Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Blev visst ett litet missförstånd. :)

Alltså jag mena yrken som magiker och warrior osv.:">

Klasser heter det. De som finns är druid, hunter, mage, paladin, priest, rogue, shaman, warlock och warrior. Att säga vilka som är bra och dåliga är svårt att säga, alla kan vara bra om man spelar dem på rätt sätt. Många brukar dock klaga på att paladins och shamans är "imba" dvs obalanserade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på hur man vill spela. Om du ska köra solo så rekommenderar jag rogue starkt. Väldigt rolig klass, nackdelen är att det finns jättemånga av dem.

Många brukar dock klaga på att paladins och shamans är "imba" dvs obalanserade.

Speciellt Shamans! /hate på dem. Imba for life borde de ha tatuerat i pannan.

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på hur man vill spela. Om du ska köra solo så rekommenderar jag rogue starkt. Väldigt rolig klass, nackdelen är att det finns jättemånga av dem.

Då rekomenderar jag warrior starkare, de är grymma att soloa med och de är i stort sett obligatoriska om man vill lyckas bra i en instance. Finns inte lika många som rogues så det är också lättare att hitta grupp med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom in i mount hyal.. Inga monster där..

Grön instance virvel :)

Fanns en massa gröna träd några svarta träd och några ruiner..

Sen fanns världs trät från dom andra warcraft där också..

Archemound eller vad han hetters skelett finns fortfarande där.

Fanns en grön instance virvel där inne också..

Lång tunnel till ett stort rum med en massa lava.

Står hur man kan komma in där på http://www.mrzstudios.com/

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar!!!!! På onsdag kommer en ny engelsk PVP Server!! Jag och många i min guild ska skapa en horde char där...Någon som är på? ^_^ Servern kommer heta Haumarush.

Läs mer här!

http://www.wow-europe.com/en/

Jo, jag skrev det för 2-3 sidor sen :(

Men det ska bli nice... har inte lirat seriöst på flera månader, så d ska bli kul å börja lira igen.

Ska testa hunter, som ska få nya skills och pet skills osv.

Dock var dom flesta ganska negativa iaf, för dom hade hoppats på mycket mer, men jag kan inte säga nått då jar inte lirat hunter förrut :P

Edit: Ska lira Alliance btw :huh:

Redigerad av Liquid_Ice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas alla tänker på att det är en RP-server. Ni måste alltså rollspela. Om ni inte gör det så kan ni lika gärna spela på en vanlig PVP-server. Säger bara det för jag vill inte ha massa skitungar som är inne o säger "PLZ!11" hela tiden... :huh:

Kommer för övrigt köra en Tauren av något slag där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anyway, Fader eller Kenobi lvl 60 Troll Mage Server: Haumarush :huh:

Då är det möjligt att jag blandar ihop det. För det ska ju komma en RP-PVP-server. O en kompis sa att den skulle komma på onsdag.. Så jag tänkte ju att det nog var den.. Aja, får väl se då...

Eller så har din kompis fel, jag har iaf inte hört talas om att det ska komma en RP-PVP server. En engelsk PVP och en tysk PVP tror jag är det ända som kommer på Onsdag iaf.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor