thotim Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Yea! Lydila is teh SHIT! funderar på att ge upp WoW och spela typ GW eller nåt. Vi får se. Har ju ingen att lira WoW med så det blir lite tråkigt. Åh...Du hittar såklart någon som blir kul att spela med. Spelarna avgör om spelet är kul ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har skaffat mig ganska mycket Ruined Leather Scraps och Light leather nu och jag tänkte sälja dem på AH, och jag undrar vad man kan ta för deM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) 10 Light leathers = 25s Redigerad 5 augusti, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har skaffat mig ganska mycket Ruined Leather Scraps och Light leather nu och jag tänkte sälja dem på AH, och jag undrar vad man kan ta för deM? Olika på olika servers, lättaste är att kolla vad andra lagt sina priser på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 För light leathers sätter jag 20s 50c och 30s som buyout. För medium 40s buyout, heavy 50s, thick 65s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 För light leathers sätter jag 20s 50c och 30s som buyout. För medium 40s buyout, heavy 50s, thick 65s. Är dem verkligen så värdefulla Good business Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Lämna tråden då Never. Det sitter i benmärgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är level 17 på min NE Rouge nu. Och jag tycker inte att det är så jätteroligt att spela Rouge. Så jag undrar vad ni tycker, ska jag fortsätta på den eller ska jag börja på en ny? Skulle isåfall vilja ha tips på någon annan class man kan köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är level 17 på min NE Rouge nu. Och jag tycker inte att det är så jätteroligt att spela Rouge. Så jag undrar vad ni tycker, ska jag fortsätta på den eller ska jag börja på en ny? Skulle isåfall vilja ha tips på någon annan class man kan köra. Warrior *Paladin är för mesar* *host*Skarface*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är level 17 på min NE Rouge nu. Och jag tycker inte att det är så jätteroligt att spela Rouge. Så jag undrar vad ni tycker, ska jag fortsätta på den eller ska jag börja på en ny? Skulle isåfall vilja ha tips på någon annan class man kan köra. Om du tycker det är tråkigt ser jag ingen anledning att du ska fortsätta, dessutom finns det mycket high-lvl rogues och de brukar ofta har svårare att komma med i high-lvl instance grupper. Warrior är ett bra förslag, väldigt rolig att spela med, specielt om man kör instances och har en susning om hur man tankar så att man inte springer omkring och kör twohand+zeker/battle stance där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Warrior har jag kört tidigare ,jag förstog inte riktigt hur man använder dem och vad dem har för egenskaper osv. Funderar på Warlock eller Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag ska köpa detta på tisdag (kanske senare) och jag undrar vad ska jag göra för gubbe vill vara en undead men vad ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag ska köpa detta på tisdag (kanske senare) och jag undrar vad ska jag göra för gubbe vill vara en undead men vad ?? UNDEAD ROUGE !"!!!!!!!!!!!!!!1111111 nej, var warrior eller priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Warrior har jag kört tidigare ,jag förstog inte riktigt hur man använder dem och vad dem har för egenskaper osv. Funderar på Warlock eller Hunter Om du ska vara warlock så ska du vara Undead/Horde. Alliance warlocks har det svårare iochmed Will of the forsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vad har warlock för magier o skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Shadow/Fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 UNDEAD ROUGE !"!!!!!!!!!!!!!!1111111 nej, var warrior eller priest. Bara för att varna dig...Skitmånga "HATAR" UD Rogues... Gankar dom hela tiden och sånt...Jag är en av dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Bara för att varna dig...Skitmånga "HATAR" UD Rogues... Gankar dom hela tiden och sånt...Jag är en av dom! Suck, jag var ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har börjat på en Dwarf Hunter nu. Hoppas att jag inte tröttnar på den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Jahapp..fixade den här überyxan på AH igår. Stalvan's Reaper. Har också börjat spara pengar för att få råd med den här: The Green Tower Redigerad 6 augusti, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts