_-MadeMaN-_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 På ragnaros finns det en troll/priest som är exalted med TB. Så han rider runt på en kodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Lång tid. Är du inte NE så kommer det ta långt in på din lvl 60 period. Om du inte köper massa eq från AH kommer du ha råd vid lvl 60 att fixa exalted, jag hade det iaf. dock så köpte jag min epic varg istället eftersom möjligheterna att lämna runecloth för rep inte fanns då.... är 5000/21000 till exalted me trolls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nån mer än jag som har problem med att få upp sin karaktärslista? Började efter jag blev disconnectad. Spelar på Shattered Hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 På ragnaros finns det en troll/priest som är exalted med TB. Så han rider runt på en kodo Det var min dröm det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 På Bladefist finns en gnome mage som har alla fyra epic mounts...Fast hon rider oftast med sin tiger Kan lägga upp bild sen. Xaneda för er som lirar på Bladefist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 På Bladefist finns en gnome mage som har alla fyra epic mounts...Fast hon rider oftast med sin tiger Kan lägga upp bild sen. Xaneda för er som lirar på Bladefist! Hmm...hon måste vara lite halvrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nån mer än jag som har problem med att få upp sin karaktärslista? Började efter jag blev disconnectad. Spelar på Shattered Hand. Är du horde eller ally ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vadihelahelvetesjäklaskit? Har gjort BG 9 gånger idag och har FÖRLORAT VARJE GÅNG! Varför är alliance så usla på BG? Horde har alltid (ja, alltid) 8 stycken lvl 30 och kanske nån lvl 26-28 vi har BARA lvl 21-24 och nån lvl 29 eller 30! Inget TP. Det har ALDRIG hänt att alla som är i Alliance-team har lyckats komma med i samma raid! fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fan, alla NPCs på Kalimdor försvann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vadihelahelvetesjäklaskit? Har gjort BG 9 gånger idag och har FÖRLORAT VARJE GÅNG! Varför är alliance så usla på BG? Horde har alltid (ja, alltid) 8 stycken lvl 30 och kanske nån lvl 26-28 vi har BARA lvl 21-24 och nån lvl 29 eller 30! Inget TP. Det har ALDRIG hänt att alla som är i Alliance-team har lyckats komma med i samma raid! fyfan! Alliance är inte usla. bara det att det kanske inte var några "high lvls" som kände för BG just då. Men det stämmer,Horde är bättre i pvp läge. For the alliance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 På Bladefist finns en gnome mage som har alla fyra epic mounts...Fast hon rider oftast med sin tiger Kan lägga upp bild sen. Xaneda för er som lirar på Bladefist! Mjo det VAR faktiskt aslätt att få om man bara range-lootade i AV hela tiden innan patch 1.6 kom och fixa rank 11... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Var kan jag vara vid lvl 42 ? förutom badlands och stv ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Var kan jag vara vid lvl 42 ? förutom badlands och stv ..? Testa Hinterlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Var kan jag vara vid lvl 42 ? förutom badlands och stv ..? Tanaris(?) Nere vid Gadgetzan. Fan, minns knappt vad saker heter längre. Känns gött. Slipper skiten i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tanaris(?) Nere vid Gadgetzan. Fan, minns knappt vad saker heter längre. Känns gött. Slipper skiten i huvet! Lämna tråden då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Feralas borde funka också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Hehe ok tack allihoppa .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Igår så vart det riktigt roligt på The maelstrom, Jag gick runt med magen, sen så helt plötsligt kom det en shaman (Som var varg) och började följa efter mig, löd mig osv.. Efter några minuter började flera vargar samlas med mig, dom började oxå lyda mig.. så jag började säga åt dom och göra grejjer, dom satt, låg , osv.. Efter några ytterligare minuter började folk ge mig pengar Dom började även kalla mig "wolfmaster" samt att ett par andra taurens gick runt och sjöng "The big is the best" "Better then the rest" fan vad grym man kände sej! http://server5.theimagehosting.com/image.p...=Wolfmaster.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fick devout crown idag! Garr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fick devout crown idag! Garr! Yea! Lydila is teh SHIT! funderar på att ge upp WoW och spela typ GW eller nåt. Vi får se. Har ju ingen att lira WoW med så det blir lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts