Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

The World of Roguecraft - Episode 3 - Om jag får höra ett ord till från en rogue ang. nerf <random class> så dampar jag! Här har ni MYCKET bra bevis på att det isf är rogues som ska nerfas.

Var i ZG med guilden igår. Dödade dom 3 första bossarna. Mycket rolig instance! :P

Sen har vi kört lite MC. Blir Domo idag skulle jag tro. (w00t)

Suck, gammal film, som har kämpats ner flera gånger.

Roguen i filmen är totalt noob. han vet ingenting om hur man spelar en rogue. Dem han dödar är ännu värre, verkar ha down's syndrom eller nåt. Slår ju inte tillbaks. Han har itne visat dem gånger han blev ägd emellan han hittade nån 5åring som satt och spelade, det kallas redigering. Kan göra en likadan film om vilken klass somhelst. Och Rogues behöver buff, det ända rogues kan döda nuförtiden är warlocks och fire-speccade mages.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Attans alltid ska Lightforge skiten droppa. Av dom 3 gångerna jag har dödat Baron så har LF byxorna droppat 2 gånger, dödat Gandling 2 gånger, fått loot 1 gång och då var det LF hjälmen. Dödat Drakkisath 1 gång och då var det LF chesten :P

Edit: Kul, dödade Baron igen och gissa vad som droppade? Lighforge igen!

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, den filmen suger hårt

Han hoppar på folk och visar hur 'bra' rogues är,

kan säga att rogues inte kan ta många klasser, inte ofta jag tar paladins, warrriors med sin jävla overpower... och fuck ta dom som tror rogues är OP, dom är svåra att spela om man inte nu stealthar runt och letar ett offer med lite HP, vilket många rogues inte gör om dom inte är 14 år då

Däremot ska jag göra en Overpower Rogue :P

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha älska dialogen mellan roguen och warlocken :P Men rogues är inte så jävla bra längre.. Jag kan inte skada de flesta. Sen kommer man ju över noobsen nångång ibland.. Har ni någonsin sett en lvl 46+ nånting rogue slakta en lvl 60 warrior? med endast low lvl druid heals till hjälp? ^_^

Ahh.... det var så härligt (w00t) får dra till redridge igen när jag får tebax min dator >=)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor