Mikolan Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Fick Felstriker igår, gissa om jag vart glad! Ehehehe mine :x Vad lirar du och på vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Yay! Nay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ähum, är ny på det här Håller med till 100%! of worcraft. Och jag gör en quest just nu, vet någon vad en Woodweb Venom sach är för något? Jag skulle ge 10 sånna till en kille... aja, jag är då night elfe så.. ja tack på för hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ähum, är ny på det här Håller med till 100%! of worcraft. Och jag gör en quest just nu, vet någon vad en Woodweb Venom sach är för något? Jag skulle ge 10 sånna till en kille... aja, jag är då night elfe så.. ja tack på för hand Ta och läs i questlogen, iaf i början säger de alltid klart och tydligt var man hittar allt. Om du mot förmodan ändå inte gör det så kan du söka efter grejen på Allakhazam eller Thottbot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ehehehe mine :x Vad lirar du och på vilken server? 60 Night Elf Rouge. Shattered Hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 60 Night Elf Rouge. Shattered Hand Schyst att se den gå till en rogue för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Schyst att se den gå till en rogue för en gångs skull. Tycker de känns mest befogat att en rogue får den. Vilka andra klasser skulle extremt gärna behöva en sån framför roguesen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Vad heter du? Thul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jo, klart en Rouge ska ha den framför andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Tänkte köpa WoW och undrar om någon kan tipsa om något bra (och billigt) ställe. Har provspelat och tycker att det är ett superbra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tänkte köpa WoW och undrar om någon kan tipsa om något bra (och billigt) ställe. Har provspelat och tycker att det är ett superbra spel! Illegala WoW-marknaden söder om Smygehuk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Illegala WoW-marknaden söder om Smygehuk.. Nej nu känns det som du ljuger.. GTA_Erik, prova Norr om Smygehuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Nej nu känns det som du ljuger.. GTA_Erik, prova Norr om Smygehuk. Då har han en hel massa landareal att utforska Tror Webbhallen är ganska billiga, annars går de ju kolla i lokala spelbutiker me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Zorro Redigerad 4 september, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Sötis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 AHA! Undead står under Scourge !!!! Jag visste att Slyvanas bara använder Forsaken som ursäkt för att infiltrera horde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 AHA! Undead står under Scourge !!!! Jag visste att Slyvanas bara använder Forsaken som ursäkt för att infiltrera horde! Dom gjorde typ dom modelerna när det var så att alla raser samarbetade och slogs mot scourge och furbolgs tyyp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Dom gjorde typ dom modelerna när det var så att alla raser samarbetade och slogs mot scourge och furbolgs tyyp. Hehe sarkasm ftw ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tog level 30 idag, wheee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Måste veta vart ifrån får man Whirlwind Axe? Har frågat omkring skit mycket, en del har sagt att man ska gå till nån warrior trainer men..... vilken då och vart finns han/hon? Tacksamm för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts