Urkas Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det är en grej jag inte förstÃ¥r? Hur sker inbetalningen? Tänk vad de mÃ¥ste tjäna pengar pÃ¥ alla som spelar WOW! Tänk pÃ¥ att dom utvecklar spelet fortfarande. Nya quests osv. Man vill ju lixom ha nÃ¥t att göra när man har kommit till lvl60. SÃ¥ dom tar inte direkt alla pengar till sina egna fickor. HardPaty: Ofta man kommer tröttna pÃ¥ sin gubbe. Iaf inte förens man har raidat Onyxia osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hmm... Kanske inte var en sÃ¥ bra idé, eftersom att inte alla vill vara horde och vice versa. Och dessutom tar det nog ett tag innan man tröttnar. Jag sa bara vad jag ville vara , ett förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tänk pÃ¥ att dom utvecklar spelet fortfarande. Nya quests osv. Man vill ju lixom ha nÃ¥t att göra när man har kommit till lvl60. SÃ¥ dom tar inte direkt alla pengar till sina egna fickor. HardPaty: Ofta man kommer tröttna pÃ¥ sin gubbe. Iaf inte förens man har raidat Onyxia osv. Ahh ok jag trodde spelet var helt färdigutvecklat, men gör dom ny "världar" eller kartor eller vad man ska säga eller är det bara uppdrag och liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vart kan jag skaffa en sÃ¥n där mask som rogues kan ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vart kan jag skaffa en sÃ¥n där mask som rogues kan ha? Döda Defias medlemmar sÃ¥ fÃ¥r man en ibland. Har typ hittat 5 sÃ¥na Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Döda Defias medlemmar sÃ¥ fÃ¥r man en ibland. Har typ hittat 5 sÃ¥na Jag har otur, har dödat över 200 och itne fÃ¥tt en mask än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag har otur, har dödat över 200 och itne fÃ¥tt en mask än GÃ¥ in i DM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 GÃ¥ in i DM DM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nu när jag spelade sÃ¥ skulle jag ta upp en sak och kasta bort en anna sÃ¥ rÃ¥kade jag kasta bort mitt bästa svärd som jag fick av en skit schyst person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 DM? "Deadmines", i westfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ahh ok jag trodde spelet var helt färdigutvecklat, men gör dom ny "världar" eller kartor eller vad man ska säga eller är det bara uppdrag och liknande? Fiender, Battlegrounds, instanser, quests, items, möjlighet att ha ett eget hus, osv... Btw, här är min senaste (och första) karaktärsuppdatering. Har inte kunnat spela pÃ¥ 3 dagar för det hackade som tusan, men jag fick ta bort alla moddar och lägga till nÃ¥gra fÃ¥ istället, sÃ¥ nu funkar det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Fan hoppas jag fÃ¥r tag pÃ¥ WoW i morrn annars blir det vänta i 1 hel jävla vecka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Lirar pÃ¥ realmen Warsong, nÃ¥n annan som gör det ocksÃ¥? Jag är Guild Leader sÃ¥ om nÃ¥gon vill med i guilden sÃ¥ skrik pÃ¥ mig när jag är lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nu när jag spelade sÃ¥ skulle jag ta upp en sak och kasta bort en anna sÃ¥ rÃ¥kade jag kasta bort mitt bästa svärd som jag fick av en skit schyst person Varför hade du den i väskan och inte i handen om den nu var sÃ¥ bra? Här är min som han är just nu föresten: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow.gif Dock använder jag aldrig vapnet nÃ¥nting. Tror jag har 16 i skill pÃ¥ guns. Men min mail äger. 311 i armor har den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Själv har jag inte WOW :'( fast min brorsa har det o han är i lvl 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hehe, tror bara det finns en grej jag har bättre än er alla. Spirit pÃ¥ 96, klÃ¥ det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Fan hoppas jag fÃ¥r tag pÃ¥ WoW i morrn annars blir det vänta i 1 hel jävla vecka till DÃ¥ är det nästan värre för mig... Har haft WoW i 1 vecka men det är bara det att ingen i min familj har kreditkort sÃ¥ jag fÃ¥r vänta tills 1 mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag lirar pÃ¥ Shattered Hand. Jag är tauren druid och jag heter Xerxez Kom och lira där !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 HJÄLP!När jag ska logga in sÃ¥ stÃ¥r det couldnt connect Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 HJÄLP!När jag ska logga in sÃ¥ stÃ¥r det couldnt connect Vad ska jag göra??? Hm...du kanske har skrivit in fel användernamn / lösenord eller du kanske inte är connectad till internet , i dont know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts