vigge Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Gårdagens mest komiska inlägg i EU Mage-forumet Svårslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Happ där dog Deathwing mitt i en AV raid MLC (39 MLC + lilla mig ) mot Mist =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Happ där dog Deathwing mitt i en AV raid MLC (39 MLC + lilla mig ) mot Mist =) Ravencrest också, tror alla realms e nere, en WSG som fick abrupt slut =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Happ där dog Deathwing mitt i en AV raid MLC (39 MLC + lilla mig ) mot Mist =) Verkar som alla servrar dog + hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Gårdagens mest komiska inlägg i EU Mage-forumet Svårslaget Finns en mage quest reward som ger 17 + attack power också :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Gårdagens mest komiska inlägg i EU Mage-forumet Svårslaget Haha, han kunde sin sak asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Verkar som en del servrar har kommit upp nu. Men allt är helsegt och det går inte spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jaha, här sitter man utan kredit-kort och gamecards väldigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Har lirat på ragnaros hela kvällen utan några problem. En kompis sa dock att han hade problem med att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Har lirat på ragnaros hela kvällen utan några problem. En kompis sa dock att han hade problem med att komma in. http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Ragnaros är inte nere. Och om du var inloggad innan en del servrar crashade så märker du ingen skillnad. Skulle du därimot logga ut nu och sen logga in igen kan du få problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Har lirat på ragnaros hela kvällen utan några problem. En kompis sa dock att han hade problem med att komma in. Vilken sida kör du som på Ragnaros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vilken sida kör du som på Ragnaros? Horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Trevligt, mina brorsor pajade mitt headset, fan nu får dem to o köpa ett nytt. Som Rogue finner jag detta mycket intressant: They did however, promise to reevaluate top rank (forget the number, is it rank 6?) Evis, as it's damage seems to scale lower at level 60 compared to all the levels up to level 60. I'll be sure to bring it up again this time as well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Är Det maintnance nu eller vad alla servrar är nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Horde Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Vad heter du? Jasså, ni ska gadda ihop er och attackera mig eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Deathwing is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jasså, ni ska gadda ihop er och attackera mig eh? Japp! du ska dö din allyjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Fick Felstriker igår, gissa om jag vart glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Deathwing is the shit! Vad spelar du för faction? och vad heter du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts