Korven Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Som sagt klarar du inte att kita en paladin msåte du spela relativt dåligt, Freeze Trap, spring iväg, lägg en ny trap, Aimed Shot, Concussive shot, Paladinen springer in i den nya trapen, ta ny distance, skjut på osv osv. Tar han upp bubblan och börjar heala är det bara att bandage, och ta ny distance och lägg en ny freeze trap. Och angående det sista, släng inte förolämpningar runt dig utan anledning. Du har ingen aning om hur jag kör med rogue. Man kan väl inte lägga 2 traps för när den första aktiveras blir man väl in combat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Som sagt klarar du inte att kita en paladin msåte du spela relativt dåligt, Freeze Trap, spring iväg, lägg en ny trap, Aimed Shot, Concussive shot, Paladinen springer in i den nya trapen, ta ny distance, skjut på osv osv. Tar han upp bubblan och börjar heala är det bara att bandage, och ta ny distance och lägg en ny freeze trap. Och angående det sista, släng inte förolämpningar runt dig utan anledning. Du har ingen aning om hur jag kör med rogue. Sa jag nånsin att jag inte KLARAR att kita? och visstfan klarar jag det, det är omöjligt att dö mot paladins om man inte satsar till sista blodsdroppen (jo nån lär ju dö då iaf) men grejjen är den att om man gör det mot en bra pala tar det nästan aldrig slut.... /har jag någonsin sagt något annat?)... inte slänga ur mig förolämpningar? det var ju du som sa att jag sög även fast DU inte har nån aning om hur man spelar varken hunter eller paladin änn mindre hur man spelar bägge klasser mot varandra, och du skulle visst inte kunna döda mig..... det behöver jag inte veta hur du kör för att kunna veta..... @korven efter 10 sekunder av att ingen attackerar/attackeras av dig blir du out of combat och kan lägga en till trap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Sa jag nånsin att jag inte KLARAR att kita? och visstfan klarar jag det, det är omöjligt att dö mot paladins om man inte satsar till sista blodsdroppen (jo nån lär ju dö då iaf) men grejjen är den att om man gör det mot en bra pala tar det nästan aldrig slut.... /har jag någonsin sagt något annat?)... inte slänga ur mig förolämpningar? det var ju du som sa att jag sög även fast DU inte har nån aning om hur man spelar varken hunter eller paladin änn mindre hur man spelar bägge klasser mot varandra, och du skulle visst inte kunna döda mig..... det behöver jag inte veta hur du kör för att kunna veta..... @korven efter 10 sekunder av att ingen attackerar/attackeras av dig blir du out of combat och kan lägga en till trap Jag har aldrig sagt att det var lätt Jag vet att som en hunter är paladins ungeför som ni är för oss rogues, väldigt jobbiga (med en skill för att countra alla våra skills), men inte omöjliga. Och jag tycker fortfarande det låter för mycket som du blivit ägd av en paladin och nu whinar och tycker dem ska nerfas, vilket jag finner relativt roligt Och jag får väl ta och be om ursäkt, jag var trött och hade sovit väldigt dåligt igår. Och det är 5 sekunder, sen är man out of combat. EDIT: Btw, en annan sak, du är sax, paladin är sten, gå på papper istället. Redigerad 22 augusti, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Men som jag ser det är rogues bäst... dom är osynliga... bästa fördelen i hela world of warcraft Nu gör jag fet skada också, tog en lvl 60 mage brevid en 60 pala (alterac valley) som jagade en kompis, dom skulle precis mounta både typ, gick på magen med ambushoch, everycite han dog, 2 slag Dom som jag dödar snabbast är warlocks av nån andledning, druids tar lite mer skada på grund av att dom har leather Men orkar nån förklara för mig varför warriors är asbra, men suger totalt fall en newbie spelar, det märkar jag lätt när jag möter en warrior Vissa gör Herioc Strike direkt och gör 'endel' skada på en och man börjar stunna aset, till slut vinner man vanligtvis MEN fall warrior chargar, då har dom allltid överläget, gör bleed effekt så man inte kan gå tillbaka till stealth arrgh Warriors för rogues är den svåraste klassen att klara, för dom tål mycket, och skadar en också P.s Shredder i Alterac Valley gjorde AV kul den är så skön, tål asmycket och pushar tillbaka dom en GY haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Föresten borde inte Grötmannen tycka att dom ska nerfa pallys. För i nästa patch buffar dom ju på hunters rätt bra... O ja, rogues är väldigt lätta för oss warriors. Var lite små afk i AV häromdan när jag blev backstabbad o junk av Blodbad, en UD rogue som är Warlord (näst högsta ranken). Han hade alltså övertag, men jag tog han rätt lätt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Men som jag ser det är rogues bäst... dom är osynliga... bästa fördelen i hela world of warcraft Nu gör jag fet skada också, tog en lvl 60 mage brevid en 60 pala (alterac valley) som jagade en kompis, dom skulle precis mounta både typ, gick på magen med ambushoch, everycite han dog, 2 slag Dom som jag dödar snabbast är warlocks av nån andledning, druids tar lite mer skada på grund av att dom har leather Men orkar nån förklara för mig varför warriors är asbra, men suger totalt fall en newbie spelar, det märkar jag lätt när jag möter en warrior Vissa gör Herioc Strike direkt och gör 'endel' skada på en och man börjar stunna aset, till slut vinner man vanligtvis MEN fall warrior chargar, då har dom allltid överläget, gör bleed effekt så man inte kan gå tillbaka till stealth arrgh Warriors för rogues är den svåraste klassen att klara, för dom tål mycket, och skadar en också P.s Shredder i Alterac Valley gjorde AV kul den är så skön, tål asmycket och pushar tillbaka dom en GY haha Dom ska ge mages osynlighet också.. "nån gång i framtiden".. nästa år kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Men som jag ser det är rogues bäst... dom är osynliga... bästa fördelen i hela world of warcraft Nu gör jag fet skada också, tog en lvl 60 mage brevid en 60 pala (alterac valley) som jagade en kompis, dom skulle precis mounta både typ, gick på magen med ambushoch, everycite han dog, 2 slag Dom som jag dödar snabbast är warlocks av nån andledning, druids tar lite mer skada på grund av att dom har leather Men orkar nån förklara för mig varför warriors är asbra, men suger totalt fall en newbie spelar, det märkar jag lätt när jag möter en warrior Vissa gör Herioc Strike direkt och gör 'endel' skada på en och man börjar stunna aset, till slut vinner man vanligtvis MEN fall warrior chargar, då har dom allltid överläget, gör bleed effekt så man inte kan gå tillbaka till stealth arrgh Warriors för rogues är den svåraste klassen att klara, för dom tål mycket, och skadar en också P.s Shredder i Alterac Valley gjorde AV kul den är så skön, tål asmycket och pushar tillbaka dom en GY haha Rogues vinner alltid när man inte är beredd. Alltså i dueller är dom ganska kassa mot de flesta klasser. Men när dom just hoppar på en ute i skogen så klarar man sig inte länge. Också har dom jävla ability så dom tar bort fear, gah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Rogues vinner alltid när man inte är beredd. Alltså i dueller är dom ganska kassa mot de flesta klasser. Men när dom just hoppar på en ute i skogen så klarar man sig inte länge. Också har dom jävla ability så dom tar bort fear, gah! Trinket, inte ability, och 5 min cooldown, som alla andra abilitys vi har , man kan säga att rogues är ganska overpowered 1 gång var femte minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Trinket, inte ability, och 5 min cooldown, som alla andra abilitys vi har , man kan säga att rogues är ganska overpowered 1 gång var femte minut. Well , du har PoTF om du är ud rogue , och den är det 2 min cd på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Well , du har PoTF om du är ud rogue , och den är det 2 min cd på PoTF? Du menar Will of the forsaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Har lanat lite nu med en k0/\/\p!z Han har dingat 7 gångr på tre dagar! LITE förändring sen lvl 20 Fick mitt första set. Silver-thread-settet. lvl 20 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/lilaa.jpg lvl 28 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/lila.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Well , du har PoTF om du är ud rogue , och den är det 2 min cd på Ja men det är inte en rogue ability, utan en undead racial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Har lanat lite nu med en k0/\/\p!z Han har dingat 7 gångr på tre dagar! LITE förändring sen lvl 20 Fick mitt första set. Silver-thread-settet. Sött! Någon som lirar på Haumarush? Jag har en 15 Tauren Warrior där. Spik Redigerad 23 augusti, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Föresten borde inte Grötmannen tycka att dom ska nerfa pallys. För i nästa patch buffar dom ju på hunters rätt bra... O ja, rogues är väldigt lätta för oss warriors. Var lite små afk i AV häromdan när jag blev backstabbad o junk av Blodbad, en UD rogue som är Warlord (näst högsta ranken). Han hade alltså övertag, men jag tog han rätt lätt ändå. Fan det har jag ju glömt bort, eftersom pet blir buffat (och speciellt om man går BM) så lär man ju ha mycket lättare att kita, speciellt paladins, tänkte inte på det .... tycker dock nästan det verkar som om vi blir overpowered nu, vi har ju alltid varit den bästa klassen i stora PvP slag etc... Fett med skada, står längst bak å tar därför ingen skada, debuffs, behöver inte mycket mana å sånt... och nu lär vi slakta ännu mer i dueller Redigerad 23 augusti, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Föresten borde inte Grötmannen tycka att dom ska nerfa pallys. För i nästa patch buffar dom ju på hunters rätt bra... O ja, rogues är väldigt lätta för oss warriors. Var lite små afk i AV häromdan när jag blev backstabbad o junk av Blodbad, en UD rogue som är Warlord (näst högsta ranken). Han hade alltså övertag, men jag tog han rätt lätt ändå. Usch ja! Blodbad är läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 PoTF? Du menar Will of the forsaken? Ops sorry , WoTF menade jag Tänkte på power of the forsaken...vet i fan varför men :/ Mikolan jag vet det , och som du kanske inte såg så skrev jag"OM du är ud rogue" -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Sött! Någon som lirar på Haumarush? Jag har en 15 Tauren Warrior där. Spik Fader, lvl 19 troll mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ops sorry , WoTF menade jag Tänkte på power of the forsaken...vet i fan varför men :/ Mikolan jag vet det , och som du kanske inte såg så skrev jag"OM du är ud rogue" -.- Ja men will of the forsaken har INGENTING med rogue-klassen att göra, så ska du whina på rogues kan du utesluta WoTF. Ja hunters får en efterlängtad buff Självklart med ett par nerfs samtidigt (pet) =9 Men jag ser fram emot hunters i 1.7, ska bli spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 eftersom pet blir buffat (och speciellt om man går BM) Ja hunters får en efterlängtad buff Självklart med ett par nerfs samtidigt (pet) Vem har rätt? Blir pet nerfat eller buffat? spänningen är olidlig. Tune in next week for What is going on with hunters. Blaucrozz out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts