beat Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Tycker du borde spela lite mer =(....har inte så mycket för mig så jag skulle kunna behöva hjälpa någon edit: beat, jag trodde det var 0,7% eller nått =/ Jag sa att jag tror jag såg att de stod 1% nånstans....de kan mycket väl vara 0,7% också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Nånting där emellan iaf det vad vi nu. Men vilken Klass tycker alla e svårast att döda? säga gärna era klass med edit: slänger in min nya eq efter jag blev lvl 29...dorg på direkten till AH och köpte på mig =D Redigerad 18 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag spelar rogue så ijentligen är ingenting "svårt" att döda.. Möjligtvis druider, Paladins borde ju vara svåra.. jag vet att jag pwnar alla rogues hitils med min paladin. Men det spelar verkligen stor roll vem det ör som spelar oxå, och helt enkelt. de flesta är noobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Lite mysiga epics. Detta var dag 2 av denna veckans MC run. Vi dödade Geddon och Golemagg i fredags men jag glömde ta printscreens på den raiden.. Sen den sista bilden är vårat första försök till orm-bossen i Zul'Gurub. Sjuk skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nånting där emellan iaf det vad vi nu. Men vilken Klass tycker alla e svårast att döda? säga gärna era klass med edit: slänger in min nya eq efter jag blev lvl 29...dorg på direkten till AH och köpte på mig =D tror jag har sett dig.. kanske tillockmed gankat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Lite mysiga epics. Detta var dag 2 av denna veckans MC run. Vi dödade Geddon och Golemagg i fredags men jag glömde ta printscreens på den raiden.. Sen den sista bilden är vårat första försök till orm-bossen i Zul'Gurub. Sjuk skada. Skadar Venoxis Holy Wrath spell mer ju närmare man kommer eller? När jag lirade ZG med guilden skadades jag bara 13k dmg av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Köpte WoW idag. Lirar mest på Ragnaros, är lvl 5 priest. Testade först de flesta klasserna, men priest var roligast, tycker jag. Eller nåt. :/ Spelar du horde eller alliance? Om du är alliance kan jag också hjälpa till, Swen heter jag, är lvl 59 atm. Om du är horde; håll dig undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vi tog ormbossen på andra försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jahaja....CURSE @ GTASAJTEN! btw, läs aldrig på gtasajten medans du dödar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Vi besökte Majordomo första gången i fredags. Fick ner kanske 5 adds sen ploppade alla sheep och *PANG* whipe! @ Mafia_King - Kanske lite elakt men det var faktiskt det töntigaste guildnamnet jag hört... Redigerad 18 september, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vi besökte Majordomo första gången i fredags. Fick ner kanske 5 adds sen ploppade alla sheep och *PANG* whipe! @ Mafia_King - Kanske lite elakt men det var faktiskt det töntigaste guildnamnet jag hört... Var med där förut sen stack ett par stycken när jag var lvl 49 och vi skapade en ny guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Enemy of the horde? ändå är det över 300 Guild members och kanske 150 av dom är lvl 60's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jopp, en av dem stora ally guilderna, fast fortfarande ett töntigt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Enemy of the horde? ändå är det över 300 Guild members och kanske 150 av dom är lvl 60's. Jäklar...kanske "lite" för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jäklar...kanske "lite" för många Japp men men...man får ju hjälp på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vad är det sämsta namn ni sett nån heta? Jag såg en som hette Maxwarlock, problemet var att han var en paladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Eatme, var en dvärg En hunters pet, Imwithstupid eller Uggly är rätt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Då har vi slutligen träffats Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 En hunter i våran guild har döpt sitt pet till: " Nohunterhere" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det är en hunter som heter Rokk i vårt guild, han's pet heter Roll. Ganska nice aye? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts