Hew Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Inte speciellt svårt att hitta på spelsidor För att jag är så snäll så ger jag dig en fin länk http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofwarc...creenindex.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) @korven efter 10 sekunder av att ingen attackerar/attackeras av dig blir du out of combat och kan lägga en till trap Och det är 5 sekunder, sen är man out of combat. Hrm, funkar de verkligen så? Hur som helst har man ju inte tid o vänta 5 sekunder(eller mer) på o lägga en ny trap. Feign Death for teh win, då går man ju ur combat. Redigerad 25 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hrm, funkar de verkligen så? Hur som helst har man ju inte tid o vänta 5 sekunder(eller mer) på o lägga en ny trap. Feign Death for teh win, då går man ju ur combat. Japp, men för rogues är det väldigt användbart (Gouge, 5.5s med talents + restealth). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Nån som spelar alliance på nya servern Haumarush? Tänkte starta en warlock där för det är skönt att lira när alla e låg level. Jag har en 60 warrior på Burning Legion så jag tänkte ta warlock efter som alla guilder verkar sakna dom, gratis mount är ju inte helt fel heller speciellt på en ny server där det inte finns så mycket guld i omlopp. Nån som kan en bra talent build? edit: 700 i kö och en timmes väntetid Redigerad 25 augusti, 2005 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 B Haha, fint namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Kommer att köpa WoW på Sfmässan som är om ett tag http://www.propworld.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 lol? orka vänta 2 månader Köp köp köp köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Angående att att warriors är den svåra för rogues är lätt sant (lol) Men man ska ju inte bs/ambusha jävlarna, utan stunna sönder dom, hinner inte göra den skada som dom borde göra om man står och slår på dom och dom skrattar bara typ >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Warriors är inte så svårt med Swords. Med Daggers är det ett helvete.. kan inte ens repa deras plate. Men med svärd går det om sagt bra. Börja med CheapShot,Sen är det bara att slå och slå och slå. andvänd gärna evasion.. men det är en 50% chans att det blir till fördel för warriorn. Det beror på hur pass bra den är, och vilka talents han har cooldown på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Om warriorn har 2h vapen och använder owerpower (med 50% critchance med talents) när du dodgar så får du se upp. lvl 60 Warrior @ Silvermoon -> Delete lvl 36 Hunter @ Silvermoon -> Delete lvl 27 Mage @ Silvermoon - Delete Skippar wow totalt nu. Redigerad 27 augusti, 2005 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 När man möter en rogue som använder evasion så är slaget redan vunnit. Jag hinner få in minst 2 overpower som crittar på över 1000 skada, med talent har man 50% extra critical chance på den. Det som kan va jobbigt med rogues är när dom stunnar mycket, då måste jag ha recklessness redo (30 min cooldown) så jag kan få in en MS mellan varje stun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 lol? orka vänta 2 månader Köp köp köp köp Jag vet men ja måste spara tills dess.. stackars mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 När man möter en rogue som använder evasion så är slaget redan vunnit. Jag hinner få in minst 2 overpower som crittar på över 1000 skada, med talent har man 50% extra critical chance på den. Det som kan va jobbigt med rogues är när dom stunnar mycket, då måste jag ha recklessness redo (30 min cooldown) så jag kan få in en MS mellan varje stun Oh tvärtom, evasion är till fördel för en rogue mot en warrior. Tänk så här: Du KOMMER att dodgea minst 5-6 ggr per fight, använder man evasion hinner warriorn trycka iväg 2 overpower. Men det är bättre att äta 2 overpower än att äta 2 overpower 1 mortal strike och normal damage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Oh tvärtom, evasion är till fördel för en rogue mot en warrior. Tänk så här: Du KOMMER att dodgea minst 5-6 ggr per fight, använder man evasion hinner warriorn trycka iväg 2 overpower. Men det är bättre att äta 2 overpower än att äta 2 overpower 1 mortal strike och normal damage. Sant som faaan i duel är warriors halv omöjliga, men om man möter dom i warsong gluch, alterac valley, eller nåt vanligt ställe går det om man bara kan göra cheap shot, om man lyckas bra, kan warrior knappt skada en, men dom kan ju ta bort stunnskiten så, warriors är äckliga =/ KOMMER Och TAR ER !!! Redigerad 27 augusti, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Respeccade till en 31 Frost / 18 Arcane build igår, älskar det Nu är jag ju inte lvl 60 än (54 just nu), så jag har bara 25 tps i Forst, men det blir trevligt med Ice Barrier lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 lvl 60 Warrior @ Silvermoon -> Delete lvl 36 Hunter @ Silvermoon -> Delete lvl 27 Mage @ Silvermoon - Delete Skippar wow totalt nu. Och bara för det måste du radera dina chars? Kan du inte gå in med dom och sälja allt du har på dig och ge till någon stackare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Och bara för det måste du radera dina chars? Kan du inte gå in med dom och sälja allt du har på dig och ge till någon stackare! Omg! snacka om lycka för killen som får allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Gav allt(~150g) till en kompis, som förövrigt vart överlycklig ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Gav allt(~150g) till en kompis, som förövrigt vart överlycklig ;> hehe det var ju inte så jätte mycket men ändå förstår att han blev glad. Men du hade ju kanske kunnat sälja ditt acc i stället för att deleta. (?) känat lite pengar kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts