Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det är ju inge kul.

Ontopic: Var på min första Scholo runda igår och gick ett nytt tank-vapen Hammer of the Vesper, kanske inte bästa vapnet, fast bra mycket bättre än min gamla Thrash Blade.

Sen fick vi en lootbug på Gandling, så vi fick inge drop av honom.

Hueahueahuea! Lootbugs är alltid lika roligt. Fick lootbug på Baron i Strat en gång. Var så frustrerad så jag grät. Eller mer skrek och slog sönder tangentbordet! (Jag ville ju ffs ha min kilt!!)

Aja, som ni kanske redan listat ut så har jag börjat igen. Fick spela lite på en kompis acc(en här på gtasajten. nämner inga namn) för att lvla upp hans pally lite. Sen när jag gjorde DM så loggade han in och då blev jag butt. Så jag laddade på mitt egna acc och sa att han får fortsätta spela själv för jag ska spela på mitt acc istället.

Är för närvarande en lvl 22 Human Priest. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda felet med Paladins är att de är så in i helvete för bra. Men det beror iofs på spelaren.

Don't start anything i know im right. :P

Haha, jo.. nästan omöjligt att döda en pally som e bara 4 levlar högre än en själv.. haaaatar dom :rolleyes: dom resistar/e immune mot alla mina magier :P:(

Tog level 33 nyss.. :P gick på typ 2½ timma att få 54k exp :( mitt rekord ^_^

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor