StellHell Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 lvl 60 Warrior @ Silvermoon -> Delete lvl 36 Hunter @ Silvermoon -> Delete lvl 27 Mage @ Silvermoon - Delete Skippar wow totalt nu. Orka deleta chars bara för du slutar. Jag har kvar mina för att skriva på forumen och i rent nostalgiskt syfte. Och vem vet. Man kanske blir sugen igen om nått år. Då är det rätt skönt att ha en lvl 60 redo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hur många dagar tog det för er att upptäcka hela World of Warcraft(om ni nu har upptäckt hela World of Warcraft )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hur många dagar tog det för er att upptäcka hela World of Warcraft(om ni nu har upptäckt hela World of Warcraft )? Hade aldrig varit i Azhara förrens jag jag nådde lvl 60... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så lol, tog nyss level 24>26 på 4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Fan.. hade tänkt mig att komma till lvl60 med min mage.. Men jag har stött på ett allvarligt problem... nämnligen Fable - The Lost Chapters.. AAhg va de äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Har en kompis som slutade att spela WoW. (han var föresten typ den 20de alliance på bladefist att bli lvl60). Det enda han gjorde var att ge bort allt i väskorna, banken osv, men han behöll 400g och allt han har på sig, utifall han skulle börja igen. Fick för övrigt 300g, 120 thorium bars o lite mer av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Men jag har stött på ett allvarligt problem... nämnligen Fable - The Lost Chapters.. AAhg va de äger Mmmh, kommer nog oxo köpa det när det släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hur många dagar tog det för er att upptäcka hela World of Warcraft(om ni nu har upptäckt hela World of Warcraft )? Well. Först så ska man ju fixa alla kartbitar. Blir lite jävligt att göra det på låglvlarna så när du är lvl 60 så kan du börja fixa karta i fiendens terretorium utan att feting dö. Och det kommer ta ett tag kan jag lova Sen har du ALLA instancer att göra. Och MC är inget man gör på en kvart. Så du har ett par månader på dig att utforska HELA WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ska sätta lvl 30 nu. Önska mig lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ska sätta lvl 30 nu. Önska mig lycka till! Lycka till, you'll need it! Skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hata att ingen vill döda Korrak lata gubbar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hata att ingen vill döda Korrak lata gubbar.. Tvärtom på våran server! Där bråkar alla om Kazzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Tvärtom på våran server! Där bråkar alla om Kazzak Alltså Korrak trollet i Alterac vally Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hata att ingen vill döda Korrak lata gubbar.. Precis, är det möjligtvis IBS du är ute efter? Gick till AV i ca en vecka varje kväll, alliance dödade Korrak en gång, och den gången kom jag lite senare till AV så jag missade det Skiter nu i IBS och försöker klara mig på min Grimlok's Charge tills jag får Reapern eller Blackhand Doomsaw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ugh samma här, dock försöker alliance på Ravencrest ta ner Korrak, men misslyckas varenda gång jag varit med (kan dock knappt göra något mot Korrak, jag hoppar på hordsen som fått för sig att försöka få några gratis hks). Vill så gärna ha wand:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Man kan ju göra korrak questen flera gånger så alla som farmar reputation i AV brukar vilja döda honom och då är det bara att hänga på. Bästa sättet är att dra honom till en graveyard så man kan slåss direkt igen när man dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Man kan ju göra korrak questen flera gånger så alla som farmar reputation i AV brukar vilja döda honom och då är det bara att hänga på. Bästa sättet är att dra honom till en graveyard så man kan slåss direkt igen när man dör På Ragnaros brukar det vara så här: Någon frågar oskyldigt -Can we kill Korrak? eller -Has korrak spawned yet? Alla lvl 60's svarar -STFU NOOB WE ARE HERE TO WIN!!!! GO KILL SOME HORDES!!!! Iofs kan man förstå dem, började bli lite jobbigt med typ varenda lvl 51:a som kom och frågade om Korrak då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Kul kväll med wow. Gjorde DM lite snabbt. (min kompis hade inte gjort den, den nawben) Kollade på onyxias förvandling i SW keep. Wetland-questade. Gjorde halva Gnomeregan. Warsong Gulch! SNART lvl 30. Alla våra lvl 60 i guilden ska flyttas till The Shadowknights Elite. :'( Redigerad 30 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 är det möjligtvis IBS du är ute efter? Faktiskt inte. jag vill ha crossbow På Ragnaros brukar det vara så här: Någon frågar oskyldigt -Can we kill Korrak? eller -Has korrak spawned yet? Alla lvl 60's svarar -STFU NOOB WE ARE HERE TO WIN!!!! GO KILL SOME HORDES!!!! byt ut Horde mot alliance och du har deathwing så jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Faktiskt inte. jag vill ha crossbow byt ut Horde mot alliance och du har deathwing så jobbigt.. Hehe vi har samma sak på Alliance Vad heter du på DW förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts