Hew Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Köpte mitt första set item idag ...Imperial Plate Shoulders (tror den heter så)...PWN! Big Bad Pauldrons är enligt mig bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Edit: det var tauren bossen som vi 4 dödade där (jag var healer hela vägen). Hur kan du lyckas få en vanlig grupp på lvl 17?.. (Notera att denna post delvis är för att skryta om mina kunskaper i ämnet gissa lvl's ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hur kan du lyckas få en vanlig grupp på lvl 17?.. (Notera att denna post delvis är för att skryta om mina kunskaper i ämnet gissa lvl's ) Gjorde DM med min paly på lvl 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Haha, sån n00b jag mötte innan.. en level 40 mage som försökte döda mig, ägde sönder honom totalt... 3 ggr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hur kan du lyckas få en vanlig grupp på lvl 17?.. (Notera att denna post delvis är för att skryta om mina kunskaper i ämnet gissa lvl's ) Vi var 2 lvl 17, en lvl 22, en lvl 21 som bara ville ha kul...simple it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tjohej. lvl 27 nu.. Är trött som en gnu. Dragit 5 lvls på rad nu. Så jag ska SÅFA! <--Gäspande smile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tjohej. lvl 27 nu.. Är trött som en gnu. Dragit 5 lvls på rad nu. Så jag ska SÅFA! <--Gäspande smile Grattis Jag ska försöka ta level 37 (Wheee) i helgen och få rank 2 nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ska nog dra 60 under helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag kommer nog få WoW imorrn när jag fyller år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag kommer nog få WoW imorrn när jag fyller år! Yay, grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 WOOOOOHOOOOOOO!!!!! Jahopp, då sprang man omkring i STV och dödade lite, då så hittade vi en "Rare elite" På lvl 39.. Så jag skickade en från guilden att hjälpa mig döda honom.. Och innan vi dödade honom frågade han.. "U want the thing that he drops? If he now drops anything?".. Jag skrev ju "Yes, ofcourse" Till fighten nu... Fighten gick väldigt lätt, jag lootade och vet ni vad som droppade? Staff of jordan FFS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 WOOOOOHOOOOOOO!!!!! Jahopp, då sprang man omkring i STV och dödade lite, då så hittade vi en "Rare elite" På lvl 39.. Så jag skickade en från guilden att hjälpa mig döda honom.. Och innan vi dödade honom frågade han.. "U want the thing that he drops? If he now drops anything?".. Jag skrev ju "Yes, ofcourse" Till fighten nu... Fighten gick väldigt lätt, jag lootade och vet ni vad som droppade? Staff of jordan FFS!! Den är ju inte alls bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Den är ju inte alls bra.. För en lvl 39 mage är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Får jag också skryta? Förrförra gången jag var i mc så fick jag [Drillborer Disk] och förra gången jag var där så fick jag [Flameguard Gauntlets]. Hoppas bara bi tar Ragnaros snart o jag får [Spinal Reaper] eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Idag tog jag steget att bli ett spel rikare.. (ni som inte fattar vad jag köpt så är det WoW) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Då skulle jag vilja passa på att skyta med mina epics! Crimson Shocker och Aurastone Hammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Jag har bara [Nightslayer Chestpiece] än så länge Redigerad 9 september, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag kommer göra mitt account idag, vilken server spelar ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Bladefist. Men förvänta dig inte att jag ska ge dig guld bara för att du börjar lira på den...Har upplevt sånt tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag kommer göra mitt account idag, vilken server spelar ni på? Haumarush, nyaste servern så det blir lättare att hitta grupper till instanser och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts