Mikolan Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Pallys behöver inte buff heller, snarare nerfas... Pallys behöver en liten buff, vilken dem får i 1.7, Hammer of Wrath. Enda sättet dem kan döda någon när dem börjar springa. de kan göra sig ummuna mot slowing effekts (10sek duration 20 sek cooldown) vilket gör de nästan omöjliga att kita De kan bara ha 1 blessing åt gången, och de flesta föredrar andra blessings, som BoM eller BoW de har en upp emot 6 skunder stun var 5e minut 1 minut cooldown, vilken dem sparar tills du börjar spring ifrån dem, enda dem kan göra för att döda runners just nu. de kan göra sig totalt immuna mot fysiska attacker 30 sekunder (varav 20 de är helt immuna mot magier) Hahaha nu överdriver du liiiite, Divine Shield (Immun mot all skada) är 12 sekunder på högsta ranken, och har en 10 min cooldown. Blessing of Protection (Immun mot fysisk skada) är 10 sekunder med 5 minuter cooldown. Och? Ge mig en klass som inte kan critta 2000 med lite tur, och en SoC crit handlar ENDAST om tur. Just det, paladins bästa damage ability handlar om tur! Paladins bästa heal är 1300 med 2.5 sekunder cast time, men ett par såna och hela mana poolen är tom, Shamans har en 1500 heal med 3 sec cas time. Lay on Hands har en 1 timmes cooldown, nuff said. Redigerad 20 augusti, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tror han menade Seal of Justice Fills the Paladin with the spirit of justice for 30 sec, giving each melee attack a chance to stun for 2 sec. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time. Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 sec, preventing them from fleeing. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Orkar inte quota allt.... men de e fortfarande overpowered >.<... dock så brukar jag inte dö mot paladins, det är bara att springa därifrån eftersom det ändå tar så oändligt lång tid att döda de, shamaner är nästan löjligt lätta att döda om man inte är i en duel eftersom de då kommer börja närmare dig, iaf för hunter. om två paladins jumpar dig, ca 10 sekunder stun me diminishing då brukar man inte ha mycke hp kvar.... samma om en paladin å en class annan jumpar dig, efter HoJ så är du död. jag kanske överdrev lite me bublorna men för i helvete det e fortfarande galet bra... även fast grejjerna har cooldown.... vilken klass braiga skills har inte det? lay on hands... en timme?`okej det är ändå asbra när man använder det. SoC kanske handlar om tur men sån skada som de kan göra och med sånt skydd de har blir det rätt tufft ibland.. mina autoshots gör fan 170 max 200 skada på paladins, plus att de kan heala sig vet du hur lång tid det tar at döda de även om de stod still.... å nu kan man knappast få nån burst damage alls eftersom deras blessing of freedom hindrar mig från att slowa dem..... alla säger paladins suger eftersom paladinsen själva är 12 år och inte kan spela, t.ex hur många paladins dispellar viper sting (drain mana) ? ingen... om alla gjorde det så skulle jag aldrig ha dödat nån ! å saken är den att de kan dispella det så de men gör det inte å sånt får de att framstå som sugiga bara för ingen kan spela sin class. edit det jag mena me en root på 10 sek var nätet. edit igen... okej endel klasser kommer alltid äga andra, men paladin är bara störande och jobbig..................... tror många håller med mig där. Redigerad 20 augusti, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Orkar inte quota allt.... men de e fortfarande overpowered >.<... dock så brukar jag inte dö mot paladins, det är bara att springa därifrån eftersom det ändå tar så oändligt lång tid att döda de, shamaner är nästan löjligt lätta att döda om man inte är i en duel eftersom de då kommer börja närmare dig, iaf för hunter. om två paladins jumpar dig, ca 10 sekunder stun me diminishing då brukar man inte ha mycke hp kvar.... samma om en paladin å en class annan jumpar dig, efter HoJ så är du död. jag kanske överdrev lite me bublorna men för i helvete det e fortfarande galet bra... även fast grejjerna har cooldown.... vilken klass braiga skills har inte det? lay on hands... en timme?`okej det är ändå asbra när man använder det. SoC kanske handlar om tur men sån skada som de kan göra och med sånt skydd de har blir det rätt tufft ibland.. mina autoshots gör fan 170 max 200 skada på paladins, plus att de kan heala sig vet du hur lång tid det tar at döda de även om de stod still.... å nu kan man knappast få nån burst damage alls eftersom deras blessing of freedom hindrar mig från att slowa dem..... alla säger paladins suger eftersom paladinsen själva är 12 år och inte kan spela, t.ex hur många paladins dispellar viper sting (drain mana) ? ingen... om alla gjorde det så skulle jag aldrig ha dödat nån ! å saken är den att de kan dispella det så de men gör det inte å sånt får de att framstå som sugiga bara för ingen kan spela sin class. edit det jag mena me en root på 10 sek var nätet. edit igen... okej endel klasser kommer alltid äga andra, men paladin är bara störande och jobbig..................... tror många håller med mig där. Ja men du måste tänka på att en paladin inte kan ha allt på en gång, vill han ha SoJ så kan han inte få sina SoC procs (Vilka kan critta relativt mycket, dock ingenting mot Windfury eller en MS warrior), Paladins är inte overpowered, dem är byggda för survivability, och SKA kunna överleva länge, det är deras grej. Det är därför dem itne har så hög DPS. Och Dueller är inte PvP, någonsin. 2x <vilken klass som helst> och du dör, så ditt argument är felaktigt. Lay on Hands har 1 timmes cooldown just för att den ska vara bra, annars skulle den ha kortare cd. Och hunters aimed shot crits på 2600 är inte imba? som sagt lär dig spela din klass och sluta nerfwhinea. Och dem kan itne ha Blessing of Freedom utan att offra en annan blessing, vilket skulle vara ganska idiotiskt i combat med tanke på mana costen (10% av din max mana). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Dock är det fler som håller med om att shamaner är störande o jobbiga. För problemet som pallys har är ju att dom har nada range-attacker. Förutom en i nästa patch. Så dom kan nästintill omöjligt ta en rangeclass. Dock har dom ju rätt lätt att ta en meele-class... Men då shamaner däremot. Dom har range o dom har betyligt bättre heals o massa annat junk. Och om det sen skulle gå dåligt för dom så har dom ju sin travelform. Men men, det kanske är så att hordes tycker pallys är overpowered o alliance tycker att shamaner är overpower? Fast det är iaf så att jag har tagit pallys helt själv, fast inte shamaner. O jag är warrior... Edit: There was once a kid who went to the Blizzard God.. He said, "I want 2 be an ubar tank?!11", and Blizzard gave him shield and mail He said, "lolo I wunt 2 be a maege 2", and Blizzard gave him instant nukes He said, "I want to heal", and Blizzard gave him heals He said, "but WTF? Druids getz formz so ken i tu plxz?", and Blizzard gave him wolf form He said, "OMGLOLOL, my heals r not teh instantz", and Blizzard gave him nature's swift He said, "OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz?", And Blizzard gave him Windfury He said, "BUT TETZ NO FAIRZ, teh enemyz r having pewerful bufforz?", And Blizzard gave him an instant low mana cast Purge He said, "K BUT I STILL KENT kite 4ever lyk teh OMG?", and Blizzard made the frostshock effect last longer than the cooldown So the kid went on killing lowbies, shouting "WTFLOLOL PWND n00Bz0Rs" and using /spit. After 7 hours of corpse camping, something terrible happened! A bunch of level 60 alliance guys managed to kill the shaman! The kid went to the Blizzard God and said, "OMGWTF, I R TEH DIEDZ BT I DUNT WUNT 2 do teh corpze runzors? i die lyk wtf i shundnt ROFL!"", And Blizzard gave him a self rez with no sickness And so the shaman class was born. Och det stämmer ju! Det är det som är det läskiga... Redigerad 20 augusti, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 blablablabla There was once a kid who went to the Blizzard God.. bla bla bla!! Pff.. denna är ju den äkta!! Following situation: The son (S) of the programmer (F) responsible for the horde characters in WoW had discovered that is father was cheating on his mother. The boy told his father that he would tell mother about it, unless the boy would get his own computer and a WoW-Account. But that wasnt all ... S: If you dont want mama know about about your little affair ... i also want my own Character Class in WoW. F: Ok, errm, well, fine, you get the Shaman. He's able to fight, can carry shields or a two handed weapon, wear leather armor. S: Hmm ... leather? No, i want something better! I want mail armor! F: Hmm Okay, mail armor it is and you can place various Totems aswell. S: Err ... what do these Totems do? F: Well, they can heal or make damage or they make your armor stronger and they'll work for your whole group. S: So, how many do I have? F: 20 diffrent, bur you can only use one at a time. S: Two F: No, One S: Three F: You want to piss me off? I said One. S: Four F: Get OUT!! S: Mom? F: Four is fine ... Cookie? S: Yeah, and I want to do magic! F: But you have already a two handed weapon, four totems and ... S: MOM !?!? F: ... you can do magic, 1.5 second casts S: Instant! F: No, that would be unfair ... S: INSTANT or else ... F: Okay ... no problem, instant. S: So what can the other character classes do? F: The others? Well, fighting, spell casting, healing ... S: I want to heal! F: Good, you can S: Thanks F: Now please leave me working and go watch TV or something ... S: So what can I do if somebody runs away from me? F: Hmm ... yes ... here, frost shock, now he is slower, and now please ... S: How long does the frost shock remain? F: 3 seconds S: And how often can I cast it? F: Every 6 seconds S: And in between? F: You got to give your enemies at least a little chance ... S: Maaaaa.... F: Okay .. it lasts 6 seconds. S: And if I forget to cast? F: Okay, 12 seconds, and now please ... S: And I want to be faster much faster - even if they are not freezed.... F: Here, Ghost Wolf ... you can change yourself into a wolf and you'll be much faster S: Hmm ... F: What? S: What if I want to make several people slower? F: Here ... Earthbind Totem ... and now piss off. S: And what if somebody hits me? F: Well, you just fight back, do magic, or ... S: But I want my enemies to draw damage when they hit me F: Wait, thats idiotic: Your enemy shall receive damage when he damages you AND when you're damaging him?? S: Exactly F: K... Lightning Shield, and now PISS OFF!! S: And what if somebody shoots with a bow at me? F: Then the Shield also works for Bows and now, please please please leave me alone S: And what if somebody casts magic $!@% at me? F: Well, you can fight, do magic yourself, heal .... S: I want something that eliminates the next incoming cast F: ...well ... i've just been working on the Totems anyway ... here you have a Grounding Totem S: And what if he heals himself? F: Well you cant do anything about that ... S: Mmmmmmaaaaaa .... F: Earth Shock, Instant ... anything else? S: And what if he is buffed? I want also Buffs F: Here... Wind Fury, should be enough ... S: But my enemies should not have any buffs .... F: But you can buff, heal, magic, stop magic, two handed weapons .... S: I WANT F: Not in this tone with me! S: MAAAAMAAAA F: Purge ... Purge is Good. Well it was designed for Warlocks but okay ... Purge. S: And if someone is poisoning me? F: You just use the Poison cleaning totem S: No F: Yes S: NO F: ... fine ... you get a spell for it S: And what if I play with party? F: Actually you dont need to play with others ... you can do everything yourself ... S: No, I want to be able to ressurect people from death F: Okay ... you can S: And if I die myself? F: Well somebody else must revive you ... S: No, I want to do that myself aswell F: Err... but you're dead!! S: I WANT !!!! F: Ok ... you can resurrect yourself when you're dead. S: I want something else ... F: Underwater breathing is still available S: Okay, but something is still missing ... F: YOU CAN USE TWO-HANDED WEAPONS, WEAR MAIL ARMOR, CARRY SHIELDS, CAST MAGIC STUFF, PREVENT MAGIC STUFF FROM OTHERS, HEAL, INSTANT CASTS, TOTEMS, DEBUFF ENEMIES, CHANGE YOURSELF INTO A WOLF, FREEZE ENEMIES, BREATHE UNDERWATER, RESURRECT YOURSELF AND OTHERS - SO WHAT THE !&$% YOU WANT ELSE - PREACHING AND WALKING ON WATER !?!???!??!!??! S: Well, certainly not preaching ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Pff.. denna är ju den äkta!! HOHO så skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hhhhahaa fan vad skön, skrattade asmycket hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är förjävligt vad bra de är, Shamans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 haha det läskiga är ju som sagt att det stämmer... och Mikolan,Grötmannen ingen av er värkar veta särskillt mycket om paladins.. bara typ ungjefär litegrann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 haha det läskiga är ju som sagt att det stämmer... och Mikolan,Grötmannen ingen av er värkar veta särskillt mycket om paladins.. bara typ ungjefär litegrann.. Jag vet tillrckligt för att fatta att de inte gör att döda under 10 minuter för en hunter om det är en bra kille som spelar palan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Min Gnome Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag vet tillrckligt för att fatta att de inte gör att döda under 10 minuter för en hunter om det är en bra kille som spelar palan Så det går inte om det är en bra tjej menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag vet tillrckligt för att fatta att de inte gör att döda under 10 minuter för en hunter om det är en bra kille som spelar palan Då måste du vara en väldigt väldigt dålig hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Då måste du vara en väldigt väldigt dålig hunter. Ni spelar ju på samma server. tror nog han skulle äga dig väldig väldigt väldigt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Då måste du vara en väldigt väldigt dålig hunter. Har du ens kört hunter? mot en bra paladin?..... en vanlig paladin fight går till så här... freezing trap, aimed shot crit 1500, drain mana, pet attack, consussion shot, hoppa omkring bakåt å göra lite burst damage, scatter shot, wing clip, springa lite burst damage å ny mana drain, då har han ingen mana och han dör rätt snart.... en fight mot en BRA paladin går till så här, freezing trap, aimed shot, han shieldar precis innan han blir träffad.... okej nu fårj a springa omkring lite för han lär stunna mig å slå påå mig eller nåt sånt... ok kommer ur stun, wing clip, blessing of freedom..... scatter shot, springa ut, mana drain, blir dispellat DIREKT, mana drain, blir dispellat DIREKT, mana drain, blir dispellat DIREKT... osv så då lägger man av med mana drain för det tar bara på DIN mana som HUNTER... ok du tar på aspect of the cheetah låter ditt pet bita lite å sånt.... springer långt som fan och gör burst damage så mycke du kan utan att komma i range för honom, holy talent tree final talent eller HoJ du kan inte göra nå poison för det blir dispellat... okej när du kommit till kanten av kartan spring mot honom .... AotM, scatter shot, wing clip, ut på andra sidan, samma sak ett jävla tag... när han får lite hp så shieldar han gör en heal, och springer mot mig igen, om han e ännu bättre än "BRA" så har han nät oxå vilket gör det ÄNNU svårare och om han e BRA så, när jag kommer ur stun och nät så har jag ca 60% eller (antagligen) mindre hp kvar.... och kom inte å säg att jag suger om du inte någonsin själv skulle kunna döda mig vilket inte en enda rogue har lyckats med om jag inte haft mindre än 30% hp... Redigerad 21 augusti, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Så det går inte om det är en bra tjej menar du? Ja, du har fattat exakt vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har du ens kört hunter? mot en bra paladin?..... en vanlig paladin fight går till så här... freezing trap, aimed shot crit 1500, drain mana, pet attack, consussion shot, hoppa omkring bakåt å göra lite burst damage, scatter shot, wing clip, springa lite burst damage å ny mana drain, då har han ingen mana och han dör rätt snart.... en fight mot en BRA paladin går till så här, freezing trap, aimed shot, han shieldar precis innan han blir träffad.... okej nu fårj a springa omkring lite för han lär stunna mig å slå påå mig eller nåt sånt... ok kommer ur stun, wing clip, blessing of freedom..... scatter shot, springa ut, mana drain, blir dispellat DIREKT, mana drain, blir dispellat DIREKT, mana drain, blir dispellat DIREKT... osv så då lägger man av med mana drain för det tar bara på DIN mana som HUNTER... ok du tar på aspect of the cheetah låter ditt pet bita lite å sånt.... springer långt som fan och gör burst damage så mycke du kan utan att komma i range för honom, holy talent tree final talent eller HoJ du kan inte göra nå poison för det blir dispellat... okej när du kommit till kanten av kartan spring mot honom .... AotM, scatter shot, wing clip, ut på andra sidan, samma sak ett jävla tag... när han får lite hp så shieldar han gör en heal, och springer mot mig igen, om han e ännu bättre än "BRA" så har han nät oxå vilket gör det ÄNNU svårare och om han e BRA så, när jag kommer ur stun och nät så har jag ca 60% eller (antagligen) mindre hp kvar.... och kom inte å säg att jag suger om du inte någonsin själv skulle kunna döda mig vilket inte en enda rogue har lyckats med om jag inte haft mindre än 30% hp... Som sagt klarar du inte att kita en paladin msåte du spela relativt dåligt, Freeze Trap, spring iväg, lägg en ny trap, Aimed Shot, Concussive shot, Paladinen springer in i den nya trapen, ta ny distance, skjut på osv osv. Tar han upp bubblan och börjar heala är det bara att bandage, och ta ny distance och lägg en ny freeze trap. Och angående det sista, släng inte förolämpningar runt dig utan anledning. Du har ingen aning om hur jag kör med rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Öhum..Sexig : )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts