 veckor sen. Kaboomg, heter jag där. Vi pratade på MSN dessutom, om jag minns rätt. Redigerad 28 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Um.. Jag var pojken som skapade den nya Troll - Mage gubben, som du hjälpte lvla upp. Det var ungefär 2 veckor sen. Kaboomg, heter jag där. Aaah.. visst fan :"> hur går de förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Aaah.. visst fan :"> hur går de förresten? Helt ok.. Spelar inte så mycket på just den.. Har många andra karaktärer att ta hand om, speciellt min main karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Någon frågade om jag var polsk. Nej sa jag. Sen sa personen att Panimala var ungefär "liten kvinna" på polska. Aja, blev lvl 14 med min Rouge i Al'Akir idag. Det betyder "fru lilla". Men man kan säga liten kvinna. Men det korrekta är fru lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Vilka instancer kan man picklocka? Vill inte bara träna picklocking i onödan... Redigerad 28 september, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Vilka instancer kan man picklocka? Vill inte bara träna picklocking i onödan... BRD (Du kan inte lockpicka hela vägen dock) Stratholme, Scholomance (bara utanför), Dire Maul (alla delar), Scarlet Monastery, Gnomeregan, Deadmines, etc. Redigerad 29 september, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) BRD (Du kan inte lockpicka hela vägen dock) Stratholme, Scholomance (bara utanför), Dire Maul (alla delar), Scarlet Monastery, Gnomeregan, Deadmines, etc. Ok, kan man stå och bara öppna dörrarna i SM hela tiden eller är det någon sorts cooldown? Har bara 177 i skill Redigerad 29 september, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts