Elander Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jaja, men vilken ska man lira på? edit: server då? vilken server ska man lira på? xD På Doomhammer,den e skitrolig spela som alliance det är roligast Redigerad 11 augusti, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 På Doomhammer,den e skitrolig spela som alliance det är roligast Hehe, okej ska testa lite på alla servers ska kolla på vilka servrar mina rl polare lirar på först kommer nog lira med dom om dom inte e typ level 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Gjorde DM och fick REDIGT grymma saker. Vann kanske 80% av alla drops . och alla vart lite sura på mig, teehee Fick en blå ring och en sköld som enligt min "auctioneer" är värd 1 guld! Ingen som behövde skölden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hehe, okej ska testa lite på alla servers ska kolla på vilka servrar mina rl polare lirar på först kommer nog lira med dom om dom inte e typ level 10 Jag tror inte att de spelar nån roll volken server man spelar i, bara om amn vill spela me kompisar elelr nån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ingen som behövde skölden då? Nä. Vi var två mages, en rouge, en druid, och en warlock. fast den andra magen var lvl 37 (dingade 38). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Nä. Vi var två mages, en rouge, en druid, och en warlock. fast den andra magen var lvl 37 (dingade 38). Aha. Körde igenom dm med en lvl 60 rogue, och fick alla loots : Emberstone staff, Blackned defias armor, hammaren(Yxa kanske det var) från smith snubben ( Kommer inte ihåg namnet). Redigerad 11 augusti, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tror inte att de spelar nån roll volken server man spelar i, bara om amn vill spela me kompisar elelr nån ? Jojo, alltid roligt att spela med kompisar men vill spela på en server som det .. inte e så jätte många pks i xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aha. Körde igenom dm med en lvl 60 rogue, och fick alla loots : Emberstone staff, Blackned defias armor, hammaren(Yxa kanske det var) från smith snubben ( Kommer inte ihåg namnet). Ja men ska ju sticka dit vid lvl 45-60, ta alla loots och sälja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja men ska ju sticka dit vid lvl 45-60, ta alla loots och sälja Det du tjänar där är småpengar när du är 45-50, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det du tjänar där är småpengar när du är 45-50, tro mig. Mm typ 8g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 När man är lvl60 så är det SM man ska dra till. Har lyckats komma upp i 14g/h nångång när jag varit där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 När man är lvl60 så är det SM man ska dra till. Har lyckats komma upp i 14g/h nångång när jag varit där... Tyr's hand är mkt bättre...en kompis tjänade 60g på 2h där en gång Och man kan säkert komma upp i mer om man har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Tidigare har man ju kunna fixa 5g på 5 minuter som rogue inte säker men Blizzard har nog nerfat det nu.. Redigerad 12 augusti, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Okej, för att få en liten update här: Vilken lvl är ni på nu? Jag är lvl 25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Började lira igen för nån vecka sen efter flera månaders uppehåll. Har en lvl 46 rogue men började på en hunter för 3 dar sen...lvl 19 Redigerad 12 augusti, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 lvl 50 Rogue , 43 Paladin , 37 Mage , 30 Warrior , 23 Hunter , 20 Druid ja det är väll alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 49 Human mage, 28 Gnome rogue, 18 Tauren shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Mina högst lvlade är 52 warrior, 41 druid och 44 paladin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Är på lvl 37..mitt mål är lvl 40 innan helgen är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) .lvl44 Troll Mage Redigerad 12 augusti, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts