Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det är så att jag får min dator om ca 2 månader och jag undrar om det är försent att börja spela WoW då. jag menar ifall alla redan är så bra som man kan bli eller dom flesta bara har trötnatt. Nu kan ni iofs inte se in i framtiden men vad skulle ni tro?

Kommer upp ny server snart så det är bara att köra om du har lust <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så att jag får min dator om ca 2 månader och jag undrar om det är försent att börja spela WoW då. jag menar ifall alla redan är så bra som man kan bli eller dom flesta bara har trötnatt. Nu kan ni iofs inte se in i framtiden men vad skulle ni tro?

Nej, det är aldrig "för sent" för att börja. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fråga..vad kan man egentligen göra när man blir lvl 60? Gäller det bara att skaffa så bra grejer som möjligt och PvP:a som själva fan, eller?

Samla armor set brukar vara det viktigaste. Samlar just nu Devout settet. Har 5 / 8 delar. http://www.thottbot.com/?set=182

@Gizmo: Jo, det ska det nog bli till expansionen! :wub: Som troligtvis kommer i Oktober.

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, hur ska man göra om en expansion släpps? Ska man bara installera den och sen skriver man in account name och lösenord och sen kan man börja spela? Eller måste man betala för båda spelen?

Förmodligen köper du expansionen i affären (För ett pris runt 200 SEK skulle jag gissa på.) går hem, installerar, loggar in och spelar. Dem fixar väl så man får tillgång till nya områden på nåt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, hur ska man göra om en expansion släpps? Ska man bara installera den och sen skriver man in account name och lösenord och sen kan man börja spela? Eller måste man betala för båda spelen?

Gissar på att det blir lite som när LOD kom till Diablo 2, ni som har spelat det vet jag pratar om :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lugnt, folk skapar ju nya gubbar hela tiden. Visst, många har redan lvl 60, och har grym eq, men det ska inte vara några problem alls..

: Precis Hew, nu får du fanimej ta och förklara... ^_^

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara för oss som inte har spelat de ^_^

Tror det var något sånt här: De gubbarna man hade skapat fick man välja om man villje konverta dem till expansionen fast man kunde inte göra tvärtom(dvs från expansionen till vanliga) och samma sak om man skapade en gubbe, få fick man välja om man ville ha vanligt eller expansion. Sen kunde de som fortsatte spela vanliga inte spela tillsammans med dem som lirade det nya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det var något sånt här: De gubbarna man hade skapat fick man välja om man villje konverta dem till expansionen fast man kunde inte göra tvärtom(dvs från expansionen till vanliga) och samma sak om man skapade en gubbe, få fick man välja om man ville ha vanligt eller expansion. Sen kunde de som fortsatte spela vanliga inte spela tillsammans med dem som lirade det nya.

Tror inte det är så, antagligen så kommer man bara inte ha tillgång till andra områden och föremål.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor