Hew Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kanske.... men när öppnas servern? Onsdag sa han ju. Jag kommer lira där med några polare, vi ska vara horde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har precis dragit upp en hunter till lvl 20 på 3-4 dagar, tänker nog ändå göra en ny hunter på nya servern. Tycker det ska bli skönt när det är nytt, då man inte bara springer runt bland lvl 60 grabbar hela tiden Blizzard kommer antagligen att göra så att man kan flytta sina gubber till den nya servern. alltså inte en ny start bara en massa lvl 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Blizzard kommer antagligen att göra så att man kan flytta sina gubber till den nya servern. alltså inte en ny start bara en massa lvl 60. Haumarush will be a "fresh" realm, meaning there will be no character migration involved. New players are encouraged to create new characters on this realm. May our paths cross in Azeroth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vilka yrken finns och vad är bra/dåligt med dem, vilken är eran favorit? (Är väääääääldigt intresserad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du bör se till att ha enchanting, mycket användbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du bör se till att ha enchanting, mycket användbart! Vad gör man med enchanting? Är det bra för en NE Druid? Vilken annan sån där ska man ha, eller vilka om int enchanting är bra för en Druid? Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vilka yrken finns och vad är bra/dåligt med dem, vilken är eran favorit? (Är väääääääldigt intresserad) Det beror ju på vilken klass du är... Oftast är du det prof som kan göra armor åt dig själv, sen ett gather prof. som ger dig dom sakerna du behöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad gör man med enchanting? Är det bra för en NE Druid? Vilken annan sån där ska man ha, eller vilka om int enchanting är bra för en Druid? Tack för svar Herb/alch är ett typiskt druid yrke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur och vart väljer man ett yrke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur och vart väljer man ett yrke? Tryck C -> Skills -> Sedan trycker du på ditt profession -> Och sist på knappen "unlearn profession" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tryck C -> Skills -> Sedan trycker du på ditt profession -> Och sist på knappen "unlearn profession" Haha, unlearn? då tar man väl bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Haha, unlearn? då tar man väl bort? Jo Blev lvl 60 för ett tag sen P.s Fick damp vid lvl 59 (hade spelat 7 timmar redan då för att nå det!) sen sov jag inte och spelade skiten ur mig för att nå 60 .. lol FOR THE HORDE!! btw, har juh ny data, var ka jag hitta en feting side med många mods och shit? Redigerad 13 augusti, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vilka yrken finns och vad är bra/dåligt med dem, vilken är eran favorit? (Är väääääääldigt intresserad) För pvp finns det bara ett allternativ.... engineer! du kan göra bomber, granater å massa mysko grunkor som mekaniska drakar, kycklingar, "drakgevär" (eldkastare), mekaniska kycklingar, "net-o-matic", mindcontroll hattar, raket stövlar, återupplivningskablar mm!... plus att du kan tjäna en rejäl hacka på mining vilket du också helst bör ta om du blir engineer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jo Blev lvl 60 för ett tag sen P.s Fick damp vid lvl 59 (hade spelat 7 timmar redan då för att nå det!) sen sov jag inte och spelade skiten ur mig för att nå 60 .. lol FOR THE HORDE!! btw, har juh ny data, var ka jag hitta en feting side med många mods och shit? Curse gaming är den bästa för mods och addons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Curse gaming är den bästa för mods och addons. Tack Nu har jag fixat några mods, hur får man det att funka? la in dom på wow mappen och orkade inte göra mer, hur gör man? Redigerad 13 augusti, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tack Nu har jag fixat några mods, hur får man det att funka? la in dom på wow mappen och orkade inte göra mer, hur gör man? Det ska finnas en undermap som heter Interface, där ska du göra en map som heter AddOns och där lägger du alla filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det ska finnas en undermap som heter Interface, där ska du göra en map som heter AddOns och där lägger du alla filer. Hehe, betyder interface då? *gör mapp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vilka yrken finns och vad är bra/dåligt med dem, vilken är eran favorit? (Är väääääääldigt intresserad) Enginnering/Mining eller Alchemyy/Herbalism är bra i pvp. Eller om man vill ha pengar ska man nog välja Mining/Skinning Mining/Herbalism Skinning/Herbalism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Köpte precis 120x Mithril bars på AH för att göra grejerna som behövs till armorsmith questen, så nu är jag armorsmith =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Köpte precis 120x Mithril bars på AH för att göra grejerna som behövs till armorsmith questen, så nu är jag armorsmith =D Har haft den där Armorsmith questen i typ 1-2 veckor nu, pallar inte köpa massor av mithril, har typ allt annat utom mithril på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts