Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

@korven efter 10 sekunder av att ingen attackerar/attackeras av dig blir du out of combat och kan lägga en till trap

Och det är 5 sekunder, sen är man out of combat.

Hrm, funkar de verkligen så? Hur som helst har man ju inte tid o vänta 5 sekunder(eller mer) på o lägga en ny trap. Feign Death for teh win, då går man ju ur combat.

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som spelar alliance på nya servern Haumarush? Tänkte starta en warlock där för det är skönt att lira när alla e låg level. Jag har en 60 warrior på Burning Legion så jag tänkte ta warlock efter som alla guilder verkar sakna dom, gratis mount är ju inte helt fel heller speciellt på en ny server där det inte finns så mycket guld i omlopp. Nån som kan en bra talent build?

edit: 700 i kö och en timmes väntetid :rolleyes:

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warriors är inte så svårt med Swords. Med Daggers är det ett helvete.. kan inte ens repa deras plate. Men med svärd går det om sagt bra. Börja med CheapShot,Sen är det bara att slå och slå och slå. andvänd gärna evasion.. men det är en 50% chans att det blir till fördel för warriorn. Det beror på hur pass bra den är, och vilka talents han har cooldown på :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man möter en rogue som använder evasion så är slaget redan vunnit. Jag hinner få in minst 2 overpower som crittar på över 1000 skada, med talent har man 50% extra critical chance på den. Det som kan va jobbigt med rogues är när dom stunnar mycket, då måste jag ha recklessness redo (30 min cooldown) så jag kan få in en MS mellan varje stun

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man möter en rogue som använder evasion så är slaget redan vunnit. Jag hinner få in minst 2 overpower som crittar på över 1000 skada, med talent har man 50% extra critical chance på den. Det som kan va jobbigt med rogues är när dom stunnar mycket, då måste jag ha recklessness redo (30 min cooldown) så jag kan få in en MS mellan varje stun

Oh tvärtom, evasion är till fördel för en rogue mot en warrior. Tänk så här:

Du KOMMER att dodgea minst 5-6 ggr per fight, använder man evasion hinner warriorn trycka iväg 2 overpower. Men det är bättre att äta 2 overpower än att äta 2 overpower 1 mortal strike och normal damage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh tvärtom, evasion är till fördel för en rogue mot en warrior. Tänk så här:

Du KOMMER att dodgea minst 5-6 ggr per fight, använder man evasion hinner warriorn trycka iväg 2 overpower. Men det är bättre att äta 2 overpower än att äta 2 overpower 1 mortal strike och normal damage.

Sant som faaan

i duel är warriors halv omöjliga, men om man möter dom i warsong gluch, alterac valley, eller nåt vanligt ställe går det om man bara kan göra cheap shot, om man lyckas bra, kan warrior knappt skada en, men dom kan ju ta bort stunnskiten så, warriors är äckliga =/

^_^KOMMER Och TAR ER !!!

:(

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor