MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jahaja, jag är tillbaka, man kan ju inte bara sluta ett så underbart spel! Jaja, nog med allt....startade en warrior idag, är på level 8, imorrn -> 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hordes busar med mig i XR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Jahaja, jag är tillbaka, man kan ju inte bara sluta ett så underbart spel! Jaja, nog med allt....startade en warrior idag, är på level 8, imorrn -> 15 Ragnaros fortfarande? Horde? Namn? Redigerad 25 september, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ragnaros fortfarande? Horde? Namn? Nä jag spelar ally Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Domo gick ner igår igen. Men fortfarande ingen ragnar bild. Ingen vill gå dit och spawna honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Domo gick ner igår igen. Men fortfarande ingen ragnar bild. Ingen vill gå dit och spawna honom. Ingen vill? Vad är det för jävla människor du lirar med? Det är ju Ragnar man vill se mest i hela WoW, även om man vet att man inte ens har en gnutta chans på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ingen vill? Vad är det för jävla människor du lirar med? Det är ju Ragnar man vill se mest i hela WoW, även om man vet att man inte ens har en gnutta chans på honom! Håller med till 100%!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ingen vill? Vad är det för jävla människor du lirar med? Det är ju Ragnar man vill se mest i hela WoW, även om man vet att man inte ens har en gnutta chans på honom! 7 timmar raid och allt har respawnat = ingen vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 7 timmar raid och allt har respawnat = ingen vill.. ... det tar typ 10 minuter att rensa fram till honom... Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Nä jag spelar ally Kewlt, namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Domo gick ner igår igen. Men fortfarande ingen ragnar bild. Ingen vill gå dit och spawna honom. Första gången ni tog Domo? Säg inte att benedictionquestet droppade. FUSK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Nån som vet om blizzard håller på med en ny instance i Deadwind Pass? var där och sprang runt, och i södra delen, bland massa ruiner högst upp i ett torn så hittade jag en sån där instance portal.. fast de va galler ivägen så man kunde inte gå in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Nån som vet om blizzard håller på med en ny instance i Deadwind Pass? var där och sprang runt, och i södra delen, bland massa ruiner högst upp i ett torn så hittade jag en sån där instance portal.. fast de va galler ivägen så man kunde inte gå in.. Jo, det stämmer! Här är alla de andra instancerna som också kommer i framtiden! Hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Första gången ni tog Domo? Säg inte att benedictionquestet droppade. FUSK! Andra. Och jo det droppades. Lootade den här med. [bindings of the Windseeker] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Någon som kan ge lite pengar till en fattig troll på servern DeathWing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Happ, då var man lvl 57 då, snart 58. Gick en strat runda med guilden (raid 10 pers) och fick Shadowcraft Spaulders. ( ) Brorsan frågade andra roguen sen om han var sur på mig, fick svaret; Du anar inte... Fick dock inte nåt annat bra loot... Redigerad 26 september, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Andra. Och jo det droppades. Lootade den här med. [bindings of the Windseeker] OMG, FUSK ID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Tänkt vad roligt man kan ha... http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/ahbugg.jpg O tänk vad mycket armor man kan ha. Nästa gång jag har sådär mycket ska jag ta en potion jag har på mig också. Så jag får 11k armor. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/10karmor.jpg Redigerad 26 september, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tänkt vad roligt man kan ha... http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/ahbugg.jpg O tänk vad mycket armor man kan ha. Nästa gång jag har sådär mycket ska jag ta en potion jag har på mig också. Så jag får 11k armor. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/10karmor.jpg Urkas, Är du snäll och länkar ditt UI ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tänkt vad roligt man kan ha... http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/ahbugg.jpg O tänk vad mycket armor man kan ha. Nästa gång jag har sådär mycket ska jag ta en potion jag har på mig också. Så jag får 11k armor. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/10karmor.jpg Hmm att du har så mycket armor kan bero på min supertalent! Om jag crithelar dig får du 25 % mer armor i 15 sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts