Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har precis dragit upp en hunter till lvl 20 på 3-4 dagar, tänker nog ändå göra en ny hunter på nya servern.

Tycker det ska bli skönt när det är nytt, då man inte bara springer runt bland lvl 60 grabbar hela tiden

Blizzard kommer antagligen att göra så att man kan flytta sina gubber till den nya servern. alltså inte en ny start bara en massa lvl 60.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blizzard kommer antagligen att göra så att man kan flytta sina gubber till den nya servern. alltså inte en ny start bara en massa lvl 60.

Haumarush will be a "fresh" realm, meaning there will be no character migration involved. New players are encouraged to create new characters on this realm. May our paths cross in Azeroth!

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, unlearn? ;) då tar man väl bort? :lol:

Jo :P

Blev lvl 60 för ett tag sen :) P.s Fick damp vid lvl 59 (hade spelat 7 timmar redan då för att nå det!) sen sov jag inte och spelade skiten ur mig för att nå 60 .. lol FOR THE HORDE!!

btw, har juh ny data, var ka jag hitta en feting side med många mods och shit?

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka yrken finns och vad är bra/dåligt med dem, vilken är eran favorit?

(Är väääääääldigt intresserad) :lol:

För pvp finns det bara ett allternativ.... engineer! du kan göra bomber, granater å massa mysko grunkor som mekaniska drakar, kycklingar, "drakgevär" (eldkastare), mekaniska kycklingar, "net-o-matic", mindcontroll hattar, raket stövlar, återupplivningskablar mm!... plus att du kan tjäna en rejäl hacka på mining vilket du också helst bör ta om du blir engineer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor