Colan K Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Grand Marshal's Dirk Ägande dagger FTW! Surt att det tar blod, svett och tårar för att få tag i den. Men när man väl får det är det värt det helt klart! OWNAGE! *raaap* mages käkar man ju upp då, bollar med warriors, och palas skrattar man åt... BWHAHAHHAHAHAHHAA .... kaaaaaaaaaaaaaaan iiiiiiiiiiiiiiiiiinteeeeeeeeeeeeee seeeeeeeeerveraaaaaaaaa funkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! *irreterad* Redigerad 12 september, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Frågan Mikolan igen. Hur har du fått in drakarna o grejerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag komemr inte in ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Prestanda på min data: Pentium IIII 1300MHz 128MB RAM ATI Radeon 9200 128MB ................................... Tror ni att WoW kommer att funka om man ändrar till de sämsta grafikinställningarna? Det kommer funka! Du har visserligen för lite RAM, så det kan förekomma fryslagg känner en som kör med: 900MHz AMD Duron 256Mb RAM GeForce2 (32mb) - Redigerad 12 september, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har beställt nytt gamecard nu. det ska bli kul att se hur mycket rested jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag känner mig själv som kör med: Intel Pentium III 500mhz Geforce 2 MX411 524mb ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Frågan Mikolan igen. Hur har du fått in drakarna o grejerna? Hur får man det så?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hur får man det så?! Med AddOns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Frågan Mikolan igen. Hur har du fått in drakarna o grejerna? DiivSkins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Mitt konto är fruset, verkar inte som att dom drog automatiskt senast Så nu kan jag inte spela förräns farsan kommer hem med kreditkortet, och det är sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag komemr inte in ? Http://forums-en.wow-europe.com/thr...p;tmp=1#post445 Hmm någon som kan hjälpa mig med first aid quest för att få 300 skill. Har stora problem med det och har suttit i flera timmar för att klara det men det går alldrig. Någon som har något tips hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Http://forums-en.wow-europe.com/thr...p;tmp=1#post445 Hmm någon som kan hjälpa mig med first aid quest för att få 300 skill. Har stora problem med det och har suttit i flera timmar för att klara det men det går alldrig. Någon som har något tips hur man ska göra? Vad är det som är problemet? First Aid till 300 är ju hur lätt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vad är det som är problemet? First Aid till 300 är ju hur lätt som helst. Questen är problemet... när man ska rädda soldaterna som är sjuka det klarar jag alldrig och det var det jag undra över fall nån har nått tips vart man kanske ska stå osv. Har hört från en kompis att man bara kan klara det genom att stå på ett ställe och heala alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Questen är problemet... när man ska rädda soldaterna som är sjuka det klarar jag alldrig och det var det jag undra över fall nån har nått tips vart man kanske ska stå osv. Har hört från en kompis att man bara kan klara det genom att stå på ett ställe och heala alla... Hur fanken kan man inte klara det? Man har ju gott om tid på sig, och du vet väl att du måste rädda dem som är Critical Injured och sånt först, för dem dör snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hur fanken kan man inte klara det? Man har ju gott om tid på sig, och du vet väl att du måste rädda dem som är Critical Injured och sånt först, för dem dör snabbare? Haha ja då... Äsh ber en polare göra det åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Questen är problemet... när man ska rädda soldaterna som är sjuka det klarar jag alldrig och det var det jag undra över fall nån har nått tips vart man kanske ska stå osv. Har hört från en kompis att man bara kan klara det genom att stå på ett ställe och heala alla... Om du inte redan gjort det kan du pröva att sätta det där jekla bandaget på 1an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Om du inte redan gjort det kan du pröva att sätta det där jekla bandaget på 1an. Haha jag vet hur man ska göra osv men jag hinner alldrig... dom dör alltid innan jag blir klar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Artisan First Aid questet är ju inte så krångligt. Var systematisk. Prioritera de som är Critically injured, sen de som är Badly injured, sen bara Injured. Om du healar nån som är Injured och du ser att det spawnar en Critically Injured så slutar du med den du håller på med och går på den som är svårast skadad. De handlar ganska mycke om timing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Haha jag vet hur man ska göra osv men jag hinner alldrig... dom dör alltid innan jag blir klar :'( har ungerfär samma problem ... fast jag vill döda folk men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) HHHHHHmm är wow europe nere eller? vilken sida kollar man det på nu igen? Redigerad 13 september, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts