Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Grand Marshal's Dirk

Ägande dagger FTW!

Surt att det tar blod, svett och tårar för att få tag i den. Men när man väl får det är det värt det helt klart! :P

:wub::wub::wub::wub::wub::wub:

OWNAGE! *raaap* mages käkar man ju upp då, bollar med warriors, och palas skrattar man åt... BWHAHAHHAHAHAHHAA

:lol:

.... kaaaaaaaaaaaaaaan iiiiiiiiiiiiiiiiiinteeeeeeeeeeeeee seeeeeeeeerveraaaaaaaaa funkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! :wacko:

*irreterad*

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prestanda på min data:

Pentium IIII 1300MHz

128MB RAM

ATI Radeon 9200 128MB

...................................

Tror ni att WoW kommer att funka om man ändrar till de sämsta grafikinställningarna?

Det kommer funka!

Du har visserligen för lite RAM, så det kan förekomma fryslagg

känner en som kör med:

900MHz AMD Duron

256Mb RAM

GeForce2 (32mb)

-

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Http://forums-en.wow-europe.com/thr...p;tmp=1#post445

Hmm någon som kan hjälpa mig med first aid quest för att få 300 skill. Har stora problem med det och har suttit i flera timmar för att klara det men det går alldrig.

Någon som har något tips hur man ska göra?

Vad är det som är problemet? First Aid till 300 är ju hur lätt som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som är problemet? First Aid till 300 är ju hur lätt som helst.

Questen är problemet... när man ska rädda soldaterna som är sjuka det klarar jag alldrig och det var det jag undra över fall nån har nått tips vart man kanske ska stå osv.

Har hört från en kompis att man bara kan klara det genom att stå på ett ställe och heala alla... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Questen är problemet... när man ska rädda soldaterna som är sjuka det klarar jag alldrig och det var det jag undra över fall nån har nått tips vart man kanske ska stå osv.

Har hört från en kompis att man bara kan klara det genom att stå på ett ställe och heala alla... :wub:

Hur fanken kan man inte klara det? Man har ju gott om tid på sig, och du vet väl att du måste rädda dem som är Critical Injured och sånt först, för dem dör snabbare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte redan gjort det kan du pröva att sätta det där jekla bandaget på 1an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Artisan First Aid questet är ju inte så krångligt. Var systematisk. Prioritera de som är Critically injured, sen de som är Badly injured, sen bara Injured. Om du healar nån som är Injured och du ser att det spawnar en Critically Injured så slutar du med den du håller på med och går på den som är svårast skadad. De handlar ganska mycke om timing.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor