Urkas Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 När du blir lvl30 får du ett quest av din tränare som säger att du ska till Fray Island utanför Ratchet. Där får slå några typer och sen får du Berserker Stance. Samtidigt får du ett quest som leder dig till Alterac där du får ett quest där du ska samla massa junk. Sen när du gjort det får du slå en elemental-mob och sen har du din Whirlwind Axe. Eller om du nu hellre vill ha macen eller svärdet istället... Själv hade jag aldrig det där vapnet. Orkade aldrig göra questet. Har tillomed för mig om att jag hade ett bättre vapen då också... Bonerbitern tror jag det var tillomed. Så är du lvl40 eller nåt sånt så dra till Scarlet Monastary o satsa på den istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Har fått WoW nu, men enligt mina åsikter så var det inte mycket att längta efter direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Har fått WoW nu, men enligt mina åsikter så var det inte mycket att längta efter direkt. Förklara dig .... När du blir lvl30 får du ett quest av din tränare som säger att du ska till Fray Island utanför Ratchet. Där får slå några typer och sen får du Berserker Stance. Samtidigt får du ett quest som leder dig till Alterac där du får ett quest där du ska samla massa junk. Sen när du gjort det får du slå en elemental-mob och sen har du din Whirlwind Axe. Eller om du nu hellre vill ha macen eller svärdet istället... Själv hade jag aldrig det där vapnet. Orkade aldrig göra questet. Har tillomed för mig om att jag hade ett bättre vapen då också... Bonerbitern tror jag det var tillomed. Så är du lvl40 eller nåt sånt så dra till Scarlet Monastary o satsa på den istället.. Jag skaffade Whirlwind på lvl 31 så det var ganska nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Började med Whirlwind Axe questen på lvl 30, en lvl 60 pala ifrån min guild hjälpte mig, precis när jag completa sista delen så fick jag lvl 31 Bonebiter questen kan man väl som tidigast få runt 34-36 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Zorro Är det där ett program eller? Vars får man tag i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Hmmm fattar fortfarande inte riktigt, vilken är sin egna trainer då, är det den speciella rasens trainer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Är det där ett program eller? Vars får man tag i det? Här. http://wowmapview.sourceforge.net/wowmodelview/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Då instalera man WoW nu efter sommarn så jag har 60 dagar men jag ska börja på nytt, raderar min gamla gubbe och gör en ny på horde sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Då instalera man WoW nu efter sommarn så jag har 60 dagar men jag ska börja på nytt, raderar min gamla gubbe och gör en ny på horde sidan Vilken server ska du spela på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Lucifron drop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Förklara dig .... Glöm det jag sa, det har blivit roligare när jag började på alliance (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hur mkt honor behöver man för att få rank 2? Har fått ca 3600 honor den här veckan (700 hks ) räcker det för rank 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hur mkt honor behöver man för att få rank 2? Har fått ca 3600 honor den här veckan (700 hks ) räcker det för rank 2? Jag tror inte det, men det beror på vart du ligger tidigare. Du lär inte gå ifrån rank 0 till rank 2 med 3600 honor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag tror inte det, men det beror på vart du ligger tidigare. Du lär inte gå ifrån rank 0 till rank 2 med 3600 honor Men jag e redan rank 1 .. aja vi får se.. borde iaf bli rank 2 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hur mycket du går upp beror på hur bra de andra på servern är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Hur mycket du går upp beror på hur bra de andra på servern är. Har bara fått en tiondel på rank mätaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Har bara fått en tiondel på rank mätaren Ja, vilken lvl är du? Du måste antagligen vara 41+ för att komma till rank2. När jag spelade WSG 21-30 dödade jag nära 2000 en vecka och fick 2200 honor, får ungefär lika mycket för 120 hk's nu vid lvl42. Så gå upp i lvl innan så blir det extremt mycket lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ja, vilken lvl är du? Du måste antagligen vara 41+ för att komma till rank2. När jag spelade WSG 21-30 dödade jag nära 2000 en vecka och fick 2200 honor, får ungefär lika mycket för 120 hk's nu vid lvl42. Så gå upp i lvl innan så blir det extremt mycket lättare. 32.. men ska försöka att ta rank 2 innan level 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 32.. men ska försöka att ta rank 2 innan level 40 Lycka till, har över 3000 HK's och har honored reputation med warsong. Har knappt fyllt halva rutan vid level 39. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Lycka till, har över 3000 HK's och har honored reputation med warsong. Har knappt fyllt halva rutan vid level 39. Hehe, tack Kommer ta minst 2 veckor om jag e under level 41 o ska ta rank 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts