Blaucrozz Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Zukdar is teh name of liek teh pain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jemo Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vilken adress har sidan man kan ladda ner patcher ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Korrak är jobbbig, man vill vinna och så kommer alla nya 'can we kill kollak plzzz' -.... STFU! Sen kan ingen i Dunemaul (horde) hur vi ska göra, lyckas ibland i av men förlorar det mesta pga ' oh no they got a gy, we gonna lose' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Sen kan ingen i Dunemaul (horde) hur vi ska göra, lyckas ibland i av men förlorar det mesta pga ' oh no they got a gy, we gonna lose' Hey, jag lirar också på Dunemaul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Zukdar is teh name of liek teh pain Hmm har nog aldrig sett dig :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Hmm har nog aldrig sett dig :x är inte särskillt pvp aktiv. kommer dock bli (:!!! du är virrith va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 är inte särskillt pvp aktiv. kommer dock bli (:!!! du är virrith va? Japp Virith of First Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Får WoW imorrn HERE I COME SPINEBREAKER! Kommer bli lvl 20 snabbt som faen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Det kom just...installerar nu, faen vilken tid det tar! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jaha nu funkar det inte att installera heller...jävla roligt jävla kuk spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jaha nu funkar det inte att installera heller...jävla roligt jävla kuk spel! Sunkigt....datorn kanske är otillräcklig? Nån som vet när 1.7 patchen kommer....kommer bli spännade o se va dom gjort med Hunters talent tree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jaha nu funkar det inte att installera heller...jävla roligt jävla kuk spel! Det kan ju inte vara ett "kuk"-spel då du inte ens installerat det. Döm inte det du inte spelat. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Jag har spelat det, men nu har jag fått det själv, simple it is. Det funkade nu, men nu kan jag inte regga mig på Wow-europe!! vad fan är det för fel?! EDIT2: Grattis Cortez ! Redigerad 31 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Blizzard håller på att uppdatera acount management sidan. har en kompis om sitter med ett helt nytt gamecard men inte kan regga det ganska störande för han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) För mig med....hatar nära dom ska hålla på PRECIS när jag får det När blir det klart ungefär? Redigerad 31 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 När blir det klart ungefär? Ingen aning.. man vet väll hur blizzard är.. kanske kl 5 eller nått antagligen väldigt snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Okej..tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kanske spam men iaf, Brukar den vara nere i 4-5 timmar?! jag blir fan arg på blizzard, kan dom aldrig ta upp den?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kanske spam men iaf, Brukar den vara nere i 4-5 timmar?! jag blir fan arg på blizzard, kan dom aldrig ta upp den?! Den har varit nere i en vecka som längst. Ibland är Blizzard riktiga as. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jasså, den var uppe nyss såg, sen kom det antagligen en våg på 50k ppl och segade hela sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts