Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har lanat lite nu med en k0/\/\p!z

Han har dingat 7 gångr på tre dagar!

LITE förändring sen lvl 20 :huh:

Fick mitt första set.

Silver-thread-settet.

lvl 20

lvl 28

;)

Min hemska dröm,att P-C skulle lvla om mig ^_^ eller du kommer göra snart.

För jag lirar inte nu,datorn är knulladirövenochärliteallmäntknäpp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men will of the forsaken har INGENTING med rogue-klassen att göra, så ska du whina på rogues kan du utesluta WoTF.

Ja hunters får en efterlängtad buff :P Självklart med ett par nerfs samtidigt (pet) =9 Men jag ser fram emot hunters i 1.7, ska bli spännande.

Hehe så jag "whinar" på rogue ^_^?

Vet inte vad jag har whinat om , hoppas du kan berätta det och jag menade inte att wotf var en rogue ability , utan jag sa att ud rogues har det , vilket är ett självklart plus för ud rogues och alla andra ud's , håller du inte med ..eller tycker du jag håller på och "whinar" igen ? ;)

Redigerad av Sc0rp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lite blandat, pet nerf o pet buff ^_^

Pet nerf? knappast. det folk klagar på (förutom att de inte fick stealth(eller "BARA" camo så de blir halvt osynliga och man inte ser namnet), shields, att de inte kan melee warriors som är på 75-50%health, osv.) är att de ändrade MS till 30% från 50% bonus skada på crits och bytte plats på barrage (15% multishot dmg) och hawk eye ( +6 yd range, så att hunters faktiskt kan ha fet range och gå nåt annat än marksman) och ingen tänker på alla grejjer som humanoid slaying, buffade trueshot, +15% agi talent, +10% hp talent +20% crit på RS (1000dmg när mages går in å frost novar dig e inte helt fel), feign death blir oresistbart av players, ökad effekt på traps (dock kan de bli resistade vilket inte är mer än rättvist), osv! hunters får en helt galen buff nästa patch som det ser ut just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag blivit så sjukligt intresserad av WoW, det är väl inte för sent att köpa det nu när alla har så hög lvl? (w00t)

Det är aldrig försent att köpa ett MMORPG eftersom det alltid kommer nya servrar och i WoWs fall så finns det maxlvls. Så det gör inget om man inte spelat det innan. Alla blir lvl 60 nångång om dom vill det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min hemska dröm,att P-C skulle lvla om mig :rolleyes: eller du kommer göra snart.

För jag lirar inte nu,datorn är knulladirövenochärliteallmäntknäpp

1. kan jag få fråga vad det är på din signatur? har alltid undrat då jag inte ser vad det är...

2. Jag skulle gärna vilja att någon kunde lägga upp bilder. (om ni har så många så kan ni zippa ner dom och ladda upp på Rapidshare skulle vara jätte snällt! )

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor