Hew Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är så att jag får min dator om ca 2 månader och jag undrar om det är försent att börja spela WoW då. jag menar ifall alla redan är så bra som man kan bli eller dom flesta bara har trötnatt. Nu kan ni iofs inte se in i framtiden men vad skulle ni tro? Kommer upp ny server snart så det är bara att köra om du har lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är så att jag får min dator om ca 2 månader och jag undrar om det är försent att börja spela WoW då. jag menar ifall alla redan är så bra som man kan bli eller dom flesta bara har trötnatt. Nu kan ni iofs inte se in i framtiden men vad skulle ni tro? Nej, det är aldrig "för sent" för att börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag hade nog lirat wow om det inte kostat så jävla mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Skaffa raptor idag! ska pvpa nu så jag får epic raptorn för 90g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 En liten fråga..vad kan man egentligen göra när man blir lvl 60? Gäller det bara att skaffa så bra grejer som möjligt och PvP:a som själva fan, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 En liten fråga..vad kan man egentligen göra när man blir lvl 60? Gäller det bara att skaffa så bra grejer som möjligt och PvP:a som själva fan, eller? Typ.. Men snart så ska dom öka maxlvl'n.. Eller lägga till en Hero class.. Det säger alla rykten iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kör någon mer än ja på Deathwing?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) En liten fråga..vad kan man egentligen göra när man blir lvl 60? Gäller det bara att skaffa så bra grejer som möjligt och PvP:a som själva fan, eller? Samla armor set brukar vara det viktigaste. Samlar just nu Devout settet. Har 5 / 8 delar. http://www.thottbot.com/?set=182 @Gizmo: Jo, det ska det nog bli till expansionen! Som troligtvis kommer i Oktober. Redigerad 10 augusti, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Du spelar på Bladefist va? Men vilken char? Nope, Deathwing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nope, Deathwing. Hade för mig att du lirade på Bladefist med Virtith, något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hade för mig att du lirade på Bladefist med Virtith, något Ja men jag startade om på Deathwing ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Alltså, hur ska man göra om en expansion släpps? Ska man bara installera den och sen skriver man in account name och lösenord och sen kan man börja spela? Eller måste man betala för båda spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Alltså, hur ska man göra om en expansion släpps? Ska man bara installera den och sen skriver man in account name och lösenord och sen kan man börja spela? Eller måste man betala för båda spelen? Förmodligen köper du expansionen i affären (För ett pris runt 200 SEK skulle jag gissa på.) går hem, installerar, loggar in och spelar. Dem fixar väl så man får tillgång till nya områden på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Alltså, hur ska man göra om en expansion släpps? Ska man bara installera den och sen skriver man in account name och lösenord och sen kan man börja spela? Eller måste man betala för båda spelen? Gissar på att det blir lite som när LOD kom till Diablo 2, ni som har spelat det vet jag pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Gissar på att det blir lite som när LOD kom till Diablo 2, ni som har spelat det vet jag pratar om Förklara för oss som inte har spelat de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Det är så att jag får min dator om ca 2 månader och jag undrar om det är försent att börja spela WoW då. jag menar ifall alla redan är så bra som man kan bli eller dom flesta bara har trötnatt. Nu kan ni iofs inte se in i framtiden men vad skulle ni tro? Det är lugnt, folk skapar ju nya gubbar hela tiden. Visst, många har redan lvl 60, och har grym eq, men det ska inte vara några problem alls.. : Precis Hew, nu får du fanimej ta och förklara... Redigerad 10 augusti, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Förklara för oss som inte har spelat de Tror det var något sånt här: De gubbarna man hade skapat fick man välja om man villje konverta dem till expansionen fast man kunde inte göra tvärtom(dvs från expansionen till vanliga) och samma sak om man skapade en gubbe, få fick man välja om man ville ha vanligt eller expansion. Sen kunde de som fortsatte spela vanliga inte spela tillsammans med dem som lirade det nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tror det var något sånt här: De gubbarna man hade skapat fick man välja om man villje konverta dem till expansionen fast man kunde inte göra tvärtom(dvs från expansionen till vanliga) och samma sak om man skapade en gubbe, få fick man välja om man ville ha vanligt eller expansion. Sen kunde de som fortsatte spela vanliga inte spela tillsammans med dem som lirade det nya. Tror inte det är så, antagligen så kommer man bara inte ha tillgång till andra områden och föremål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Antagligen kommer nya expansionservrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Vi är nåra som spelar på Deathwing Jag,Grötmannen,Mikolan och MetoC7.. kanske är fler men inte vad jag vet Argh.. det här va Blaucrozz som skrev.. alltså inte grötmannen. Redigerad 10 augusti, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts