Mikolan Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 The World of Roguecraft - Episode 3 - Om jag får höra ett ord till från en rogue ang. nerf <random class> så dampar jag! Här har ni MYCKET bra bevis på att det isf är rogues som ska nerfas. Var i ZG med guilden igår. Dödade dom 3 första bossarna. Mycket rolig instance! Sen har vi kört lite MC. Blir Domo idag skulle jag tro. Suck, gammal film, som har kämpats ner flera gånger. Roguen i filmen är totalt noob. han vet ingenting om hur man spelar en rogue. Dem han dödar är ännu värre, verkar ha down's syndrom eller nåt. Slår ju inte tillbaks. Han har itne visat dem gånger han blev ägd emellan han hittade nån 5åring som satt och spelade, det kallas redigering. Kan göra en likadan film om vilken klass somhelst. Och Rogues behöver buff, det ända rogues kan döda nuförtiden är warlocks och fire-speccade mages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Håller på att uppdatera WoW nu,jag har inte spelat det på 2 månader,för jag köpte ny dator och hade "fast i loopen" problemet. men nu har jag windows xp proffesional editon 64 så funkar det att spela,så längtar så jävla mkt att spela Men så jävla fucking dött att alla har lvlat över min lvl 30- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Attans alltid ska Lightforge skiten droppa. Av dom 3 gångerna jag har dödat Baron så har LF byxorna droppat 2 gånger, dödat Gandling 2 gånger, fått loot 1 gång och då var det LF hjälmen. Dödat Drakkisath 1 gång och då var det LF chesten Edit: Kul, dödade Baron igen och gissa vad som droppade? Lighforge igen! Redigerad 17 september, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Lol, den filmen suger hårt Han hoppar på folk och visar hur 'bra' rogues är, kan säga att rogues inte kan ta många klasser, inte ofta jag tar paladins, warrriors med sin jävla overpower... och fuck ta dom som tror rogues är OP, dom är svåra att spela om man inte nu stealthar runt och letar ett offer med lite HP, vilket många rogues inte gör om dom inte är 14 år då Däremot ska jag göra en Overpower Rogue Redigerad 17 september, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Okej... vilken klass ska jag ha för att kunna slakta då`? jag har en 30lvl shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 haha älska dialogen mellan roguen och warlocken Men rogues är inte så jävla bra längre.. Jag kan inte skada de flesta. Sen kommer man ju över noobsen nångång ibland.. Har ni någonsin sett en lvl 46+ nånting rogue slakta en lvl 60 warrior? med endast low lvl druid heals till hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Vart på spelet står cd-keyn? har letat ett tag nu. Är jag blind eller är den gömd?:"> EDIT: Doh! dom hade gömt den under tredje skivan :"> Redigerad 17 september, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 haha lyckad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag har en liten fråga... Kan Djuren man har bli större när dom går upp i level? Eller är dom alltid lika stora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Kan Djuren man har bli större när dom går upp i level? Eller är dom alltid lika stora? Dom är alltid lika stora.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Yeay.. Gjorde ett tråkigt Mage quest i Azashara eller vad de heter och hittade en Golden Pearl Gick in i OG och skrev "/2 WTS Golden Pearl, place your bidds" Började på 14g och steg sen till 24g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 haha älska dialogen mellan roguen och warlocken Men rogues är inte så jävla bra längre.. Jag kan inte skada de flesta. Sen kommer man ju över noobsen nångång ibland.. Har ni någonsin sett en lvl 46+ nånting rogue slakta en lvl 60 warrior? med endast low lvl druid heals till hjälp? Ahh.... det var så härligt får dra till redridge igen när jag får tebax min dator >=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hauhuahu huntade lite här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Köpte WoW idag. Lirar mest på Ragnaros, är lvl 5 priest. Testade först de flesta klasserna, men priest var roligast, tycker jag. Eller nåt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Panimala, jag kan hjälpa dig om du vill ^^ namn? edit: min eq =) Redigerad 17 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Panimala, jag kan hjälpa dig om du vill ^^ namn? Patin. Men jag ska nog inte lira mer inatt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Patin. Men jag ska nog inte lira mer inatt. :/ Okej ^.^ men du ska skriva om du behöver hjälp me nått, namnet e Woozah btw. Panimala: den har 65-99 Attack damage och 25.6 DPS, min fullständiga DPS är 46.0 Redigerad 17 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Okej ^.^ men du ska skriva om du behöver hjälp me nått, namnet e Woozah btw. Kewlt. Smart som jag är försökte jag hålla musen över armorn/vapnen för att få mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Dom är alltid lika stora.. Icke. @Blues: Yes, om du syftar på hunter petsen så visst, dom växer i takt med att de levlas...dock är de inte jättemycke. Tror jag läste nånstans att dom växer 1% i storlek per level. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Kewlt. Smart som jag är försökte jag hålla musen över armorn/vapnen för att få mer info. Tycker du borde spela lite mer =(....har inte så mycket för mig så jag skulle kunna behöva hjälpa någon edit: beat, jag trodde det var 0,7% eller nått =/ Redigerad 17 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts