Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

När du blir lvl30 får du ett quest av din tränare som säger att du ska till Fray Island utanför Ratchet. Där får slå några typer och sen får du Berserker Stance. Samtidigt får du ett quest som leder dig till Alterac där du får ett quest där du ska samla massa junk. Sen när du gjort det får du slå en elemental-mob och sen har du din Whirlwind Axe. Eller om du nu hellre vill ha macen eller svärdet istället...

Själv hade jag aldrig det där vapnet. Orkade aldrig göra questet. Har tillomed för mig om att jag hade ett bättre vapen då också... Bonerbitern tror jag det var tillomed. Så är du lvl40 eller nåt sånt så dra till Scarlet Monastary o satsa på den istället..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått WoW nu, men enligt mina åsikter så var det inte mycket att längta efter direkt.

Förklara dig :P ....

När du blir lvl30 får du ett quest av din tränare som säger att du ska till Fray Island utanför Ratchet. Där får slå några typer och sen får du Berserker Stance. Samtidigt får du ett quest som leder dig till Alterac där du får ett quest där du ska samla massa junk. Sen när du gjort det får du slå en elemental-mob och sen har du din Whirlwind Axe. Eller om du nu hellre vill ha macen eller svärdet istället...

Själv hade jag aldrig det där vapnet. Orkade aldrig göra questet. Har tillomed för mig om att jag hade ett bättre vapen då också... Bonerbitern tror jag det var tillomed. Så är du lvl40 eller nåt sånt så dra till Scarlet Monastary o satsa på den istället..

Jag skaffade Whirlwind på lvl 31 så det var ganska nice :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vilken lvl är du? Du måste antagligen vara 41+ för att komma till rank2. När jag spelade WSG 21-30 dödade jag nära 2000 en vecka och fick 2200 honor, får ungefär lika mycket för 120 hk's nu vid lvl42. Så gå upp i lvl innan så blir det extremt mycket lättare.

32.. men ska försöka att ta rank 2 innan level 40 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor