Panimala Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Inte behöver du raida SW!! http://excineris.kicks-ass.net/files/3_139.jpg Länk till... Ehm, skinset du använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Japp, då va man lvl 33 då =D Panimala: www.curse-gaming.com borde finnas där =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Han kör väl säkert på nån crackad modemserver i Sydamerika *EDIT* Någon som vet vad de här gör i Loch Modan? Döda på du bara. Dom dropar greens om du har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Varför måste jag välja om realms? och när jag gör det så kommer det inte upp några i listan där alla ska stå? Edit: Men jiho dom är uppe igen om 10 min =) turr att man kollar på wows hemsida innan man frågar Redigerad 21 september, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 OMG Crittrekord! http://excineris.kicks-ass.net/files/critt__247.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Det är jo bara vanliga trevliga horde Men jag har också sett dom ett par gånger gå runt i Loch Modan, fast ingen anning vem dom är. Horde qeust kanske? Det konstiga var att de bara gick fram till mig och dödade mig, jag var inte ens pvp-flaggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Det konstiga var att de bara gick fram till mig och dödade mig, jag var inte ens pvp-flaggad Alla NPC hordes gör så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Gick till desolace igår efter 115 Honor Kills, vaknade idag och vips!!! rank 2 XDD, så nu har jag typ 40% te rank 3 dvs. sergeant (tror jag? :|) aja så jag hoppas på det bästa att jag får lvl 35 med....men får jag det om jag skriver här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Alla NPC hordes gör så.. I Loch Modan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Är det inte orcsen som vandrar runt Ogre placet där? iaf när jag gjorde palla questen så gick dom runt, så jag döda dom. edit: jag är inte säker på att det va dom Redigerad 21 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Gick till desolace igår efter 115 Honor Kills, vaknade idag och vips!!! rank 2 XDD, så nu har jag typ 40% te rank 3 dvs. sergeant (tror jag? :|) aja så jag hoppas på det bästa att jag får lvl 35 med....men får jag det om jag skriver här? Rank 2 på en lvl 34 ? Hade för mig att man var tvungen att vara lvl 40 för det. Redigerad 21 september, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Hehe japps, jag kan ta screen om du vill =) Redigerad 21 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Konstigt Jag vill också ha rank 2 Redigerad 21 september, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Rank 3 är level 40, tror jag Ett starkt tips är att gå till AB med en låg level då du oftast får mer honor (det e d som ger ranks va?) då dom oftast är level 34-39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Rank 3 är level 40, tror jag Ett starkt tips är att gå till AB med en låg level då du oftast får mer honor (det e d som ger ranks va?) då dom oftast är level 34-39 Hehe på min server Burning Legion är det ingen i min lvl som lirar AB Bara en massa lvl 60 och Av och WSG är helt nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Bah, det verkar tråkigt....synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Yo, jazz here me en fråga. Om jag har ett djur, som jag inte länngre vill ha, hur får jag bort det? Asså om jag vill välja ett nytt djur. Vore tacksamm för hjälp Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Högerklicka på ditt pet´s "fönster" sen så tar du "Abandon pet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Japp, då va man lvl 33 då =D Panimala: www.curse-gaming.com borde finnas där =P Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Tack. No problemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts