MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Wooteva! Edit: dålig kvalité. Redigerad 7 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Wooteva! Orka vara ally.. FOR THE HORDE! Redigerad 7 september, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tycker pally är roligt att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tycker pally är roligt att spela Du tycker fel! Fel I say, FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag sa att JAG tycker, vafan vet du om vad jag tycker?! jävla klåpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag sa att JAG tycker, vafan vet du om vad jag tycker?! jävla klåpare. En smiley räcker inte ens för att folk ska förså att man är ironisk, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Lättare att bara inte skriva så slipper någon missuppfatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Lättare att bara inte skriva så slipper någon missuppfatta. Det är ju inge kul. Ontopic: Var på min första Scholo runda igår och gick ett nytt tank-vapen Hammer of the Vesper, kanske inte bästa vapnet, fast bra mycket bättre än min gamla Thrash Blade. Sen fick vi en lootbug på Gandling, så vi fick inge drop av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Det är ju inge kul. Ontopic: Var på min första Scholo runda igår och gick ett nytt tank-vapen Hammer of the Vesper, kanske inte bästa vapnet, fast bra mycket bättre än min gamla Thrash Blade. Sen fick vi en lootbug på Gandling, så vi fick inge drop av honom. Hueahueahuea! Lootbugs är alltid lika roligt. Fick lootbug på Baron i Strat en gång. Var så frustrerad så jag grät. Eller mer skrek och slog sönder tangentbordet! (Jag ville ju ffs ha min kilt!!) Aja, som ni kanske redan listat ut så har jag börjat igen. Fick spela lite på en kompis acc(en här på gtasajten. nämner inga namn) för att lvla upp hans pally lite. Sen när jag gjorde DM så loggade han in och då blev jag butt. Så jag laddade på mitt egna acc och sa att han får fortsätta spela själv för jag ska spela på mitt acc istället. Är för närvarande en lvl 22 Human Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Tycker pally är roligt att spela Jag sa ally, inte pally.. ally=alliance om du inte visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag sa ally, inte pally.. ally=alliance om du inte visste det Men horde kan ju inte vara paladin, så det är ju självklart att han är ally om han gillar pally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Men horde kan ju inte vara paladin, så det är ju självklart att han är ally om han gillar pally. Ah, just det.. tänkte inte på det .. jag tänker aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ah, just det.. tänkte inte på det .. jag tänker aldrig Vi vet Slippy, vi vet *klappar på huvet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Det enda felet med Paladins är att de är så in i helvete för bra. Men det beror iofs på spelaren. Don't start anything i know im right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Det enda felet med Paladins är att de är så in i helvete för bra. Men det beror iofs på spelaren. Don't start anything i know im right. Om man är en Horde Hunter är en paladin piece of cake, oftast iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Jag sa ally, inte pally.. ally=alliance om du inte visste det Eeh..oj tänkte inte på det BTw spelar ngn ragnaros? Redigerad 7 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Det enda felet med Paladins är att de är så in i helvete för bra. Men det beror iofs på spelaren. Don't start anything i know im right. Haha, jo.. nästan omöjligt att döda en pally som e bara 4 levlar högre än en själv.. haaaatar dom dom resistar/e immune mot alla mina magier Tog level 33 nyss.. gick på typ 2½ timma att få 54k exp mitt rekord Redigerad 7 september, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Woozah pwns.! (vem kan det vara? ) Edit: det var tauren bossen som vi 4 dödade där (jag var healer hela vägen). Redigerad 7 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Eeh..oj tänkte inte på det BTw spelar ngn ragnaros? Swen lvl 57 Dwarf Warrior @ Ragnaros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Köpte mitt första set item idag ...Imperial Plate Shoulders (tror den heter så)...PWN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts