Mark Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Uldaman tråkigast!? HUr fan kan du glömma urtrista Gnomeregan! ? Indeed it is, brother.. Är lvl snart lvl 50 och jag har inte gjort ett enda quest i Gnomeregan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Nu blir druiderna glada: Ny talent tree för dom också http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...id/talents.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Waohooo! jag Deletade min lvl 34 paladin och började som horde, är level 13 Troll mage nu over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Waohooo! jag Deletade min lvl 34 paladin och började som horde, är level 13 Troll mage nu over and out Yeah! lvl53 med Magen.. 14 med min Shaman Druiden (35) har jag inte orkat spela på.. och min hunter (18) orkar jag inte me heller.. min Rogue (10) är fortfarande för låg lvl för att lämna UC området.. så den orkar jag inte spela på heller.. Urk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Drog Ragnaros till 68 % i fredags! En förbättring sen sist, Tog också en väldigt grym bild! Ligger död på marken där framför druiden http://excineris.kicks-ass.net/files/ragnaros_235.jpg Redigerad 23 september, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Inte behöver du raida SW!! http://excineris.kicks-ass.net/files/3_139.jpg Han var goo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jaja, har slutat WoW nu, så jävla tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jaja, har slutat WoW nu, så jävla tråkigt Vem fan bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jaja, har slutat WoW nu, så jävla tråkigt Blev du blacklistad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jaja, har slutat WoW nu, så jävla tråkigt Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Fan vad härligt båda mina main chars blir buffade, först hunters och sen druids på ett sätt man knappt vågat drömma om, moonkin form! .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Yeah! Startade idag är lvl 10 nu... Är Orc Warrior heter Orcworria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Blev du blacklistad eller? Nope, förstår inte vad man ska göra bara. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Nope, förstår inte vad man ska göra bara. =/ Så därför slutar du spela? du kunde ju annars ta reda på va man ska gö........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Så därför slutar du spela? du kunde ju annars ta reda på va man ska gö........ Ja, men jag har allmäntr tröttnat på det helt enkelt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Själv har jag lämnat min Undead rogue lvl 60 skapade en gnome rogue med 9 andra kompisar TEC Shorties heter guilden på den nya servern Lighting blades Smell heter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Det var en rolig dag idag lootade [stinging Viper] Redigerad 25 september, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Det var en rolig dag idag lootade [stinging Viper] Den såg fet ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Den såg fet ut! Gissa hur fet den ser ut för en lvl 18, jag vet att ja inte kan ha den än men snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts