Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Och för att vara etra tydlig. Så fort du har dödat en boss i ZG så är du låst till instancen. Du kan alltså spela där flera gånger, men den kommer inte resettas (alltså att bossarna spawnas) förens tre dagar efter du dödat första bossen.

Föresten, tack Mikolan. Så här fick jag till det med mitt WoW efter jag lekt lite med Diivskins:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt sitter helt perfekt tycker jag. Dom sju knapparna precis ovanför min healthbar är dom knapparna som ändras när jag byter stance. Dom knapparna till vänster är mina buff/debuffgrejer. Knapparna till höger är typ lite random knappar som inte fick plats på dom andra två ställena. (:!!!:)

Dom 6 knapparna som är precis till höger om chatloggen är emotes. Dom 6 knapparna till vänster om combatloggen är Need, Greed, byta-till-def-gear-knapp, byta-till-tank-pvp-knapp och assist Guild-ledare (bra för mc). O dom knapparna i båge är typ pots, mount osv.

Tycker faktiskt jag har delat upp det där jättefint. (:!!!:)

MAFIA_KING: Börja med att söka på www.curse-gaming.com och följ sen instruktionerna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The World of Roguecraft - Episode 3 - Om jag får höra ett ord till från en rogue ang. nerf <random class> så dampar jag! Här har ni MYCKET bra bevis på att det isf är rogues som ska nerfas.

Var i ZG med guilden igår. Dödade dom 3 första bossarna. Mycket rolig instance! :P

Sen har vi kört lite MC. Blir Domo idag skulle jag tro. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte det att dom har DPS så in i. Jag stör mig så förbannat på alla "kickass-n00bkiller-kingofthehill" rogues som är så "über-bäst" och tycker dom äger alla men whinar SÅÅÅÅ jävla mycket när dom dör PvP.

Svar till alla rogues som säger "Learn your class n00b".. Blow me och lär dig äga med en 0.9dps dagger; annars STFU!

*edit* Måste sååfa.. Ska dra till MC vid 14.00 invites @13.30 så.. Chiao! :P

btw, guild page --> Unknown Entity

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor