Hew Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 HHHHHHmm är wow europe nere eller? vilken sida kollar man det på nu igen? Ja, http://www.wow-europe.com är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Nåja, en bra början på priest...började idag som lvl 1 är nu lvl 10 (dock har jag ej kunnat spela bara för att servern cpade -.- ) Så nu ska jag bli 20 i slutet av veckan =) Redigerad 13 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Men omg, finns det inga UIs o AddOns till den nya patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Men alltså ni får ju ha lite koll på servrarna........................................................ Det har inte cpat det är patch dag..... nooooooooob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Men alltså ni får ju ha lite koll på servrarna........................................................ Det har inte cpat det är patch dag..... nooooooooob Nooooooooooob själv, jag vet att det är patch, undrar bara om det finns UIs o AddOns till nya patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Nooooooooooob själv, jag vet att det är patch, undrar bara om det finns UIs o AddOns till nya patchen Dom gammla brukar funka Edit: @ Blaucrozz: Du behöver inte vara så nedlåtande för det alla har varit nya nån gång Redigerad 14 september, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Dom gammla brukar funka Edit: @ Blaucrozz: Du behöver inte vara så nedlåtande för det alla har varit nya nån gång Ingen av mina funkade.. så fort jag gick ett steg kom det upp en error, tryckte jag bort den så kom det en ny.. får lov att tanka nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Kan någon vara så snäll att lägga upp patchen här? Blizzard Downloader är skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ingen av mina funkade.. så fort jag gick ett steg kom det upp en error, tryckte jag bort den så kom det en ny.. får lov att tanka nya Du ska ha WoWToc så kan du manuellt uppdatera dina addons till nya versionen, fast jag fick fortfarande problem med vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vafan blizzard patchar ju varje sekund! och varje patch ändrar ändå ingenting! om dom patchar en gång till i höst så kommer jag att dampa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 och varje patch ändrar ändå ingenting! Ta på dig glasögonen, det är mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vafan blizzard patchar ju varje sekund! och varje patch ändrar ändå ingenting! om dom patchar en gång till i höst så kommer jag att dampa! För fan, vi betalar ju för att Blizzard ska fortsätta jobba med WoW och ge oss patchar, och inte sitta och lata sig. Gå och lira nåt gratisspel om du inte vill ha patchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vafan blizzard patchar ju varje sekund! och varje patch ändrar ändå ingenting! om dom patchar en gång till i höst så kommer jag att dampa! Blizzard patcahr inte alls ofta. de uppdaterar en gång i veckan... och för att citera mig själv "nooooooooooooooooob" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Blizzard patcahr inte alls ofta. de uppdaterar en gång i veckan... och för att citera mig själv "nooooooooooooooooob" Fel.. dom underhåller/uppgraderar/mm sina serverar en gång i veckan.. Patchar gör dom typ en gång i månaden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Fel.. dom underhåller/uppgraderar/mm sina serverar en gång i veckan.. Patchar gör dom typ en gång i månaden.. Och det du sa är inte att uppdatera då? Besserwisser in da house. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 För fan, vi betalar ju för att Blizzard ska fortsätta jobba med WoW och ge oss patchar, och inte sitta och lata sig. Gå och lira nåt gratisspel om du inte vill ha patchar. Indeed, tänk er själva WoW utan sina patchar...skulle ha slutat spela för längesen om det var så.. Ingenting uppdateras, inga nya instances, inga nya items, inga nya servrar, buggat som fan, inga überbossar att döda...etc etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Kan ett game card gå ut om man inte använder de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Kan ett game card gå ut om man inte använder de? Har du aktiverat det (dvs skrivit in gamecard-koden) kan det göra det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 UG och AB FTW!! gjort wow spelvärt igen typ, skitkul, älskar bg, första som är faktist rikitigt kul och nya instancen är utmanande och vacker, skitbra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Någon som lirat Zul'Gurrub ännu? Drog dit igår med randomparty. Började skitbra men spårade ut tillslut. Tycker iaf att Zul'Gurrub är det grymmaste instancen i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts