thotim Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den vill man ha ....men det kostar Uber tank my ass! Han kör ju inte ens valor settet! Skulle han köra med Might settet skulle han kunna kallas uber tank! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hur kan dom ge 500g till vilken server somhelst ??kolla :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 The day has come: I got my mount Här är en bild på min söta get http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/WoWScrnShot_080805_185144.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Gratulerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) The day has come: I got my mount Här är en bild på min söta get Som min guild alltid så ironiskt säger : OMG, GRATZZZZZ!11111111111111 4WZ0M3 DUD3!!111 fast nu säger jag: grattis Redigerad 8 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fin vinkel du hade när du tog kortet, bocken ser nästan lite horny ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Getter i all ära men ingenting går upp emot min wonderbara Raptor haft den ett tag dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Getter i all ära men ingenting går upp emot min wonderbara Raptor haft den ett tag dock Tsss... Inte äns en raptor går upp mot en Nightstrider. raptors är deras frukost. Sen äter dom kodos till lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tsss... Inte äns en raptor går upp mot en Nightstrider. raptors är deras frukost. Sen äter dom kodos till lunch. De blir inte lite tjocka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Min Nightsabers framtänder är inte att leka med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 De blir inte lite tjocka då? En nightsaber blir aldrig tjock. Det är bara kodos som är tjocka. Suck, saknar liret lite. Får väl hoppas att summer updaten till tibia kommer äga så jag glömmer wow helt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 En nightsaber blir aldrig tjock. Det är bara kodos som är tjocka. Suck, saknar liret lite. Får väl hoppas att summer updaten till tibia kommer äga så jag glömmer wow helt igen. Att byta wow mot tibia är som att byta Cola mot pepsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Att byta wow mot tibia är som att byta Cola mot pepsi Nix, inte om man; Började med Tibia. Slutade pga WoW. Blev lvl 60 och hade allmänt tråkigt, inget hände. Slutade WoW för att återgå till Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ugh Tibia. Den enda sabern som är värd att skaffa är [Reins of the Winterspring Frostsaber]. Hatar den jävla armorn på dem vanliga epic mount, taget direkt från He-Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ugh Tibia. Den enda sabern som är värd att skaffa är [Reins of the Winterspring Frostsaber]. Hatar den jävla armorn på dem vanliga epic mount, taget direkt från He-Man Sen kan man skaffa sig ett liv och köpa en med He-Man armor iaf. Skulle aldrig i hela mitt liv göra en och samma guest i 1-2månaders tid för att få en mount. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Hände en mycket konstig grej nyss. Jag sprang på krykogården i Raven Hill så kommer en lvl 25 skeleton och angriper mig. Jaha ja, så dödar jag honom och kollar looten wtf! Fick en grön Robe en grön Staff en grön ring! Guilden sa att det nog var nåt rekord eller bugg. Jag vet inte. Är detta normalt? Nu är jag hursomhelt på väg till AH för att sälja. mmm.. guld Redigerad 9 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hände en mycket konstig grej nyss. Jag sprang på krykogården i Raven Hill så kommer en lvl 25 skeleton och angriper mig. Jaha ja, så dödar jag honom och kollar looten wtf! Fick en grön Robe en grön Staff en grön ring! Guilden sa att det nog var nåt rekord eller bugg. Jag vet inte. Är detta normalt? Nu är jag hursomhelt på väg till AH för att sälja. mmm.. guld Hmm då har jag tagit ditt record med att hitta ett blå item och 2 gröna på en lvl 51 mob doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ugh Tibia. Den enda sabern som är värd att skaffa är [Reins of the Winterspring Frostsaber]. Hatar den jävla armorn på dem vanliga epic mount, taget direkt från He-Man Du spelar på Bladefist va? Men vilken char? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är så att jag får min dator om ca 2 månader och jag undrar om det är försent att börja spela WoW då. jag menar ifall alla redan är så bra som man kan bli eller dom flesta bara har trötnatt. Nu kan ni iofs inte se in i framtiden men vad skulle ni tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts