Visa Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tror att jag ska börja på en ny Troll Shaman på den nya servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag ska börja på den nya server och kommer nog vara en Undead Priest. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad kommer servern heta? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Haumarush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Lyckat med nya servern. Kul att det kom upp 4 extra servrar. Fast inte så många som lirar på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hehe, tog en sväng förbi Kharazan igår http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/WoWScrnShot_081705_201540.jpg Var skoj. Garr nere för min guild senare på kvällen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/WoWScrnShot_081805_011903.jpg Jag fick http://thottbot.com/?i=36998 , såom någon på Deathwing vill ha såna gjorda kan jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Sitter fast i Westfall med min Level 15 warrior, jag har bara en quest att göra. The Peoples Milita (Den när man ska döda Defias Highwayman, Knuckleduster och Pathstalkers) Det är en level 17 quest och jag tror inte att jag klarar den. Jag kanske kan ta en med tur, men om det kommer två är jag då körd. Känns lite tråkigt ifall jag skulle behöva bara döda monster för att få exp i två levlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jahapp..då var man lvl 40 då. Har äntligen min mount EDIT: Jahapp..och hur sjutton hamnade jag här? Redigerad 18 augusti, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Garr nere för min guild senare på kvällen Jag fick http://thottbot.com/?i=36998 , såom någon på Deathwing vill ha såna gjorda kan jag göra Sött!, vi försökte honom första gången igår med. Dock bara två warlocks och 3 präster. Men vi fick känna på hur han var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Så jävla gött med nya servern...hade också en jäävla röta när man skulle logga in. Stapplade upp vid 10,55 på morgonen, för ja hade för mig servern skulle öppna runt 11. Sätter på datorn, loggar in, ser servern och tänker: Oj fan, redan 250 i kö. Min polare kommer och loggar in 1 min senare på msn, då har han redan ställt sig i kö, och det är över 1300 Efter en kvart kom en annan polare och då var det redan kört, över 5k i kö. Datan cpa sig dock rätt rejält vid halv fem tiden på natten igår, så nu står jag som 1000:e person i kön Redigerad 18 augusti, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Lite besviken är man, igår försökte jag connecta ett par sekunder efter att servern kom upp och hamnade direkt i köplats 1000 ungefär. Ungefär runt klockan 18 senare så var det ingen kö alls, åkte bort efter det och kom nyss hem, trodde köerna skulle vara borta, så hamnar man 2500 och får vänta 2 timmar+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Blizzard gör en ny server för att få bort köerna från de andra.. dirket är det flera tusen personer i kö.. är alla dumma i huvet? alltså köerna kommer alltid att vara där? ge upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Blizzard gör en ny server för att få bort köerna från de andra.. dirket är det flera tusen personer i kö.. är alla dumma i huvet? alltså köerna kommer alltid att vara där? ge upp. Nej, det är där så länge som folk accepterar att stå i kö. Köerna kommer kortas ner för varje dag, eftersom många tror som du att de alltid kommer att finnas där, och ger alltså upp realm:en, vilket lämnar de tålmodiga en realm med färre/inga köer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Blizzard gör en ny server för att få bort köerna från de andra.. dirket är det flera tusen personer i kö.. är alla dumma i huvet? alltså köerna kommer alltid att vara där? ge upp. När folk blir på lite högre levlar så kommer dom att höja antalet personer som kan vara där samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jahapp, nu har Blizzard lite problem med att hålla några server online verkar det som, många bland annat Haumarush har varit nere ett tag nu och man får ju lagom mycket information av blizz Haumarush is currently unavailable as we are working to solve some issues with this realm. We will restore this realm as soon as possible We apologise for any inconvenience caused. As soon as possible, any inconvenience caused etc, allt verkar ju vara som vanligt då när det gäller hur hyggliga blizzard är på att säga vad problemet är och ungefär hur lång tid det tar att fixa Edit: Fick nyss höra av en kompis att haumarush kommer upp imorn klockan 9, på kvällen tom Edit2: Nu är Hauma uppe, men går ej retrieva character list Redigerad 18 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Felet är alla anti-afkers på Haumrush som tar upp slots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nån som vet vart man kan tanka coola WoW filmer? Jag har inte WoW så jag vet inte vart man kan tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nån som vet vart man kan tanka coola WoW filmer? Jag har inte WoW så jag vet inte vart man kan tanka. Warcraft Movies Tada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Warcraft Movies Tada! Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Omfg, raidade Xr (Crossroads) nyss Det började med att jag och min kompis (lvl 21 och 25) gjorde BG Sen spawna vi i ashenwale. Så vi tänkte: vi drar till barrens. Vi stötte på en UD rouge och en shaman som envisades med att döda oss. Dom cropscapmade hur länge som helst. Så vi kallade på hjälp. en lvl 58 paladin slog ner noobsen åt oss. Så vi började springa mot crossroads. Där vi lajade och dog. Sen kom hela guilden in i TS och ville vara med.. vad säger man? WOOHOO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts