StellHell Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nä. Vi var två mages, en rouge, en druid, och en warlock. fast den andra magen var lvl 37 (dingade 38). En lvl 37:a får ingen exp i DM.. OCH, ni som tror DM är en "penga gruva" för höglvlade. Glöm det. Jag gjorde hela DM, alla bossar allt, varenda liten gubbe för att få ihop defias setet till min rogue. Kanske fick ihop 10g på 100rundor. Det är bara skräp du får där. Ang. lvls: Fillan Level: 9 Race: Troll Class: Shaman Realm: Bloodscalp Makronia Level: 9 Race: Gnome Class: Mage Realm: Dunemaul Fillan Level: 12 Race: Orc Class: Warrior Realm: Frostwhisper Felicia Level: 60 Race: Night Elf Class: Druid Realm: Sunstrider Dandolme Level: 30 Race: Night Elf Class: Rogue Realm: Sunstrider Stellhell Level: 34 Race: Undead Class: Warlock Realm: Warsong Åke Level: 7 Race: Tauren Class: Hunter Realm: Warsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hade en UD Rouge på lvl 42 tog bort den och gjorde en warrior som är nu lvl 55 Och så har jag en lvl 13 hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag fick mitt gäst-pass nu och jag undrar vilken klass som är bäst om man ska vara Night Elf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag fick mitt gäst-pass nu och jag undrar vilken klass som är bäst om man ska vara Night Elf? Ska du köra NE ska du ju vara druid. Ända klassen i Alliance som kan va ra druid. Annars är hunter och rogue ganska bra klasser för NE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ska du köra NE ska du ju vara druid. Ända klassen i Alliance som kan va ra druid. Annars är hunter och rogue ganska bra klasser för NE. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 En lvl 37:a får ingen exp i DM.. Antar att någon annan dingade. Missuppfattade troligen något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Antar att någon annan dingade. Missuppfattade troligen något. Jo det måste du nog ha gjort. För så jag minns det så var alla mobs inne i instancen från lvl 16 non-elite upp till lvl 21 elite(sista bossen är lvl 21). Och om han nu var lvl 37 skulle han som lägst få exp från ett lvl 27 monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jo det måste du nog ha gjort. För så jag minns det så var alla mobs inne i instancen från lvl 16 non-elite upp till lvl 21 elite(sista bossen är lvl 21). Och om han nu var lvl 37 skulle han som lägst få exp från ett lvl 27 monster. Har du börjat lira igen stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Kan man köra på ett och samma acount på 2 olika datorer? Edit Alltså ja och min kompis samtidigt? Redigerad 12 augusti, 2005 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kan man köra på ett och samma acount på 2 olika datorer? Edit Alltså ja och min kompis samtidigt? Nej, det går nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kan man köra på ett och samma acount på 2 olika datorer? Edit Alltså ja och min kompis samtidigt? Nepp, utan förvarning blir du disconnectad om det är du som lirar och din kompis loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har raderat min lilla blomplockarförmåga och bytt till enchanting. Kört 3 Deadmines rundor och fått upp enchanting till 80 ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Gjorde SM idag. 8 pers i min guild gick o skyddade mig. Vi snackade i mick för första gången och dom .. är helsjuka Asköna killar! "Go Lilianan Go Go Go" lalalaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Någon som tänker börja på den nya servern som kommer på onsdag? To accommodate for the increased number of players, we plan to open a new English PvP realm, Haumarush, as well as a new German PvP realm, Terrodar, during the weekly maintenance on Wednesday August 17th. Har precis dragit upp en hunter till lvl 20 på 3-4 dagar, tänker nog ändå göra en ny hunter på nya servern. Tycker det ska bli skönt när det är nytt, då man inte bara springer runt bland lvl 60 grabbar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Någon som tänker börja på den nya servern som kommer på onsdag? Har precis dragit upp en hunter till lvl 20 på 3-4 dagar, tänker nog ändå göra en ny hunter på nya servern. Tycker det ska bli skönt när det är nytt, då man inte bara springer runt bland lvl 60 grabbar hela tiden Lär vara riktigt skönt att börja om från början. Så kunde man bli "veteran" ska nog lira där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Någon som tänker börja på den nya servern som kommer på onsdag? Jag kommer nog spela där får wow på måndag Kan inte alla vi gtasajtare börja spela på den nya servern och göra en guild för bara gtasajtare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kan inte alla vi gtasajtare börja spela på den nya servern och göra en guild för bara gtasajtare? Nä, tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har du börjat lira igen stell? Nej. Men det är lite svårt att glömma en instance man kan göra med en hand och förbundna ögon, bokstavligt talat. HATA DM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 The great escape från Zul'Farrak, som tyvärr misslyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag kommer nog spela där får wow på måndag Kan inte alla vi gtasajtare börja spela på den nya servern och göra en guild för bara gtasajtare? Kanske.... men när öppnas servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts