P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Fixat test-realm-grejen. Jag och fyra i klassen stack till AV och poonade Vi försökte komma in till Zul'Gurrub men vi var för få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Någon som lirat Zul'Gurrub ännu? Drog dit igår med randomparty. Började skitbra men spårade ut tillslut. Tycker iaf att Zul'Gurrub är det grymmaste instancen i spelet! Du vet väl att det är en 3 dagars cooldown på ZG? den är som MC ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Zul'Gurub är skitbra, älskar det bara, går inte att hata ett sånt ställe men korven vad menar du då? att man bara kan vara där en gång varje 3 dar eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Zul'Gurub är skitbra, älskar det bara, går inte att hata ett sånt ställe men korven vad menar du då? att man bara kan vara där en gång varje 3 dar eller vadå? Ja, 3 dagars lockout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Du vet väl att det är en 3 dagars cooldown på ZG? den är som MC ungefär Alltså...om du går in dit dödar lite thrash mobs och går ut igen kan du göra om samma process hur många gånger du vill. Med dödar du en boss kan du inte döda honom på 3 dagar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Alltså...om du går in dit dödar lite thrash mobs och går ut igen kan du göra om samma process hur många gånger du vill. Med dödar du en boss kan du inte döda honom på 3 dagar igen. Nej det är halvlång respawn på trashmobsen (ett par timmar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Och för att vara etra tydlig. Så fort du har dödat en boss i ZG så är du låst till instancen. Du kan alltså spela där flera gånger, men den kommer inte resettas (alltså att bossarna spawnas) förens tre dagar efter du dödat första bossen. Föresten, tack Mikolan. Så här fick jag till det med mitt WoW efter jag lekt lite med Diivskins: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/diivskins.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ok då fattar jag Vi ska dra dit på Fredag igen, och btw, Friendly med The Defilers!!! en av dom första som blev om inte första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har någon lust att hjälpa mig med Diivskins? vart får ajg tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 nämen vad sött ur kass men är det inte lite jobbigt att ha alla skills så ihop mixat och konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Allt sitter helt perfekt tycker jag. Dom sju knapparna precis ovanför min healthbar är dom knapparna som ändras när jag byter stance. Dom knapparna till vänster är mina buff/debuffgrejer. Knapparna till höger är typ lite random knappar som inte fick plats på dom andra två ställena. (:!!! Dom 6 knapparna som är precis till höger om chatloggen är emotes. Dom 6 knapparna till vänster om combatloggen är Need, Greed, byta-till-def-gear-knapp, byta-till-tank-pvp-knapp och assist Guild-ledare (bra för mc). O dom knapparna i båge är typ pots, mount osv. Tycker faktiskt jag har delat upp det där jättefint. (:!!! MAFIA_KING: Börja med att söka på www.curse-gaming.com och följ sen instruktionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Gjorde om UI:t för Mcgreger from scratch, Flexbar, MoveAnything och Nymbia's Perl Unit frames ftw! Redigerad 16 september, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Jag gillade inte WOW så mycket när jag körde de för att man måste stå och slå på varje "monster" i flera minuter för det ska dö Diablo 2 var fett mycket skojj för där kunde man bara slakata alla monter Nån som tycker som jag? Redigerad 16 september, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Spela rogue går ganska fort då Eller så kan du ju alltid skita i wow och ge mig ditt account Redigerad 16 september, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag gillade inte WOW så mycket när jag körde de för att man måste stå och slå på varje "monster" i flera minuter för det ska dö Diablo 2 var fett mycket skojj för där kunde man bara slakata alla monter Nån som tycker som jag? Då har du tagit fel klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Tog lvl 29 idag på paladinen, sen så drog jag på lite WSG och har ny 165 HK för idag =) väntar på arathi atm. edit: dessutom tror jag inte det skulle vara värsta spännande om man bara kunde gå runt och slakta. Redigerad 16 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Nån som tycker som jag? Nä Om du vill slakta, lvla upp din gubbe och dra till någon spawn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 The World of Roguecraft - Episode 3 - Om jag får höra ett ord till från en rogue ang. nerf <random class> så dampar jag! Här har ni MYCKET bra bevis på att det isf är rogues som ska nerfas. Var i ZG med guilden igår. Dödade dom 3 första bossarna. Mycket rolig instance! Sen har vi kört lite MC. Blir Domo idag skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jo de är lite sick att en rogue kan äga, utan gear, och med en 0.9 dps dagger Nerfa rogues! Buffa mages! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Det är inte det att dom har DPS så in i. Jag stör mig så förbannat på alla "kickass-n00bkiller-kingofthehill" rogues som är så "über-bäst" och tycker dom äger alla men whinar SÅÅÅÅ jävla mycket när dom dör PvP. Svar till alla rogues som säger "Learn your class n00b".. Blow me och lär dig äga med en 0.9dps dagger; annars STFU! *edit* Måste sååfa.. Ska dra till MC vid 14.00 invites @13.30 så.. Chiao! btw, guild page --> Unknown Entity Redigerad 17 september, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts