Grötmannen Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 OMG Crittrekord! Mmmmmm mindblasta i mc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Mmmmmm mindblasta i mc Vad gör det då? får han inte monstren på sig så gör det väl inget....men jag får hålla med lite edit: 1111 post Redigerad 21 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Vad gör det då? får han inte monstren på sig så gör det väl inget....men jag får hålla med lite edit: 1111 post Vissa kanske tycker att prellar ska spara deras mana till heals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hmm....det har du rätt i, tänkte inte på det just då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 OMG Crittrekord! Fy! Nu kommer jag skvallra till Grecasi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Fy! Nu kommer jag skvallra till Grecasi! OMG, Snälla gör inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 MUHAHHAHHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Min kompis vill låna mitt acount men om han snor det kan han ändra e-postadress så ja inte kan få tillbaka mitt password? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Min kompis vill låna mitt acount men om han snor det kan han ändra e-postadress så ja inte kan få tillbaka mitt password? Nja, han kan ju byta lösenord på ditt account isf... Men om han var en riktig kompis skulle han nog inte göra så iaf... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Min kompis vill låna mitt acount men om han snor det kan han ändra e-postadress så ja inte kan få tillbaka mitt password? Nej, ge inte ut ditt konto. Låt han punga ut med egna pengar om han vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Nja, han kan ju byta lösenord på ditt account isf... Men om han var en riktig kompis skulle han nog inte göra så iaf... tror jag okej tack Redigerad 22 september, 2005 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Jaha, då har man herr flamberad jättepenis framför sig då.(ragnar runk aka. Ragnaros) Jag vann bracers. Gott att ha lite epics. (det droppade ett par Felheart Braces också. Glömde ta print på dom) Redigerad 22 september, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Spam spam. Detta är gårdagens raid och Tisdagens onyxia(Whipade på 35% ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Tihihi. http://img35.imageshack.us/img35/2352/wowscrnshot0922052359455sz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Uldaman är utan tvekan den tråkigaste instancen i WoW. Somnade nästan när jag spelade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Uldaman är utan tvekan den tråkigaste instancen i WoW. Somnade nästan när jag spelade den Hehe, samma här.. iaf när vi var vid den sista bossen.. vi försökte 6 ggr, 3 ggr med en level 60 shaman men han dog när de 2 eliterna spawnades, de crittade 750 på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hehe, samma här.. iaf när vi var vid den sista bossen.. vi försökte 6 ggr, 3 ggr med en level 60 shaman men han dog när de 2 eliterna spawnades, de crittade 750 på honom Well, thats for shammys suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Uldaman tråkigast!? HUr fan kan du glömma urtrista Gnomeregan! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Gr är ju mkt bättre än Ulda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Uldaman är utan tvekan den tråkigaste instancen i WoW. Somnade nästan när jag spelade den Så sant, så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts